جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات آیپد

آموزش تعمیرات آیپد یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات آموزشی ارائه شده در نمایندگی اپل است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی و با حضور برترین اساتید این حوزه برگزار می گردد. متقاضیان حضور در این دوره می توانند جهت حضور و ثبت نام از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایند.

در دوره آموزش تعمیر آیپد تمامی قطعات و اجزا دستگاه شناسایی شده و شیوه تعمیر آنها آموزش داده می شود. در دوره آموزش تعمیرات iPad تخصصی ترین متدها و تجهیزات تعمیر به کارآموزان تدریس می گردد و در پایان، مدرکی دال بر اتمام دوره از سوی مرکز سخت افزار ایران به آنها اعطا می شود تا در صورت تمایل جذب بازار کار گردند.

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات آیپد

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات آیپد متشکل از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری است. در هریک از پارت های مذکور، ترفندها و راهکاری روز دنیا جهت رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری تدریس می گردد. به طور کلی آموزش تعمیرات تخصصی آیپد در این مرکز را می توان در سه بخش آموزش الکترونیک، آموزش سخت افزار و آموزش فلش کردن جای داد. سرفصل های تدریس شده در این مرکز، مطابق با جدیدترین فناوری های بکار رفته در آیپد های هوشمند بوده و با عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل، بروز رسانی می گردند.

دوره عمومی آموزش تعمیرات آیپد

دوره عمومی آموزش تعمیرات آیپد جهت آندسته از کاربرانی راه اندازی گشته است که با مباحث اولیه این حوزه آشنایی ندارند. این گروه از دواطلبان می توانند با حضور در این دوره با ساختار کلی تبلت های اپل، مدلهای گوناگون این محصول، تجهیزات تعمیر و مواردی از این دست آشنا شوند.

حضور در این دوره کارآموزان را جهت ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات تبلت اپل آماده می سازد. شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی آموزش تعمیرات آیپد نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات تبلت apple اقدام نمایند.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات آیپد

متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزش تعمیرات تبلت اپل  اطمینان داشته باشند که با حضور در این دوره تخصصی ترین ترفندها و راهکارهای بازیابی اطلاعات، بهسازی، ارتقاء و تعمیر آیپد را فرا خواهند گرفت. تأکید ما بر این موضوع و اطمینان از وقوع آن، به دلیل همکاری با برترین اساتید کشوری این حوزه است. اساتید این دوره ضمن دارا بودن عالی ترین سطح دانش فنی در تعمیرات دستگاه های اپل، به دلیل حضور در دوره های تخصصی بین المللی، بر پیشرفته ترین متدهای این حوزه مسلط بوده و آنها را با شما به اشتراک می گذارند. آموزش نکات مهم در تعمیرات iPad تعهد ما به شماست.

سرفصل های آموزش تعمیرات آیپد

  • آموزش آپدیت کردن آیپد
  • آموزش تعمیرات تخصصی برد آیپد
  • آموزش تعمیر و رفع مشکلات مربوط به Wi-Fi
  • آموزش تعمیر و رفع مشکلات مربوط به Backlight آیپد
  • آموزش تعمیر و رفع مشکلات مربوط به سوکت شارژ آیپد
  • آموزش تعمیر دکمه Home آیپد
  • آموزش تعمیر و رفع مشکلات سوکت هدفون
  • آموزش تعمیرات آیپد و رفع آسیب‌های آیپد که به سبب آب خوردگی دستگاه ایجاد شده‌اند
  • آموزش تعمیر و ترمیم آسیب‌های آیپد که به دلیل وارد شدن ضربه و یا افتادن دستگاه به وجود آمده‌اند
  • آموزش تعویض باتری آیپد
  • آموزش تعویض AC adapter
  • آموزش تعمیر و رفع مشکل Not Powering On آیپد
  • آموزش تعویض صفحه‌ی تاچ و ال سی دی دستگاه آیپد
  • آموزش رفع مشکلات نرم افزاری آیپد

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های آیپد اپل می‌باشید اما دستگاه شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در نمایندگی اپل نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. کارشناسان حاضر در نمایندگی اپل ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیر آیپدهای اپل می‌باشند.

نمایندگی اپل همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. تعمیرات اپل، آموزش تعمیرات اپل –اعم از آموزش تعمیرات آیپد اپل و …- ، فروش محصولات اپل، سرویس در محل اپل و … برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است. سایر واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: تعمیرات اپل، بازیابی اطلاعات آیفون اپل، آموزش تعمیرات اپل، آموزش تعمیرات آیفون اپل، تعمیرات مک بوک، تعمیرات اپل واچ و … . واحدهای تعمیرات اپل به صورت تخصصی در بخش زیر معرفی می گردند.