جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مک بوک

تعمیر مک بوک در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و پیشرفته ترین تجهیزات و برنامه ها انجام می شود. البته تعمیرات لپ تاپ، به ویژه محصولات برند apple، کاری تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای انجام شود. بنابراین شما می توانید برای عیب یابی دقیق تر و تعمیر اصولی این دستگاه، با نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تعمیرات مک بوک در این مرکز، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و بر اساس متدهای نوین انجام می شود.

تعمیر مک بوک اپل

تعمیرات مک بوک 

 نمایندگی تعمیر مک بوک در تهران، کرج و شهرستان ها راه اندازی شده است تا دسترسی شما به خدمات مورد نظرتان سریع تر باشد. اقدامات نرم افزاری لازم برای تعمیر مک بوک apple هم مطابق با آخرین متدها و استانداردهای موجود انجام می شوند تا لپ تاپ، بدون هیچ ایرادی به شما تحویل داده شود. تعمیرات مک بوک در تهران محدود به یک منطقه خاص نیست و می توانید خدمات مورد نظرتان را از شعب ستارخان، میرداماد، تجریش، ولیعصر، امیرآباد (اکسپرس) پیروزی، فرجام و … دریافت کنید.

تعمیر مک بوک در تهران

تعمیر مک بوک در محل

زمانی که مشکلی برای مک بوک به وجود می آید، استرس و نگرانی که دقیقا چه بلایی بر سر مک بوک آمده است و هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود یک طرف و استرس و نگرانی برای پیدا کردن مرکزی معتبر جهت سپردن تعمیرات مک بوک به آن نیز یک طرف!

اگر شما هم با مشکلی در مک بوک خود مواجه شده اید، لازم نیست نگران چنین مسائلی باشید؛ تنها کافیست با نمایندگی تعمیرات مک بوک تماس بگیرید تا کارشناس مربوطه به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل را به شما ارائه دهد؛ به گونه ای که کارشناس بعد از اعزام شدن به درب منزل شما مک بوک معیوب شده را تحویل گرفته و آن را به مرکز تعمیر مک بوک انتقال می دهد. سپس بعد از عیب یابی و رفع مشکل مک بوک شما این دستگاه را در درب منزل به شما تحویل می دهد.

تعمیرات مک بوک در تهران

تعمیر انواع مک بوک اپل

مک بوک ها در مدل های مختلفی تولید می شوند که اگرچه در کلیات مشابه هستند، جزئیات متفاوتی دارند. به همین دلیل لازم است تکنسین ها از تمام این موارد آگاه باشند. این خصوصیات به ویژه در زمانی که قصد ارتقای مک بوک خود را داشته باشید، اهمیت بیشتری پیدا می کنند. خوشبختانه تکنسین های ما به این تفاوت ها اشراف دارند و به راحتی می توانند مدل های مختلف لپ تاپ اپل را با کیفیت بالا تعمیر کنند. همچنین در مجموعه ما قطعات اورجینال مک بوک ها وجود دارد که در صورت لزوم تعویض قطعه از آن ها استفاده می شود.

تعمیر انواع مک بوک

تعمیرات مک بوک ایر

تعمیرات این مدل از لپ‌تاپ اپل در مرکز تعمیرات تخصصی مک بوک به دست متخصصانی انجام می‌پذیرد که تمرکز کاری خویش را بر تعمیر و ترمیم محصولات اپل نهاده‌اند؛ از این‌رو تجربه و تبحر مورد نیاز را –پس از آزمون و خطاهای بسیار در دوره‌های آزمایشی و آموزشی- کسب کرده و هم‌اکنون به سطحی از مهارت و تبحر رسیده‌اند که به اذعان بسیاری از همکاران، مجموعه‌ای را تشکیل داده‌اند که یکی از حرفه‌ای‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش محصولات اپل می‌باشند.

تعمیر مک بوک پرو

تعمیرات مک بوک پرو در این مرکز توسط مهندسانی انجام می پذیرد که به دلیل واکاوی و آنالیز ساختار نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه قادر به رفع کلیه اختلالات و اشکالات احتمالی آن گشته اند. بهره مندی کارشناسان مرکز تعمیرات مک بوک در ایران از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تخصصی ترین مراحل عیب یابی در این مرکز انجام گشته و برترین راهکارهای تعمیر بر روی این دستگاه پیاده گردند.

تعمیر مک بوک پرو M2

شما می‌توانید برای تعمیرات مک بوک پرو M2 در منطقه خود به نزدیک ترین شعبه نمایندگی اپل مراجعه نموده و یا از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما درخواست پذیرش در محل ثبت نمایید. همچنین، در صورتی که با مشکلات نرم افزاری در دستگاه خود مواجه هستید، می‌توانید از خدمات تعمیر آنلاین مک بوک بهره مند شوید.

تعمیر مک مینی

روشن نشدن مک مینی، از کار افتادن صفحه نمایش مک مینی، هنگ کردن برنامه ها، شارژ خالی کردن مک مینی، شارژ نشدن باتری به صورت کامل، کار نکردن USB، کرش شدن دائم برنامه ها و … همه از مشکلات رایجی هستند که یقه کاربران مک مینی را می گیرند. برخی از این مشکلات به دلیل بروز اختلالات نرم افزاری به وجود می آید و به سادگی برطرف می شوند اما متاسفانه برخی از این مشکلات از بروز اختلالات سخت افزاری جدی در مک مینی نشات می گیرند.

اگر شما هم با مشکلی در این دستگاه مواجه شده اید و به دنبال مرکز تعمیرات تخصصی هستید که پروسه عیب یابی و تعمیرات مک مینی را با کیفیت بالایی انجام دهد، به شما پیشنهاد می کنیم که به نمایندگی تعمیرات مک بوک مراجعه کنید.

تعمیرات مک بوک رتینا

تعمیرات مک بوک رتینا (لپ‌تاپ اپل) به دلیل قیمت بالای این محصولات و نرم‌افزارهایِ ویژه‌ای که از آن‌ بهره‌مند هستند نیازمند متخصصانی است که به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مک بوک (لپ‌تاپ اپل) تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را تشخیص دهند.

از این‌رو تعمیرات مک بوک در کشور (لپ‌تاپ اپل)، در این مرکز، توسط گروهی از کارشناسان تعمیر و با بهره‌مندی از ابزارآلاتی صورت می‌گیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

تعمیر انواع مک بوک

نمایندگی تعمیر مک بوک در تهران

جهت تعمیر لپ تاپ اپل در تهران و دریافت تخصصی ترین خدمات در این زمینه، کافی است با نمایندگی تعمیرات مک بوک در تهران تماس بگیرید. پس از مدت کوتاهی و در اولین فرصت، تیم تعمیر مک بوک، به آدرس شما آمده و تمامی اقدامات لازم برای رفع مشکلات این محصول را انجام می دهند. نمایندگی اپل کنار شماست تا تخصصی ترین خدمات تعمیر لپ تاپ های این برند را در هر نقطه از پایتخت (شمال، جنوب، شرق، غرب، مرکز و حومه) با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

اگر ساکن غرب تهران هستید، می توانید برای تعمیرات مک بوک در تهران به نمایندگی apple در ستارخان و سعادت آباد مراجعه کنید. شعبه امیرآباد هم به صورت اکسپرس در خدمت شماست. ساکنین مناطق غربی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. در عین حال، دیگر شعب مرکز تعمیر مک بوک در تهران هم در خدمت شما عزیزان هستند.

مرکز تعمیرات مک بوک در تجریش و میرداماد، نزدیک ترین شعب برای کاربرانی هستند که در مناطق شمالی تهران زندگی می کنند. اگر ساکن تجریش، شمیرانات، شریعتی، نیاوران و … هستید، می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ apple در تهران به شعب تجریش یا میرداماد مراجعه کنید. همکاران ما برای ارائه تخصصی ترین سرویس ها در کوتاه ترین زمان در خدمت شما عزیزان هستند.

برای تعمیر لپ تاپ های اپل در مناطق شرقی تهران ( افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه) می توانید با شعبه پیروزی نمایندگی مجاز اپل تماس بگیرید.  شعبه پیروزی به صورت ویژه در خدمت ساکنین مناطق شرقی تهران است.

برای تعمیر لپ تاپ های اپل در مناطق شرقی تهران ( افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه) می توانید با شعبه پیروزی نمایندگی مجاز اپل تماس بگیرید.  شعبه پیروزی به صورت ویژه در خدمت ساکنین مناطق شرقی تهران است.

ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات مک بوک در تهران، شعبه فرجام بهره مند شوند.

نمایندگی تعمیر مک بوک اپل در کرج

در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر مک بوک در کرج، با شعبه کرج نمایندگی apple تماس بگیرید. همکاران ما در این مرکز، تلاش می کنند که با استفاده از روش ها و ابزار نوین، استاندارد جدید و متمایزی از خدمات رسانی را در حوزه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ های اپل به کاربران ارائه نمایند.

دانش به روز تکنسین های نمایندگی تعمیرات مک بوک در کرج، موجب شده است که مشتریان، خدمات مورد نظرشان را در بالاترین سطح کیفی و تخصصی دریافت کنند. خدمات این مرکز دارای ضمانت نامه معتبر هستند و این مسئله، نشان دهنده اصل بودن قطعات به کار رفته در دستگاه است.

تعمیرات مک بوک
تعمیر مک بوک اپل

خدمات مرکز تعمیر مک بوک

مرکز تعمیرات مک بوک بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از مک بوک های اپل هستند اما در حال حاضر مک بوک مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مک بوک اپل تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت دارند. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر مک بوک در ایران عبارتند از:

  • رفع داغ شدن بیش از حد مک بوک
  • تعمیر خرابی اسپیکرهای مک بوک
  • تعمیرات خرابی هارد مک بوک
  • تعمیرات شارژر مک بوک
  • تعمیرات کیبورد مک بوک
  • تعمیر صفحه نمایش مک بوک
  • تعویض کیبورد مک بوک
  • تعمیرات وایرلس مک بوک و… .

تعویض کیبورد مک بوک

خراب شدن کیبورد مک بوک دو حالت دارد یا اختلالات نرم افزاری مانند ویروسی شدن لپ تاپ موجب از کار افتادن کل صفحه کلید این دستگاه می شود یا اینکه وارد شدن ضربه به کیبورد لپ تاپ یا نفوذ رطوبت به آن موجب کار نکردن یک یا چند کلید آن می شود.

در حالت اول به راحتی می توان با برطرف کردن اختلالات نرم افزاری مشکل از کار افتادن کل کیبورد مک بوک را برطرف کرد اما در حالت دوم چاره ای جز تعویض کل کیبورد مک بوک نیست. اگر با هر یک از این مشکلات در کیبورد مک بوک مواجه شده اید، می توانید تعمیر یا تعویض آن را به نمایندگی تعمیرات مک بوک بسپارید.

تعمیر و تعویض باتری مک بوک

دیر یا زود باتری مک بوک مانند باتری هر لپ تاپ و دیوایس دیگری عمرش به پایان رسیده و نیاز به تعویض خواهد شد؛ چراکه باتری یک قطعه مصرفی است؛ البته اگر رفتار دوستانه ای با مک بوک خود داشته باشید، می توانید عمر باتری آن را افزایش دهید.

به پایان رسیدن عمر باتری مک بوک، با خالی شدن سریع شارژ باتری این دستگاه خودش را نشان می دهد. اگر باتری مک بوک شما هم خیلی زودتر از انتظار شما خالی شده و این دستگاه خاموش می شود، باید بدانید که باتری مک بوک شما به پایان راه رسیده است و نیاز به تعویض دارد؛ چراکه بروز چنین مشکلی نشان می دهد که ظرفیت نگهداری شارژ توسط باتری مک بوک کاهش پیدا کرده است و به همین دلیل توانایی زیادی برای نگهداری شارژ به مدت طولانی ندارد و سریع خالی می شود.

این مقاله را از دست ندهید: جلوگیری از خالی شدن سریع باتری مک بوک

تعویض فلت مک بوک

از خدمات تخصصی مرکز تعمیر مک بوک در ایران، تعویض فلت می باشد. فلت، کابل انتقال تصویر از مادربرد به ال سی دی است. این کابل عموماً در مسیر لولاهای مک بوک قرار دارد و به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی آن بسیار زیاد است. در صورت خرابی فلت مشکلاتی در نمایش تصاویر به وجود می آید. قطع و وصل شدن تصویر، بهم ریختگی رنگ ها در تصویر، کدر شدن تصویر و سیاه شدن تصویر ال سی دی از جمله مشکلات ناشی از خرابی فلت هستند.

در صورت پارگی فلت تنها راه رفع مشکل تصویر مک بوک، تعویض فلت می باشد. البته گاهی نیز ممکن است فلت از اسلات مربوطه خارج شده باشد، در این صورت با جای گذاری مجدد آن، مشکل برطرف می شود.

تعمیر لولای مک بوک

لولای مک بوک، صفحه نمایش را به قاب اصلی دستگاه متصل می کند و امکان باز و بستن مناسب آن را فراهم می کند. جنس لولا معمولا یا از پلاستیک و یا اینکه ترکیبی از پلاستیک و فلز است. گاه ممکن است در اثر باز و بسته کردن نامناسب لپ تاپ و یا ضربه خوردن دستگاه، این قطعه به تدریج دچار فرسودگی شود و به خوبی عمل نکند. شکستگی و ترک خوردگی نیز از دیگر خرابی های مربوط به لولای مک بوک می باشد.

توجه داشته باشید که خرابی لولاها باید جدی گرفته شود چراکه در صورتی که لولا به درستی عمل نکند، ممکن است قطعاتی مانند ال سی دی، کیبورد و فلت دستگاه دچار آسیب دیدگی شوند. نظر به اینکه لولا چه میزان آسیب دیده باشد امکان تعمیر آن وجود دارد. البته اگر شکستگی و ترک خوردگی لولا زیاد باشد در این صورت بهترین گزینه برای رفع مشکل مک بوک، تعویض لولا است.

تعمیر تاچ پد مک بوک

گاهی اوقات وارد شدن ضربه به مک بوک موجب شکستن تاچ پد آن یا به وجود آمدن خط و خش بر روی آن می‌شود که در این صورت نمی‌توان تاچ پد را تعمیر کرد و باید آن را تعویض کرد اما اکثر اوقات اگر هیچ ضربه‌ای به مک بوک وارد نشده باشد، این اختلالات نرم‌افزاری هستند که موجب از کار افتادن تاچ پد مک بوک می‌شوند؛ برخی از این اختلالات نرم‌افزاری شامل: ناسازگار بودن یکسری نرم‌افزارها با سیستم عامل مک بوک، ویروسی شدن مک بوک و نصب برخی از نرم‌افزارهای مخرب می‌باشند.

تکنسین‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل با بررسی دقیق مک بوک، ایرادات نرم‌افزاری این سیستم را بررسی کرده و مشکل تاچ پد آن را برطرف می‌کنند اما اگر به دلیل مشکلات فیزیکی امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد این قطعه را به صورت تخصصی تعویض می‌کنند.

تعمیرات هارد مک بوک اپل

از خدمات تخصصی تعمیر مک بوک، تعمیر هارد لپ تاپ های اپل می باشد. تعمیر هارد شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری این بخش از مک بوک اپل می باشد. هارد ممکن است در اثر ضربه های فیزیکی آسیب ببیند و یا عواملی نظیر نوسان الکتریکی، آب خوردگی و کارکرد بالای مک بوک باعث بروز مشکلاتی در آن شود. هارد حافظه دائمی مک بوک است و تمامی اطلاعات از جمله سیستم عامل در آن ذخیره می شود.

برای هارد مشکلات متعددی قابل تصور است که می توان به بد سکتور شدن هارد، کند شدن هارد، سر و صدای زیاد هارد، هنگ کردن سیستم و ظهور صفحه آبی یا صفحه مرگ اشاره کرد. کارشناسان تعمیر مک بوک اپل، ابتدا از طریق نصب نرم افزارهای تعمیر هارد، تلاش می کنند مشکلات آن را برطرف کنند. در صورت کارساز نبودن این گزینه، از تعمیرات سخت افزاری و جراحی هارد استفاده می کنند.

تعمیر مادربرد مک بوک اپل

تعمیر مادربرد یکی از سرویس های تخصصی مرکز تعمیرات مک بوک اپل می باشد. این سرویس به دلیل حساسیت تعمیر مادربرد در واحدی مجزا ارائه می گردد. همانطور که می دانید مادربرد اصلی ترین بخش یک لپ تاپ است که با تمامی قطعات و عملکردهای دستگاه در ارتباط است. در صورت خرابی مادربرد برای استفاده از مک بوک باید در اسرع وقت برای تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر چیپ های شمالی و جنوبی، تعمیر پردازنده، رفع مشکل بایوس مادربرد، عیب یابی و تعمیر گرافیک، تعویض آی سی های مادربرد و عیب یابی مدارهای الکتریکی مادربرد از مهمترین خدمات ارائه شده در تعمیر مادربرد است.

این مطلب کاربردی را از دست ندهید: دلیل صدای بلند فن مک بوک چیست؟

تعمیر اسپیکر مک بوک اپل

صدا نداشتن مک بوک می تواند نشانه ای از خرابی اسپیکر آن باشد. اگر هیچ صدایی از سیستم به گوش نرسد باید برای تعمیرات مک بوک اپل اقدم کنید. در صورتی که اسپیکر خراب باشد شما می توانید از طریق دستگاه های جانبی مانند هدفون به صدای لپ تاپ اپل خود گوش دهید.

در این شرایط ممکن است سوکت اسپیکر قطع شده باشد و یا اینکه اسپیکر به طور کلی از کار افتاده باشد. برای تعمیر اسپیکر مک بوک، تکنسین ها قاب را برداشته و ابتدا اتصالات اسپیکر را چک می کنند. در صورتی که اتصالات سالم باشد آنگاه اسپیکر را تعمیر یا تعویض می کنند.

تعمیر و تعویض صفحه نمایش مک بوک

یکی از حساس ترین اقدامات در تعمیر مک بوک اپل ، تعمیر صفحه نمایش آن است. با اینکه مک بوک های اپل از مقاومت بالایی برخوردار هستند و این شرکت تلاش دارد باکیفیت ترین قطعات را در ساخت آنها به کار ببرد اما گاهی اوقات عواملی سبب خرابی این دستگاه می شوند. صفحه نمایش یکی از اجزای آسیب پذیر مک بوک است و هرگونه بی احتیاطی در حمل و نقل دستگاه، استفاده نامناسب و یا وجود مشکل در قطعات سخت افزاری می تواند موجب خرابی آن شود.

برای مثال، وارد شدن ضربه به صفحه نمایش، ریختن مایعات روی آن، نوسانات برقی، خرابی کابل فلت و باز و بست نامناسب دستگاه می تواند صدمات شدیدی به صفحه نمایش وارد کند. با توجه به شدت آسیب دیدگی و خرابی صفحه نمایش، در نمایندگی تعمیر مک بوک تلاش می شود جهت کاهش هزینه های کاربر، ال سی دی تعمیر شود اما در شرایطی که آسیب صفحه نمایش زیاد باشد و امکان تعمیر میسر نباشد، راهی جر تعویض آن باقی نمی ماند.

ارتقا مک بوک

اگر مک بوک دارید و فکر ارتقا آن به سرتان زده است، باید بدانید که کار خیلی سختی در پیش دارید؛ چراکه ارتقا مک بوک نسبت به سایر لپ تاپ هایی که توسط برندهای دیگر تولید می شوند، به دلیل سیاست هایی که همیشه اپل در پیش گرفته است، کار چندان آسانی نیست؛ البته این داستان برای ارتقا تمامی قطعات مک بوک وجود ندارد.

ارتقا مک بوک

ارتقا رم و هارد مک بوک

اغلب کاربران مک بوک ، علاقه دارند تا جای ممکن دستگاه خود را ارتقا دهند و به سراغ خرید دستگاه جدید نمی روند. برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند بتوانند پردازش های پیچیده تر و سنگین تری انجام دهند، باید بگوییم که امکان ارتقای رم و هارد وجود دارد.

با مراجعه به واحد تعمیر مک بوک نمایندگی اپل، می توانید از خدمات ارتقای رم و هارد دستگاه خود بهره مند شوید. کافی است مدل دستگاه را به اطلاع تکنسین برسانید تا مشخص شود تا چه اندازه رم و هارد جدید با آن سازگار خواهد بود.

ارتقا گرافیک مک بوک

متأسفانه باید بگوییم که امکان ارتقای کارت گرافیک مک بوک ها وجود ندارد. درواقع تعداد مدل های لپ تاپی که چنین امکانی دارند، در بین تمامی برندها انگشت شمارند. تنها قطعات قابل ارتقای مک بوک که می توانید برای بالا بردن توان پردازشی انجام دهید، رم و هارد هستند. به این ترتیب اگر نیاز دارید پردازش های سنگین گرافیکی انجام دهید، باید به دنبال راه دیگری مثل تهیه سیستم جدید باشید.

توصیه می کنیم به گفته افراد ناآشنا دستگاه خود را برای آپگرید کارت گرافیک به کسی نسپارید. با جستجو در بین پرسش و پاسخ های دارندگان برند اپل در این مورد، خواهید دید که تکنسین های کمپانی اصلی نیز این مورد را یادآور شده اند که چنین چیزی امکان پذیر نیست.

سایر خدمات تعمیرات مک بوک

  • تعمیر و سرویس فن مک بوک
  • تعمیرات انواع شارژر مک بوک (AC Adapter)
  • تعمیرات تخصصی شکستگی قاب و لولا مک بوک
  • ارتقا مک بوک جهت افزایش سرعت و بهبود کارایی
  • ترمیم رنگ قاب مک بوک و تعویض قاب مک بوک در صورت نیاز
  • نصب مکینتاش اورجینال، نصب نرم افزارهای متناسب با سیستم
  • تعمیرات تخصصی کیبرد (Keyboard) و تعمیرات تاچ پد (Touch Pad)
  • تعویض و تعمیر انواع سوکت های شارژ، USB ،USB3 ،VGA ،Video ،HDMI ،Power DC jack ،DVI ،DC Jack
  • تعمیرات تخصصی LCD،LED ،OLED، تعویض بک لایت (Backlight)، تعویض صفحات شفافTransparent) ، SMD LED) صفه نمایش، تعویض فریم
  • تعمیرات تخصصی بخش صدا (Sound Card)، کارت شبکه ( LAN )، مدار RTC، مدار Clock، مدار باک (Buck)، فازهای CPU،GPU و مشکلات Blue Page و No Boot
  • تعویض باطری اورجینال مک بوک
  • تعمیر چیپ بلوتوث ( Bluetooth )
  • بازیابی اطلاعات ( Data Recovery )
  • تعمیرات کارت وایرلس ( Wireless card )
  • تعویض چیپ گرافیک توسط دستگاه BGA
  • تعمیرات تخصصی چیپ گرافیک اپل (GPU)
  • تعمیرات تخصصی انواع درایور های نوری اپل
  • تعمیرات تخصصی مک بوک های آب خورده و خاموش
  • تعمیرات تخصصی مودم ( Modem ) و تعویض چیپ در صورت نیاز
  • تعمیرات تخصصی هارد دیسک مک بوک و ارتقا هارد HDD به SSD
  • تعمیرات تخصصی باطری اپل (برد، سلول، پروگرام کردن برد باطری)
  • تعویض انواع چیپ شمالی (Chipset Northbridge) و چیپ جنوبی (chipset southbridge )
هزینه تعمیرات مک بوک در تهران چقدر است؟

هزینه تعمیر مک بوک در تهران و هر شهر دیگری، بستگی به شدت و نوع خرابی این دستگاه دارد. معمولا وقتی مشکل نرم افزاری است، لازم نیست هزینه بالایی برای تعمیرات مک بوک پرداخت کنید. اما در صورت خرابی قطعات، باید شدت آسیب دیدگی را براورد کرد. چنانچه امکان تعمیر اجزای معیوب وجود داشته باشد، هزینه تعمیرات پایین تر است. اگر نیاز به تعویض قطعاتی همچون ال سی دی، باتری و … باشد، باید قیمت قطعه جدید را نیز به هزینه نهایی تعمیرات مک بوک اضافه کنید.

آیا تعمیر مک بوک گارانتی دارد؟

بله؛ خدمات نمایندگی اپل در تهران و شهرستان ها، دارای گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند. در پایان عملیات تعمیر مک بوک، ضمانت نامه ای به شما ارائه می شود که اصالت قطعات به کار رفته در دستگاه را تضمین می کند. در این گارانتی، بسته به اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت زمان مشخصی وقت دارید که مشکلات احتمالی را پیگیری کنید.

خدمات نرم افزاری مک بوک MacBook

نصب سیستم عامل اورجینال مک روی مک بوک، نصب نرم افزارهای اورجینال بر روی مک بوک و بروزرسانی آن ها، نصب آنتی ویروس اورجینال بر روی مک بوک جهت جلوگیری از ویروسی شدن این سیستم و … همگی از خدمات ویژه نرم افزاری مک بوک هستند که توسط نمایندگی مک بوک به کاربران این دستگاه ارائه داده می شوند؛ با این وجود اگر به تازگی مک بوک خریده اید و به دنبال مرکز معتبری هستید که نرم افزارهای کاربردی و مورد نیاز شما را بر روی این دستگاه نصب کند یا اینکه به دنبال بروزرسانی سیستم عامل مک بوک و نصب آنتی ویروس اورجینال بر روی این دستگاه هستید، می توانید مک بوک خود را به نمایندگی تعمیرات مک بوک در ایران بسپارید.

تعمیر مک بوک در تهران

سوالات متداول تعمیر مک بوک

علت نصب نشدن برنامه در مک بوک چیست؟

این ایراد در اغلب موارد نرم افزاری است. ممکن است آپدیت های لازم روی سیستم شما نصب شده باشد. به روز نبودن موجب ناسازگاری سیستم عامل و برنامه ها می شود. اگر آپدیت انجام دادید و مشکل رفع نشد، کافی است با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان نرم افزاری به این کار رسیدگی کنند.

مک بوک من آبخورده باید چه کاری انجام دهم؟

آبخوردگی از حادثه هایی است که توصیه می کنیم در صورت وقوع هرچه سریعتر دستگاه را برای بررسی های بیشتر و پیشگیری از ایرادات جدی به متخصص بسپارید. اما بلافاصله پس از رخ دادن، باید باتری را جدا کرده، دستگاه را از برق بکشید. همچنین آداپتور را از شارژر جدا کنید. سپس دستگاه را خاموش کرده و آن را سر و ته بگذارید.

آیا امکان ارتقای مک بوک وجود دارد؟

معمولاً محدودیت هایی در ارتقای مک بوک وجود دارد، اما بسته به مدل تا حدی امکان پذیر است. شما می توانید رم و هارد مک بوک خود را ارتقا دهید. برای اطلاع از امکان این کار، مدل دقیق دستگاه خود را با تماس با شماره های ما به تکنسین اعلام کنید. پس از آن هزینه و روند کار مشخص خواهد شد.

چرا مک بوک من داغ می شود؟

بالا رفتن بیش از حد دمای مک بوک، نشان دهنده ایرادی در پردازش است. چنانچه رم یا هارد برای اجرای برنامه های با مشکل روبرو شود، دستگاه داغ می شود. همچنین اگر مک بوک ویروسی شده باشد. البته ممکن است فن آن نیز ایاد پیدا کرده باشد.

مرکز تخصصی تعمیرات مک بوک در ایران

تعمیر مک بوک اپل به دلیل ساختار فیزیکی و نرم افزاریِ خاص این محصول و نیز با توجه به مدلهای متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. بنابراین توصیه می گردد از تعمیر مک بوک Apple به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید.

مشکلات به وجودآمده برای مک بوک ها، شامل دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری می‌شود. (اشکالات پیش آمده گاه ممکن است هم سخت افزاری و هم نرم افزاری باشد که در اینصورت نیاز است تا تعمیرات هر دو حوزه -تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری- بر روی دستگاه اِعمال گردد). در هر حال کادر فنیِ مرکز تعمیرات مک بوک پس از طی مراحل عیب یابی و تشخیص، ایراد به وجود آمده را با بهترین راهکارهای ممکن رفع خواهند ساخت. به منظور آسودگی خاطر و اطمینان کاربران مک بوک های اپل، کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر مک بوک در ایران مشمول گارانتی و ضمانت است. جز در مواردی اندک نظیر بازیابی اطلاعات هارد مک بوک . 

نمایندگی اپل در ایران

نمایندگی اپل در تهران و شهرستان ها به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

10 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • خدماتتون گارانتی هم داره؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      1 مارس 2023 3:46 ب.ظ

      وقت بخیر. تمام خدمات نمایندگی تعمیر مک بوک شامل گارانتی معتبر می باشد.

      پاسخ
  • سلام من روی لپ تاپم آب ریخته و بالا نمیاد علتش چیه؟

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز، متأسفیم که با این مشکل روبرو شدید،
      آبخوردگی می تواند قطعات مک بوک آسیب برساند. ممکن است هارد، ال سی دی، پردازنده و … به دلیل آبخوردگی دچار ایراد شده باشند. این مشکل تنها با بررسی از نزدیک رفع خواهد شد. لطفاً به یکی از شعب ما مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام نصب برنامه مک بوک هم انجام میدین؟

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز،
      امور نرم افزاری مربوط به نصب برنامه از طریق برنامه های دسترسی از راه دور انجام می شود. برای کسب اطلاعات در مورد امکان نصب برنامه موردنظر، با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • تعمیرات مک بوک در محل چقدر زمان میبره؟ امکانش هست فوری انجام بشه؟

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز،
      این مورد بستگی به ایراد دستگاه شما دارد. چنانچه برای تعمیر نیاز به قطعات و دستگاه های به خصوصی باشد، سفیر دستگاه را در محل پذیرش کرده و به محل کارگاه منتقل می کنند. با شماره 54114-021 تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را عنوان کنید تا روند کار مشخص شود.

      پاسخ
  • سلام خدمات تعمیرات مک بوک در محل شامل هزینه میشه؟

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز،
      بله هزینه ایاب و ذهاب تکنسین دریافت می شود. برای آگاهی از هزینه ها ، با شماره 54114-021 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که هزینه تعمیر تنها پس از بررسی تکنسین اعلام می شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید