جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ

تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ زمانی انجام می شود که تاچ ساعت کار نکرده و یا نمایشگر شکسته باشد. در هریک از این موارد باید تاچ و صفحه نمایش را باهم تعویض کرد. این دو بخش به یکدیگر متصل هستند و به همین دلیل باید هردوی آنها را با هم ترمیم یا تعویض کرد. بسیار مهم است که نمایشگر و تاچ جدید اورجینال باشند؛ اپل واچ هم مثل دیگر تولیدات این برند به قطعات غیر اورجینال واکنش داده و عملکرد درستی نخواهد داشت. در ادامه نکاتی را در مورد تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ بررسی می کنیم. شما می توانید برای واطمینان از تعویض تاچ و lcd اپل واچ به شکل درست و تخصصی، از همکاران ما در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ

عیب یابی و تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ

در ارتباط با تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ، در صورتی که بررسی های کارشناسان ما به این نتیجه منتهی شود که شکستگی پیش آمده در دستگاه تنها گلس را درگیر خود کرده است، از تعویض تاچ صرف‌نظر می شود. در این وضعیت پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، تنها گلس اپل واچ تعویض می گردد. اما در شرایطی که شکستگی اپل واچ، به تاچ و ال سی دی سرایت کرده باشد، لازم است تا این دو بخش از دستگاه نیز تعویض گردند. برای تشخیص این مسئله –یعنی اینکه آیا تنها نیاز به تعویض گلس است یا نیاز است تا تعویض تاچ و ال سی دی نیز انجام شود- می توانید بررسی های زیر را بر روی اپل واچ خود انجام دهید:

  • یکی از شروط لازم برای عدم نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ آن است که اولاً تاچ گوشی به درستی کار کند و ثانیاً ال سی دی پیکسل نسوزانده باشد.
  • اگر هر قسمتی از ال سی دی شکسته باشد، نور نداشته باشد، سیاه شده باشد و یا به رنگ بنفش و یا … تغییر رنگ داده باشد، مشکل ال سی دی اپل واچ با تعویض گلس حل نخواهد شد.
  • در صورتی که تاچ اپل واچ کار نکند، می بایست تاچ و ال سی دی اپل واچ تعویض شود.
  • در تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ به این نکته توجه فرمایید که از قطعات سازگار با اپل واچ خود استفاده نمایید. به عبارتی دیگر تاچ هر مدل از اپل واچ تنها سازگار با همان دستگاه است و قابل استفاده در مدل دیگر نیست.
  • توصیه می شود پس از تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ، در حضور کارشناس تعمیر، صحت عملکرد دستگاه را چک نمایید.

تعویض گلس شکسته اپل واچ

در برخی از موارد، خود ال سی دی اپل واچ آسیب ندیده و نیازی به تعویض تاچ و نمایشگر نیست. اگر ضربه شدید نبوده و تنها گلس محافظ آسیب دیده باشد، لازم نیست درگیر هزینه ها و دردسرهای تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ شوید. در چنین شرایطی می توان با تعویض گلس شکسته اپل واچ، مشکل ساعت را برطرف کرده و مجددا از آن استفاده نمود. تیم تعمیرات اپل واچ برای تعویض گلس نمایشگر انواع مدل های این گجت محبوب، در خدمت شما هستند.

تعویض گلس شکسته اپل واچ

تعمیرات اپل واچ

تعمیرات اپل واچ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل است که توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ این مرکز انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است. برخی از خدمات  ارائه شده در این مرکز عبارت است از: تعویض باتری اپل واچ، تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ، تعمیرات اپل واچ در زمینه تعمیرات بخش دیجیتالیزر هم‌جوش اپل واچ، تعمیرات مربوط به آنتن NFC اپل واچ، تعمیرات اپل واچ در زمینه تعمیر صفحه OLED، تعمیرات اپل واچ در زمینه تعمیرات بخش adhesive و …. .

این مقاله را از دست ندهید: چطور ایرپاد را به اپل واچ وصل کنیم؟

هزینه تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ

در چند سال گذشته تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ بسیار دشوار بود، زیرا قطعات مود نیاز برای این کار در دسترس نبود. در این وضعیت تنها راه برای کسانی که نیاز به سرویس تاچ ساعت خود داشتند، ارسال این دستگاه به اپل‌استورهای خارج از کشور بود. حال پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی از ورود اپل واچ به بازار، این روند کمی تغییر پیدا کرد و ارائه سرویس های مرتبط با تعویض تاچ و ال سی دی apple watch آسان‌تر شده است. این روزها کارشناسان تعمیر حرفه‌ای معدودی در بازار کشورمان هستند که قادر به تعویض صفحه‌نمایش اپل واچ هستند. در این میان، مرکز تخصصی تعمیرات اپل، یکی از پیشروترین مراکز در ارائه خدمات مرتبط با تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ است که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به آن، خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه خود را دریافت نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل از زمان راه اندازی تاکنون محور فعالیت های خویش را مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی نهاده است و با تمامی امکانات و تجهیزات خویش در تلاش است تا رضایت مشتریان و لبخند همیشگی آنها را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل توسط واحد CRM  (ارتباط با مشتریان)، به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. نمایندگی اپل با جذب تیمی از برترین متخصصان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عرضه شده از سوی کمپانی اپل توانسته است به به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات اپل بپردازد و دغدغه همیشگی نبود یک نمایندگی مجاز در کشور را برای کاربران دستگاه های اپل رفع نماید. تعمیرات اپل در این مرکز به دست تیمی انجام می پذیرد که پیشرفته ترین تجهیزات این کار را در اختیار دارند و به دلیل سطح بالای تخصص و دانش، می توانند پیچیده ترین اشکالات و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اپل را رفع نمایند.

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش نظیر تعویض تاچ و ال سی دی اپل واچ را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید