جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ریکاوری هارد آی مک

ریکاوری هارد آی مک یکی از خدمات مرکز تعمیر آی مک اپل است. ریکاوری در همه آل این وان ها از جمله آل این وان اپل، اهمیت بسیاری دارد. با این حال ریکاوری هارد آی مک نیاز به بررسی بیشتری دارد. این مدل از سیستم های رایانه ای اپل کیفیت بسیار بالایی دارد و از نمونه های منحصر به فرد و استثنایی موجود در بازار است.

همه اطلاعاتی که به اصطلاح در آی مک ذخیره می کنید، در هارد ذخیره می شود و در صورت بروز اختلال در هارد، همه اطلاعات موجود در این دستگاه در معرض خطر پاک شدن قرار می گیرند. روش های بسیاری در مرکز تعمیر آی مک اپل برای بازیابی این اطلاعات وجود دارد. در ادامه درباره نحوه ریکاوری هارد آی مک بیشتر توضیح می دهیم.

ریکاوری هارد آی مک

علائم مشکل در هارد آی مک

  • عدم تکمیل فرآیند تغییر سایز پارتیشن توسط برنامه های پارتیشن بندی
  • کم شدن سرعت هارد و هنگ کردن آی مک
  • نمایش پیغام فرمت هنگام باز کردن فایل ها
  • نمایش اشتباه ظرفیت هارد دیسک و پارتیشن
  • هنگ کردن دستگاه در هنگام باز کردن یک فولدر

نحوه حذف شدن اطلاعات هارد آی مک

برای اینکه بتوان ریکاوری هارد آی مک را با موفقیت انجام بدهیم، باید بدانیم که اطلاعات هارد آی مک چرا و در پی چه حادثه ای حدف شده اند. حتی با وجود اینکه امنیت این دستگاه بسیار بالا است، باز هم ممکن است درگیر اختلالاتی شود و در نتیجه محتوای آن از بین برود. با هم دلایل این اختلالات را بررسی می کنیم.

دلایل سخت افزاری

یکی از مهم ترین دلایلی که ریکاوری هارد آی مک را ضروری و لازم می سازد، دلایل مربوط به سخت افزار است. عواملی نظیر حرکت شدید هارد، ضربه، رطوبت، دمای بالا، گرد و غبار و نواسانات الکتریکی از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث ایجاد آسیب در قطعات داخلی هارد آل این وان اپل شوند. در چنین شرایطی برای ریکاوری هارد آی مک باید آسیب ها شناسایی دقیقی توسط مرکز تعمیر آی مک اپل انجام شود و پس از آن مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود.

نکته مهم: اگر به عنوان کاربر آی مک می دانید که مشکل موجود سخت افزاری است، فراموش نکنید که در چنین شرایطی هر چه از دستگاه کمتر استفاده کنید، شانس ریکاوری موفقیت آمیز نیز بیشتر خواهد بود.

دلایل نرم افزاری

نرم افزار و مشکلات نرم افزاری نیز می تواند در این موضوع مداخله داشته باشد. پاک شدن سهوی نرم افزار یا حمله ویروس ها در پاک شدن اطلاعات موثر هستند. ریکاوری هارد آی مک در این شرایط نباید با نرم افزارها و برنامه های بازیابی اطلاعات انجام شود، زیرا این کار ممکن است موجب تشدید مشکل و تخریب کامل اطلاعات مورد نظر شود و شانس بازیابی اطلاعات را بسیار کم خواهد کرد. لذا حتما از مرکز معتبر تعمیرات آی مک اپل کمک بخواهید.

بیشتر بدانید: دلیل روشن نشدن آی مک چیست؟ 

نحوه ریکاوری هارد آل این وان اپل

برای اینکه بتوان ریکاوری هارد آی مک را با موفقیت انجام بدهیم، باید با ساختار این دستگاه به خوبی آشنا باشیم. باید بدانید که هارد استفاده شده در آی مک، از نوع هارد دیسک جامد است. این تنها یکی از ویژگی های هارد آل این وان اپل است. برای ریکاوری هارد آی مک باید از یک مرکز معتبر تعمیر آی مک اپل و تکنسین ها و تعمیرکاران ماهر و با تجربه کمک بخواهید. این تعمیرکاران در واحد معتبر تعمیر آی مک اپل حضور دارند. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را بررسی می کنند و از بهترین مسیر و بهترین روش تعمیرات را عملیاتی می سازند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل درگاهی امن و ایمن است که خدمات و تسهیلاتی بسیار معتبر و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. واحدی معتبر و قانونی است که خدمات و تسهیلاتی مفید برای کاربران در نظر گرفته است. این تسهیلات در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل متمرکز هستند. این نمایندگی همواره تلاش می کند در رعایت اصل مشتری مداری و مغتنم شمردن حقوق مشتریان، پیشرو و پیش گام باشد. مشتری را سرمایه اصلی خود می داند و برای جلب رضایت او از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. تمامی خدمات این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید