جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی اپل در تبریز

مرکز سخت افزار ایران همواره دغدغه این را داشته که کاربران شهرستانی با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت، خدمات مورد نظرشان را دریافت نمایند. از این رو، اقداماتی را در این راستا انجام داده و سرویس دهی به هموطنان را وارد فاز جدیدی کرده است. به عنوان مثال، نمایندگی اپل در تبریز ، مصداق این تفکر و دغدغه تیم مدیریت ما است. فاصله استان آذربایجان شرقی با تهران موجب شده که کابران این استان، برای ترمیم محصولات اپل خود با مشکلاتی مواجه گردند.

از طرفی، با توجه به قیمت بالای این محصولات و حساسیت های خاص ساختاری، تعمیرات آنها نیازمند مهارت و دانش فنی بالایی بوده و باید در یک مرکز تخصصی و معتبر انجام گردد. این مژده را به شما عزیزان می دهیم که امکان ارسال محصول مورد نظر به نمایندگی تهران فراهم شده است. به این ترتیب که عزیزان ساکن تبریز می توانند پس از برقراری تماس با همکاران ما، محصول خود را به نمایندگی اپل در تهران ارسال کرده و ، اقدام به ترمیم آن در تخصصی ترین مرکز تعمیراتی کشور نمایند. برای اطلاع از نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی اپل در تبریز ، به ادامه مطلب توجه کنید.

نمایندگی اپل در تبریز

خدمات نمایندگی اپل در تبریز

به طور کلی تعمیرات اپل مقوله پیچیده ای است که حساسیت ها و شرایط خاص خود را می طلبد. همانطور که می دانید، محصولات این برند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، تفاوت های اساسی با سایر برندها دارند. این مساله موجب شده که بررسی و ترمیم آنها هم متمایز باشد.

تعمیرات اپل در تبریز، بر اساس ارسال کالا به تهران استوار است. توضیح این که با توجه به عدم راه اندازی کامل نمایندگی apple در تبریز، این مرکز فعلا آمادگی خدمات رسانی حضوری به کاربران عزیز را ندارد. لذا کاربران هریک از مدل های آیفون، آیپد، مک بوک، آی مک، اپل واچ و … می توانند دستگاه خود را به نمایندگی اپل تهران ارسال نمایند. در ادامه، به برخی از مهم ترین خدمات این مجموعه اشاره خواهد شد.

تعمیر موبایل اپل در تبریز

یکی از اقدامات اصلی نمایندگی اپل در تبریز ، تعمیرات آیفون است. آیفون جزء پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین محصولات این برند بوده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. پس از این که شما گوشی خود را به نمایندگی رسمی اپل در مرکز سخت افزار ایران ارسال کردید، تیم تعمیراتی این مرکز آن را به دقت وارسی می کند. سپس اقداماتی نظیر: تعمیرات هارد، تعمیر ال سی دی، ترمیم تاچ، تعمیر تخصصی باتری، تعمیر یا تعویض قاب، تعمیرات آی سی، تعمیر ترانزیستور، ترمیم diod، تعمیر ویبراتور، تعمیر اسپیکر و تعمیرات میکروفن، ویروس کشی، اصلاحات نرم افزای، آپدیت کردن برنامه ها، ریست فکتوری و … انجام می گردد. 

تعمیر موبایل اپل در تبریز، به شکل تخصصی انجام شده و منجر به رفع مشکلاتی مثل: کرش کردن، باز نشدن یا دانلود نشدن برنامه ها در اپ استور، هنگ کردن، عدم اجرای برنامه ها، کار نکردن دوربین، مشکلات صدا، کار نکردن تاچ و مواردی از این دست می گردد.

تعمیر مک بوک در تبریز

لپ تاپ اپل یا همان مک بوک ، به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که از این دستگاه برای انجام امور روزمره و یا کارهای حرفه ای تر استفاده می کنند، بعضا از بروز مشکلاتی همچون: روشن نشدن مک بوک، خاموش نشدن دستگاه، کار نکردن صفحه نمایش، شارژ نشدن باتری به صورت کامل، خالی شدن باتری، داغ شدن دستگاه، عدم تولید صدا، کار نکردن trackpad، قفل شدن برنامه، کار نکردن AirPrint ، مشکلات عملکردی usb، شات دون نشدن دستگاه، کار نکردن وای فای، کار نکردن FaceTime، تاخیر رابط کاربری و کرش کردن برنامه ها در آن شکایت می کنند.

همکاران ما در تیم تعمیر لپ تاپ نمایندگی اپل در تبریز ، معتقدند که هریک از موارد ذکر شده، ناشی از خرابی قطعات دستگاه است. پس از ارسال دستگاه به تهران، مشکل و منشأ آن به دقت مشخص شده و برطرف می گردد. گفتنی است تعمیر مک بوک در تبریز، مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا انجام می گردد.

نمایندگی مجاز اپل

محبوبیت بالای محصولات اپل، باعث شده که مراکز بسیاری اقدام به ارائه ی خدمات در زمینه ی فروش و تعمیر این محصولات به کاربران نمایند. متاسفانه در این میان، برخی مراکز به صورت غیر قانونی فعالیت کرده و ضمن سوء استفاده از اعتماد کاربران، کسب سود می نمایند.

به دلیل عدم برخورداری این مراکز از مجوزهای مربوطه، در صورت بروز تخلف یا ایراد در مراحل خدمات رسانی، امکان پیگیری وجود ندارد. نمایندگی مجاز اپل ، تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران فعالیت کرده و کلیه ی مجوز های لازم را از مراجعه ذی صلاح دریافت نموده است. به همین دلیل هم کاربران گرامی می توانند اطمینان داشته باشند که کلیه ی خدمات ارائه شده، امکان پیگیری به شکل قانونی را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید