جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض گلس آیپد

تعویض گلس آیپد یکی از خدمات منحصر و ویژه ای است که مرکز اپل در اختیار کاربران این محصول قرار داده است. ازآنجا که که آیپد محصول گران قیمت کمپانی اپل است، برای تعویض گلس آیپد نیز نیازمند صرف هزینه است. لذا یافتن مکانی معتبر جهت این امر بسیار مهم و ضروی می باشد.

همان طور که می دانیم، نمایشگر آیپد اپل از کیفیت ساخت مناسب و بالایی برخوردار است؛ همین امر باعث افزایش قیمت این محصول شده است. حفظ و نگهداری از نمایشگر امری اجتناب ناپذیر است که سبب می شود تعویض گلس آیپد هیچ وقت برای کاربر ضروری نباشد؛ افراد بسیاری به علت بی احتیاطی،  ضرر های مالی سنگینی متحمل شده اند. این نمایشگرها لایه های متفاوتی دارند که یکی از آنها گلس ال سی دی است. این گلس بر اثر ضربه می تواند بشکند؛ در بعضی موارد که گلس با شکستگی همراه است این احتمال وجود خواهد داشت که ال سی دی و تاچ آیپد همچنان به عملکرد عادی خود ادامه می دهد. درچنین وضعیتی می توان برای تعویض گلس آیپد  اقدام نمود. تعویض گلس آیپد با دستگاه OCA انجام می شود.

تعویض گلس آیپد

مزایای تعویض گلس آیپد

  • صرفه جویی در هزینه : هزینه تعویض گلس آیپد به مراتب بسیار کمتر از تهیه یک گوشی نو و جدید است. هنگامی که برای تعویض گلس آیپد خود اقدام می کنید به این معنی است که تاچ و ال سی دی اوریجینال دستگاه روی دستگاه باقی خواهد ماند و پس از تعمیر و تعویض دوباره شاهد کیفیت سابق دستگاه خود خواهید بود.
  • تعمیر ال سی دی شکسته و تعویض گلس آیپد با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود و در نهایت کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز می‌گردد.

شرایط تعویض گلس آیپد و تعمیر ال سی دی شکسته

اگر تاچ گوشی آیپد از کار بیفتد باید ال سی دی را تعویض نمود.

اگر بر روی ال سی دی شکسته شما، رنگ بنفش ایجاد شده باشد یا نقاط سیاه و کدری وجود داشته باشد یا ال سی دی نوری نداشته باشد شما باید ال سی دی گوشی خود را تعویض نمایید و این ایرادات با تعویض گلس آیپد برطرف نخواهد شد.

در تعویض گلس آیپد، تاچ دستگاه شما باید درست کار کند و ال سی دی هیچ گونه پیکسل سوخته ای نداشته باشد.

نحوه تعویض گلس حرارتی یا پلاستیکی آیپد

در تعویض گلس آیپد باید مراقب حباب زدگی و خراب شدن گلس حین نصب توسط صاحب دستگاه باشیم که فقط یک فرد خبره می تواند این مراقبت های اساسی را انجام دهد. باید گلس هایی را خریداری کنید که قالب آنها دقیقا بر اساس مدل دستگاه شما است. برای تعویض گلس آیپد باید از شرکت های معتبر و مجاز کمک بگیرید.

استفاده از مدل های متفرقه و غیر همسان با دستگاه شما باعث می شود تا کالا به صورت کامل صفحه نمایش را نپوشاند یا زود به زود جدا شود. پس از خریداری برای استفاده اگر قبلا از گلس استفاده می کردید و حالا به دلیل شکسته شدن می خواهید آن را تعویض کنید، باید در حین جدا کردن دقت کنید تا محافظ قدیمی به صفحه نمایش آسیب نرساند و روی آن خش ایجاد نکند، زیرا این امر سبب می شود تا گلس جدید نیز این خش را بزرگتر نمایش دهد.

تعویض گلس تبلت اپل در واحد تعمیرات آیپد

از آنجا که دستگاه آیپد کاملا حرفه ای ساخته شده است، برای تعویض گلس آیپد نیز به تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای و زبده نیاز مندیم. مرکز اپل با گلچین کردن این کارشناسان ارشد و مجرب در حوزه محصولات اپل هر گونه نیاز مشتری را در رابطه با آیپد های اپل رفع خواهد کرد و جای هر نوع نگرانی را برای کاربر اپل محو می کند. جهت تعویض گس به واحد تعمیر  آیپد مراجعه نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل آماده ارائه همه تولیدات کمپانی به دوستداران این برند می باشد. این مرکز مجاز و رسمی تمام قوانین مربوط به طرح جدید ریجستری را تمام و کمال رعایت می کند و هیچ گونه محدودیت و معذوریتی در این زمینه ندارد؛ تمام محصولات این نمایندگی با گارانتی اصل شرکتی ارائه می شود و کد رهگیری معتبر و قانونی بودن کالا را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با روابط عمومی مرکز تماس بگیرید.

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل با اختصاصی کردن لاین تعمیرات خود در هرچه حرفه ای تر ارائه دادن خدمات تلاش می کند و همواره به دنبال کسب رضایت و حمایت همه جانبه کاربران می بشاد و الحق هم در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است. مارشناسان مرکز اپل هر یک د زمینه خاص خود اقدام به ارائه خدمات می کنند و همین امر باعث شده که سطح کیفیت سرویس دهی مرکز تا حدی بالا رود که سایر رقیبان از رقابت با این مرکز جا بمانند.