جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات اپل تی وی

تعمیرات اپل تی وی یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دلیل تمرکز بر ساختار ویژه این محصول و ویژگی های منحصربه فرد آن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات اپل تی وی با حضور در کارگاه های تعمیر بین المللی با جدیدترین ترفندهای تعمیر و بازیابی این محصول آشنا گشته و آنها را در حین تعمیر بکار می گیرند.

همین امر سبب گشته تا تمامی دستگاههای ارجاع داده شده به این مرکز، کیفیت اولیه خویش را بازیابند و بدل به محصولی بی عیب و نقص و عالی گردند. مدیریت مرکز تعمیرات اپل تی وی به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

تعمیرات اپل تی وی

عیب یابی اپل تی وی و رفع مشکلات رایج آن

اپل تی وی یک گجت شگفت انگیز است که شما را به دنیایی از فیلم ها و موزیک های به روز دنیا می برد. در اکثر مواقع مشکلات اپل تی وی نرم افزاری هستند مثلا هنگ کردن اپل تی وی یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. در برخی موارد نیز شاهد خرابی های سخت افزاری اپل تی وی هستیم. در مقاله ی مشکلات رایج اپل تی وی به طور مفصل به بررسی مشکلات این دستگاه پرداخته ایم.

تعمیر روشن نشدن اپل تی وی

اگر در زمان استفاده از اپل تی وی متوجه شدید که اپل تی وی با ریموت کنترل روشن نمی شود، بهتر است بجای استفاده از Apple TV Remote از iPhone یا  iPad برای روشن کردن آن استفاده کنید. همچنین کابل HDMI و یا هر کابل دیگری که به اپل تی وی متصل است را از آن خارج کنید. تلوزیون و اپل تی وی را از برق خارج کنید و ۱۰ ثانیه منتظر بمانید. سپس همه اتصالات را مجدد وصل کنید و تست کنید. در صورتی که مشکل حل نشد، لازم  است Apple TV  ریست شود.

تعمیر ریموت کنترل اپل تی وی

درصورتی که ریموت کنترل اپل تی خراب شده احتمال دارد مشکل از شارژ آن باشد. با استفاده از یک کابل لایتنینگ اقدام به شارژ کردن ریموت Apple TV نمایید. صبر کنید تا 30 دقیقه شارژ شود. در این مرحله شاید نیاز به جفت شدن دوباره اپل تی وی با ریموت باشد.

برای این منظور ریموت را به Apple TV خود نزدیک کنید و سپس دکمه Menu (در ریموت های قدیمی تر) یا دکمه Back (در ریموت نسل دوم جدید) و دکمه های افزایش صدا را پنج ثانیه نگه دارید. صبر کنید تا  پیامی را روی صفحه نمایش برای جفت کردن ریموت کنترل ببینید.

رفع مشکلات صدا در Apple TV

در صورتی که اپل تی وی شما چند وقت یکبار بدون دلیل با مشکلات صدا مواجه می شود و صدا ندارد. در زمان مواجه شدن با مشکل یکبار تلویزیون خود را خاموش و روشن کنید.

رفع مشکل کارنکردن برنامه ها در اپل تی وی

در زمان استفاده از اپل تی وی ممکن است یک برنامه به درستی کار نکرده یا هنگ کند، در این شرایط کافی ست آن برنامه را ببندید. روش بستن برنامه به این صورت است که دکمه ی تلویزیون را روی ریموت کنترل دو بار فشار دهید، با کشیدن انگشت به راست یا چپ برنامه مشکل ساز را پیدا کنید و برای بستن آن انگشت را به سمت بالا بکشید.

راستی ! تعمیرات تلویزیونم داریم😍 👈 خدمات تعمیر تلویزیون 

ریست کردن اپل تی وی

گاهی راه چاره برای رفع مشکلات اپل تی وی ریست کردن آن است. از منوی تنظیمات می توانید اپل تی وی را ریست کنید. اگر به منوی تنظیمات دسترسی نداشتید، تنها راه ریست کردن فیزیکی اپل تی وی است.

می‌توانید (در کنترل‌های قدیمی‌تر) یا دکمه برگشت (در کنترل‌های نسل دوم) و دکمه تلویزیون را هم زمان فشار دهید و نگه دارید تا وضعیت Apple TV به سرعت چشمک بزند. سپس دکمه ها را رها کنید تا  اپل تی وی دوباره راه اندازی شود. راه حل دیگر این است که ،  Apple TV را جدا کنید، حداقل 10 ثانیه صبر کنید و سپس آن را دوباره وصل کنید.

تعمیرات انواع مدل های اپل تی وی

  • Apple TV 1st Generation
  • Apple TV 2nd Generation
  • Apple TV 3rd Generation
  • Apple TV 4th Generation
  • Apple TV 4K
  • Apple TV 4K (2021)

خدمات واحد تعمیرات اپل تی وی

تعمیرات اپل تی وی یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اپل می باشد که با استفاده از راهکارهای تخصصی استخراج شده توسط مهندسان این مرکز و با درنظرداشتن ویژگی های خاص این محصول انجام می پذیرد. مدیریت مرکز تعمیرات اپل تی وی مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو یعنی «کارشناسان متخصص» و «ابزارآلات پیشرفته» موفق به رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستگاه های اپل تی وی گشته است. خدمات واحد تعمیرات اپل تی وی و سرویس های مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هزینه تعمیر اپل تی وی چقدر است؟

هزینه تعمیرات دستگاه های برند اپل از جمله اپل تی وی در نمایندگی براساس نرخ مصوب از مشتریان گرامی دریافت می شود. نکته ای که وجود دارد، این است که هر نوع تعمیر مثل سخت افزاری و نرم افزاری نرخ متفاوتی دارد. ضمن اینکه شدن آسیب و مواردی که برای تعمیر اپل تی وی باید انجام شود هم هزینه را افزایش یا کاهش می دهد. 

برای اطلاع از هزینه دقیق، اجازه دهید تکنسین دستگاه شما را بررسی کند تا ایراد آن مشخص شود. سپس مبلغ نهایی به شما اعلام خواهد شد. طبیعی است تا پیش از عیب یابی اولیه هزینه ای قابل اعلام نیست.

تعمیر اپل تی وی و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

تعمیرات اپل تی وی با توجه به هزینه‌ی نسبتاً بالایی که خریداران این محصول در قبال آن‌ پرداخت می‌کنند، نیازمند حضور کارشناسانی متخصص و متبحر است؛ لزوم این تخصص با در نظر داشتن ویژگی‌هایِ خاص این تولیدات و ساختار هوشمندانه آنان، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواست های کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

در این مرکز تمایم خدمات و سرویس های اپل با برترین گارانتی و تضمین به کاربران گرامی ارائه می گردد. تعمیرات اپل تی وی و دیگر محصولات این برند به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان داخلی و اساتید بین المللی انجام می پذیرد. دیگر واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

انواع اپل تی وی و دیگر محصولات

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. کارشناسان ما در این بخش انواع اپل تی وی و دیگر محصولات این برند را به شما معرفی خواهند کرد.

مقالات اپل تی وی و دیگر مقالات

مرکز تعمیرات اپل قادر به تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های اپلی است که به هر دلیل دچار افت عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت مرکز تعمیرات اپل به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. در واحد تعمیرات اپل تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌گردند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های اپل بهره مند گردید و شاهد احیا و نوسازی دستگاه خویش باشید. برخی از مقالات حوزه تعمیرات و دیگر مقالات  و مطالب مرتبط نظیر مقالات اپل تی وی از طریق بخش زیر با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

اخبار اپل تی وی و دیگر خبرها

تعمیرات اپل در این مرکز به دلیل بهره گیری از برترین و بزرگترین آرشیو قطعات اورجینال در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز به ساختار تمامی قطعات سخت افزاری و نرم‌افزاری تولیدات این شرکت مسلط بوده و در صورت نیاز با مهارت‌های فوق‌تخصصی خود دستگاه‌های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. دارندگان اپل تی وی توجه داشته باشند که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات، می‌بایست آنها را تنها به تعمیرگاه های مجاز و مراکز استاندارد تعمیرات اپل بسپارند و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزند. اخبار اپل تی وی و دیگر خبرها از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

سوالات متداول تعمیرات اپل تی وی

نمایندگی اپل ارکان مشتری مداری را همواره سرلوحه خدمات و فعالیت های خویش قرار داده است و در این راستا با راه اندازی واحد CRM (واحد ارتباط با مشتریان) همواره درصدد بوده است تا به بررسی دقیق سطح کیفی خدمات ارائه شده و میزان رضایت مشتریان گرامی بپردازد زیرا برخی از شرکت‌ها با وجود صرف سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و بی‌هدف، واحدهای مدیریت ارتباط با مشتریان خود را محدود می‌سازند که این امر در دراز مدت تاثیری منفی بر سازمان خواهد داشت. در مرکز تعمیرات اپل مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها و اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان است. در همین راستا کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش ها و شوالات مشتریان و کاربران گرامی خواهند بود. شما کاربران گرامی می توانید سوالات متداول تعمیرات تخصصی اپل و سوالات متداول تعمیرات اپل تی وی را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید و تخصصی ترین پاسخ ها و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در ایران به منظور ارائه تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران اپل در ایران راه اندازی گشته است. تمامی کاربران اپل در کشور می توانند با مراجعه به نمایندگی اپل در ایران خدمات مورد نیاز خویش اعم از ترمیم، تعویض و تعمیر دستگاه های اپل را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه های اپل به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها مسلط بوده و توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و به تخصصی ترین شکل ممکن ایرادات پیش آمده در آنها را برطرف سازند. شایان ذکر است کارشناسان نمایندگی اپل در ایران ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و بازسازی هستند که هر شش ماه به منظور ارتقاء دانش فنی و به‌روز رسانی اطلاعات آنان برگزار می‌گردد.