جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های بهسازی، فروش، ترمیم و تعمیر محصولات اپل به متقاضیان است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصصِ دو حوزه تعمیر و فروش گماشته تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی اپل در تهران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان  نمایندگی تعمیرات اپل   است.

همکاری با تیمی از برترین مهندسان ارشد کشور، بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، حضور نیروی انسانی مجرب و متخصص، تصمیم گیری های تیمی و تخصصی، پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و قدم برداشتن در جهت رفاه حال مشتریان گرامی برخی از پارامترهای جاری در نمایندگی مجاز اپل است که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی این مرکز ایفا کرده اند.

نمایندگی اپل در تهران

خدمات نمایندگی اپل در تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در تهران منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند را شامل می گردد. دارندگان کلیه دستگاه های اپل اعم از آیفون؛ آیپد، آیپاد، اپل واچ، مک بوک و … می توانند سرویس های مورد نیاز خود را با مراجعه به این مرکز دریافت نمایند.

در نمایندگی اپل، سرویس های مرتبط با برخی از دستگاه ها با استفاده از سیستم سرویس در محل اپل ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی اپل در تهران به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده تا بهترین خدمات، ظرف مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی اپل عبارتند از:

  • تعمیر محصولات اپل
  • سرویس محصولات اپل
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش در نمایندگی اپل در ایران
  • فروش کلیه محصولات اپل در فروشگاه مرکزی اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس، فروش و تعمیر مک بوک اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با فروش و  تعمیر آیفون اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر اپل واچ اپل
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با فروش و تعمیر آیپاد اپل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر در محل اپل
آدرس نمایندگی رسمی اپل در تهران

نمایندگی اپل در ستارخان

باکیفت ترین و متنوع ترین خدمات را از نمایندگی اپل در ستارخان بخواهید. این نمایندگی شعبه مرکزی نمایندگی اپل در تهران می باشد و در هر سه حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات اپل فعالیت می کند. دسترسی به این مرکز بسیار آسان بوده و کسانی که در نزدیکی این محدوده سکونت دارند به راحتی می توانند خدمات مورد نظر خود را از کارشناسان مستقر در این نمایندگی دریافت کنند.

اگر شرایط حضور در نمایندگی را ندارید، از خدمات سرویس در محل اپل استفاده کنید. این سرویس محدود به تعمیر دستگاه خاصی نبوده و تمامی دستگاه های شرکت اپل را در برمی گیرد. تعمیر انواع موبایل، آیپد، لپ تاپ، مک بوک، آل این وان و دیگر محصولات این شرکت، به صورت سرویس در محل انجام می شود. جهت برخورداری از این سرویس می توانید با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را ارائه کنید.

خدمات نمایندگی اپل در سعادت آباد

محصولات اپل از گران قیمت ترین محصولات الکترونیکی موجود در بازار هستند. علی رغم محبوبیت این شرکت در ایران و وجود مشتریان خاص خود، کمپانی اپل نتوانسته در کشور نمایندگی رسمی دایر کند. این موضوع کاربران را با مشکلات متعددی روبرو کرده است؛ طوری که اگر در استفاده از دستگاه های اپل با مشکل مواجه شوند، مجبورند یا به مراکز غیرمجاز مراجعه کنند و یا اینکه قید تعمیر دستگاه را بزنند.

اما برای حل این مشکل، مرکز سخت افزار ایران با کسب دانش و فراهم کردن تجهیزات و قطعات مورد نیاز، تنها مرکز رسمی ارائه کننده خدمات اپل را راه اندازی کرده است. با راه اندازی این مجموعه، همشهریان عزیز از خدمات متنوع نمایندگی اپل به ویژه در حوزه تعمیرات اپل بهره مند می شوند.

اپل در میرداماد هم نمایندگی دارد

اگر گوشی آیفون، آیپد، مک بوک، اپل واچ، لپ تاپ یا کامپیوتر همه کاره اپل شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد می توانید به آدرس نمایندگی اپل در میرداماد مراجعه کنید. در این مرکز مجموعه ای از مهندیسن برتر کشور در حوزه تعمیرات تخصصی اپل گرد هم آمده و باکیفیت ترین خدمات تعمیر را به مشتریان ارائه می کنند.

لازم به ذکر است تکنسین فنی این مجموعه علاوه بر اینکه از استعداد بالایی برخوردار بوده و توانمندی قابل توجهی در حوزه تخصصی خود دارند، همگام با تولیدات شرکت اپل، تخصص خود را به روز کرده و آموزش های لازم را در کلاس های حضور و مجازی بین المللی طی می کنند. این موضوع سبب شده است در تعمیر دستگاه های اپل کوچک ترین مشکلی پیش نیامده و ترمیم آن به بهترین شکل صورت گیرد.

نمایندگی رسمی اپل در ولیعصر

به اطلاع آن دسته از عزیزان که در محدوده ولیعصر زندگی می کنند و نمی دانند نمایندگی اپل کجاست می رسانیم که با همت مرکز سخت افزار ایران شعبه جدید این نمایندگی در محدوده ولیعصر راه اندازی شده و در تمامی ایام هفته آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

چنانچه در این منطقه شلوغ و پررفت و آمد زندگی می کنید و از کاربران محصولات اپل هستید می توانید با مراجعه به آدرس نمایندگی اپل در ولیعصر از خدمات متنوع آن بهره مند شوید. همچنین برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما عزیزان، خدمات سرویس در محل نیز به تمامی کاربران ارائه می شود. از طریق تماس تلفنی می توانید درخواست اعزام تعمیرکار را به محل مورد نظر خود ارائه دهید.

نمایندگی اپل در پیروزی

تأسیس نمایندگی اپل در پیروزی، امکان دسترسی عزیزانی که در شرق پایتخت سکونت دارند را راحت کرده است. در این شعبه نیز تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات اپل عرضه شده و منحصر به دستگاه خاصی نیست. از خدمات تخصصی تعمیرات اپل می توان به تعمیر تاچ و ال سی دی آیفون، تعمیر برد آیپد، رفع مشکل شارژ نشدن مک بوک، تعویض قطعاتی مانند رم، کارت گرافیک، سی پی یو، تعمیر انواع صفحه نمایش آی مک و دیگر قطعات مرتبط با دستگاه های اپل اشاره کرد.

در نمایندگی اپل تلاش می شود تا حد ممکن قطعات آسیب دیده ترمیم شود تا مشتریان هزینه کمتری را برای تعمیر دستگاه بپردازند. در صورتی که امکان ترمیم قطعه وجود نداشته باشد، تعمیرکاران راهی جز تعویض آن ندارند. البته در این مرکز تمامی قطعات تعویضی با قطعات اصلی و اورجینال جایگزین می شوند.

نمایندگی مجاز اپل در رسالت

تاچ آیفون شما شکسته و با پریشانی خاطر نمی دانید چه کاری باید انجام دهید؟ برای ارتقای مک بوک خود نیاز به قطعات اصلی دارید و نمی دانید از کجا تهیه کنید؟ جواب تمامی سوألات شما نزد نمایندگی اپل در رسالت می باشد. در این نمایندگی مشاوران و کارشناسان ما هر روز هفته آمادگی پاسخگویی به سوألات و مشکلات شما عزیزان را دارند.

برای این کار کافی است با شماره تلفن درج شده در این وب سایت تماس گرفته و با کارشناسان فروش، خدمات پس از فروش و یا تکنسین فنی ما ارتباط برقرار کنید. پس از درمیان گذاشتن مشکل توسط شما، کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه می کنند. ما هدفی جز رضایت خاطر شما عزیزان نداریم. امیدواریم بتوانیم همچون گذشته خدماتی باکیفیت و شایسته ارائه کنیم.

نمایندگی فروش اپل در تهران

آندسته از افرادی که قصد خرید یکی از محصولات اپل را دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی فروش اپل در تهران، دستگاه مورد نیاز خویش را بررسی و خریداری نمایند. تلاش شده تا در این مرکز، با ارائه مشاوره های تخصصی پیش از خرید، مشتری بهترین و مقرون بصرفه ترین خرید را داشته باشد.

کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آگاهی از تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ محصولات، می‌توانند مفیدترین و سودمندترین اطلاعات پیش از خرید را در اختیار شما قرار دهند؛ اطلاعاتی که با وجود آن‌ها می‌توانید یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.

نمایندگی تعمیر اپل در تهران

نمایندگی تعمیر اپل در تهران ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و بازیابی دستگاه های اپل به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات اپل و مراجعه به پارت تخصصی مربوط  با دستگاه خویش، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات اپل توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید.

بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی تعمیرات اپل در تهران در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل ارائه دهنده کلیه سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران تمامی دستگاه های اپل اعم از آیپد، آیفون، آی‌مک و …. است. کاربران هر یک از محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی رسمی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

تعمیرات ارائه شده در این مرکز به دلیل پیاده‌سازی‌شان توسط مجرب‌ترین کارشناسان و استفاده از جدیدترین روشها و تجهیزات تعمیر، به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی اپل

حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی  نمایندگی اپل را داشته باشد. مرکز تعمیرات تخصصی اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید.

به عبارتی دیگر نمایندگی تعمیرات اپل در تهران به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تخصصی اپل تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام باتری اصل دارید؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      11 آگوست 2022 10:00 ق.ظ

      سلام. تعویض تمام قطعات توسط نمایندگی مجاز اپل اورجینال می باشد.

      پاسخ
  • سلام گوشی آیفون 12 دارم که حسگر اثر انگشتش کار نمیکنه شما پذیرش در محل دارید؟ خدماتتون گارانتی داره؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      6 آگوست 2022 12:57 ب.ظ

      سلام. بله نمایندگی مجاز اپل در تهران خدمات پذیرش در محل دارد.

      پاسخ
  • شهاب. احمدیله
    18 نوامبر 2023 5:53 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید من از حضورتان سوال داشتم که ایا میتوان ویندوز را روی کامپیوتر imac من با 8گیک رام و یک ترابات سال 2009 نصب کرد ؟ درضمن قبولی هزینه اش با فرمت کامل و بازنشانی کارخانه ای و نصب ویندوز چند تمام میشود ؟ بی نهایت سپاسگزار خواهم بود اگر جواب را دریافت کنم . با احترام شهاب

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز،
      با توجه به اطلاعاتی که ارائه کردید، شما می توانید ویندوز 7 را روی دستگاه خود نصب کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید