جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل در شهرستان ها به منظور ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیر و ترمیم به کاربران این برند پرطرفدار در شهرستان ها راه اندازی گشته است. کاربران محصولات اپل در شهرستان ها می توانند جهت دریافت استانداردترین خدمات تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی مرتبط با دستگاه های خویش، از طریق فرآیند ذکر شده در بخش های آتی این صفحه اقدام نمایند و شاهد بازگشت کیفیت اولیه و کارخانه ای دستگاه خویش باشند.

نمایندگی اپل در شهرستان ها با به‌کارگیری امکانات موجود و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان فنی این حوزه، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر فناوری اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی اپل مطرح سازد و از این راهرو پاسخگوی نیازهای مشترکان اپل باشد.

نمایندگی اپل در شهرستان ها

مشخصات نمایندگی اپل در شهرستان ها

باتوجه به درخواستهای مکرر کاربران ارجمند شهرستانی مبنی بر فراهم آوردن امکان ارسال دستگاه های معیوب به نمایندگی اپل و نگرانی آنها به دلیل عدم وجود مرکزی مجاز و استاندارد جهت تعمیرات در شهرستان ها، برآن شدیم تا امکانات و فضای لازم جهت دریافت دستگاه های معیوب از شهرستانها را فراهم آوریم.

از این پس، این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی، ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید، بی هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی اپل در شهرستان ها لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی اپل در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی اپل در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)

خدمات نمایندگی اپل در شهرستان 

  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر دستگاه های اپل
  • ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس آیفون اپل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر در محل اپل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس های مک بوک اپل
  • ارائه کلیه خدمات و سرویس های نرم افزاری محصولات اپل
  • انجام تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با تعمیر و سرویس های سخت افزاری محصولات اپل
  • تعمیر و ترمیم دستگاه آیپد اپل
  • ارائه کلیه سرویس های تعمیر و گردگیری های دوره ای اپل
  • تعمیر در محل اپل تی وی اپل
  • ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات اپل تی وی
  • تعمیر اپل واچ
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر آیپد اپل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر آی مک اپل

نمایندگی اپل در مشهد

نمایندگی اپل در مشهد ایده‌ای جدید از سوی مرکز سخت افزار ایران برای ارائه خدمات به هموطنان عزیز در مشهد مقدس می‌باشد. تمامی خدمات مرتبط با فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات اپل در این نمایندگی قابل ارائه می‌باشد. در صورت نیاز به خدمات نمایندگی اپل در مشهد می‌توانید در خواست خود را از طریق تماس با این نمایندگی با کارشناسان درمیان بگذارید. و یا حضوری به شعبه نمایندگی اپل در مشهد مراجعه فرمایید.

نمایندگی اپل در اصفهان

چنانچه ساکن اصفهان هستید، این بشارت را به شما می‌دهیم که بنا به تلاش‌های مستمر مرکز سخت افزار ایران، واحدی به نام نمایندگی اپل در اصفهان راه‌اندازی شده است. در این مرکز از فروش محصولات گرفته تا تعمیر و تعویض قطعات مختلف اپل به هم وطنان خدمات ارائه می‌شود. چنانچه می‌خواهید از این خدمات بهره‌مند شوید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید با شماره ۶۲۹۴۸ – ۰۲۱ تماس بگیرد تا همکاران ما پاسخگوی سوألات شما عزیزان باشند.

در نمایندگی اپل تمامی محصولات اورجینال بوده و از گارانتی معتبر برخوردار هستند. علاوه براین، اگر دستگاه اپل شما نیاز به تعمیر داشته باشد، ما تعمیر آن را نیز برای شما گارانتی می‌کنیم. این نوع از خدمات تنها در نمایندگی مجاز اپل ارائه می‌شود و نمی توانید آن را در هیچ مرکز دیگری پیدا کنید. جهت ارسال کالا به نمایندگی تهران لازم است طبق مراحل موجود در سایت اقدام نمایید.

نمایندگی اپل در شیراز؛ ارائه بهترین خدمات

احتمالاً در شیراز سکونت دارید و صاحب یکی از محصولات اپل مانند گوشی، لپ تاپ، آیپد، مک بوک، اپل واچ و یا محصول دیگری از این شرکت هستید. خدمات پس از فروش و تعمیر این دستگاه‌ها از مهمترین نیازهای کاربران می‌باشد. اگر جز این دسته از افراد هستید و نیاز به کمک متخصصان نمایندگی مجاز اپل در شیراز دارید در این مطلب همراه ما باشید تا نحوه ارتباط شما با نمایندگی را بررسی کنیم.

با توجه به مستقر بودن نمایندگی تعمیرات اپل در مرکز سخت افزار ایران، طبیعتاً مراجعه حضوری برای شما بسیار دشوار و پر هزینه است. از این رو هموطنان عزیز در شیراز می‌توانند قطعه یا دستگاه مورد نظر را جهت تعمیر و مرمت به آدرس شرکت ارسال کرده تا پس از عیب یابی آن توسط مهندسین، فرآیند تعمیر و مرمت آن آغاز شود. پس از پایان کار و تعمیر قطعه، با توجه به آدرس ارائه شده توسط شما، دستگاه برایتان ارسال می‌شود.

نمایندگی اپل در تبریز

تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر آیفون، آیپد، مک بوک، اپل واچ و سایر محصولات اپل، در نمایندگی اپل در تبریز برای هموطنان عزیز ارائه می‌شود. چنانچه تمایل به خرید دستگاه اپل دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز اپل نسبت به خریداری آن اقدام کنید. محصولاتی که در نمایندگی فروش اپل عرضه می شود تماماً اورجینال بوده و از کمپانی اپل وارد کشور می‌شود. همچنین واحد تعمیرات نمایندگی اپل به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای آماده پاسخگویی به مشتریان می‌باشد.

در به کارگیری تکنسین فنی این قسمت، از برترین مهندسین کشور آزمون تخصصی گرفته شده و نفرات برتر به استخدام شرکت درآمدند. این افراد ضمن داشتن تجربه لازم درخصوص تعمیرات اپل، آموزش‌های روز را نیز در این خصوص فراگرفته‌اند. چنین ویژگی منحصر به فردی سبب شده تا نام این نمایندگی در میان سایر نمایندگی‌ها خوش درخشد.

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل  واحدهای ارائه دهنده خدمات خویش را به پارت های متعددی تقسیم نموده تا کاربران گرامی بی هیچ سردرگمی و فوت وقتی به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خود را دریافت کنند. در نمایندگی اپل در شهرستان ها خدمات و سرویس های مورد نیاز در واحدهای متنوع و جداگانه ای به کاربران گرامی ارائه می گردد تا نظم و کیفیت در این مرکز مقدم بر همه چیز باشد. برخی از واحدهای تعمیرات اپل در این مرکز عبارتند از:

اخبار شرکت اپل

نمایندگی اپل در شهرستان ها ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی محصولات شرکتی است که یکی از شناخته‌ شده ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های دنیا در زمینه ساخت و تولید تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی است؛ نام اپل برای ما تداعی کننده‌ تکنولوژی برتر و لوگویِ سیبِ گاز زده‌ای است که بر پشت محصولات این کمپانی حک گشته است.

اگرچه اپل در سالهای گذشته استیو جابز، اصلی‌ترین مهره خود را از دست داد اما این شرکت همچنان قدرتمندتر از گذشته به کار خود ادامه می دهد و محصولات نوینی را به بازارهای جهانی عرضه می کند. محصولاتی که به نحوی زندگی امروزی را در دنیای تکنولوژی تغییر داده است. مدیریت فعلی کمپانی اپل برعهدۀ شخصی به نام «تیم کوک» است. برخی از محصولات عرضه شده توسط این شرکت عبارتند از: آی‌مک، مک بوک و آی‌فون، آیپد، اپل‌واچ و… . اخبار شرکت اپل از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل در شهرستان ها ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولات این برند در پارت های متعدد خویش است. تعمیرات اپل در این مرکز، تمامی سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری این محصولات را شامل بوده و محدود به مورد خاصی نیست. کاربران گرامی محصولات اپل می توانند صرفاً از طریق یک تماس تلفنی، سرویس مورد نظر خویش را ثبت نموده و پس از طی فرآیند ارسال کالا خدمات مورد نظر خویش را دریافت دارند. مقالات نمایندگی اپل  از طریق بخش زیر قابل دریافت است.

محصولات اپل

کارشناسان ما در نمایندگی اپل در شهرستان ها با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. محصولات اپل از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات اپل

نمایندگی اپل در شهرستان ها تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. سوالات متداول تعمیرات اپل در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.