جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات آیپد

بازیابی اطلاعات آیپد یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در نمایندگی مجاز اپل و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین سرویس های ریکاوری و بازیابی اطلاعات آیپد را دریافت نمایند.

واحد بازیابی اطلاعات ipad یکی از تخصصی ترین پارت های فعال در این نمایندگی تعمیرات Apple است. صرف‌نظر از نوع اشکال پیش آمده در آیپد، اطلاعات و داده های این دستگاه را بازیابی می کنیم و کاربر را از دغدغه و دل‌نگرانی حذف و نبود آنها می‌رهانیم. مرکز بازیابی اطلاعات آیپد برخوردار از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی نظیر pc3000 است که این امر نقش بسزایی در کیفیت بازیابی اطلاعات، میزان بازگشت آنها و سطح رضایت مراجعان داشته است.

بازیابی اطلاعات آیپد

روش های بازیابی اطلاعات آیپد

در مرکز بازیابی اطلاعات، روش استفاده شده جهت بازیابی اطلاعات آیپد، بستگی به این موضوع دارد که آیا پیش از این اتفاق – یعنی از دست رفتن اطلاعات- از اطلاعات آیپدتان، بک‌آپ‌گیری کرده‌اید یا خیر. در صورتی که از داده‌های دستگاه، نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید می توانید از طریق روشهای عنوان شده از سوی کمپانی سازنده، (استفاده از icloud) نسبت به ریکاوری و بازیابی اطلاعات آیپد اقدام کنید.

در غیر اینصورت، بازیابی اطلاعات آیپد دستگاه نیاز به استفاده از تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 دارد. استفاده از این روش –یعنی pc3000- ، اگرچه زمان‌بر است اما غالباً، نتیجه آن، مورد رضایت بسیاری از کاربران است. زیرا بخش اعظم اطلاعات از دست رفته با استفاده از این روش ریکاوری می گردد. در بخش های آتی توضیحات نسبتاً مفصلی درباره هر دو روش بازیابی اطلاعات آیپد ارائه می شود.

بازیابی اطلاعات آیپد با استفاده از icloud

پیش از راهنمایی شما برای بازیابی اطلاعات آیپد با آی کلود بهتر است با کاربرد آیکلود آشنا شویم. آی کلود در واقع موسیقی، عکس ها، نرم افزارها، مدارک، تقویم و مواردی از این دست را با استفاده از سرویس ابری شرکت اپل و فضایی که به شما اختصاص داده شده استف ذخیره می کند. iCloud کاربردی شگفت انگیز با نرم افزارهایی معروف همچون Mail و iCal در مک و Microsoft outlook در کامپیوتر های شخصی متفرقه دارد. شما میتوانید در مواقع دور از خانه و هنگامی که دسترسی به هیچ کدام از دستگاههای iOS تان ندارید، تقویم خود، ایمیل شخصیتان و دفترچه تلفن خود را در icloud.com و از هرکامپیوتری بیابید. حال که با کاربرد آی کلود آشنا شدیم راه حل موجود جهت بازیابی اطلاعات آیپد با استفاده از آی کلود را بررسی می کنیم:

مراحل ریکاوری اطلاعات آیپد با آیکلود

  • ابتدا به سایت آی کلود (iCloud.com) مراجعه کنید و سپس با وارد کردن مشخصات اپل آیدی (Apple ID) وارد اکانت آی کلود خود شوید.
  • به بخش تنظیمات یا همان Settings مراجعه کنید.
مراحل ریکاوری اطلاعات آیپد با آیکلود
  • در بخش زیرین صفحه گزینه‌ای با عنوان Restore Files موجود است. با کلیک بر روی این گزینه به بخش بازیابی فایل در آیکلود منتقل می‌شوید. دقت کنید که تنها فایل‌هایی در این لیست موجود هستند که بیشتر از ۳۰ روز از حذف آن‌ها نگذشته باشد.
  • در کنار هر فایل یک باکس کوچک وجود دارد. فایل‌هایی که تمایل به بازیابی آن‌ها را دارید انتخاب کنید. بدین منظور بر روی باکس موجود در کنار نام فایل‌ها کلیک نمایید تا تیک انتخاب آنها فعال شود.
چگونه آیپد را ریکاوری کنم؟
  • سپس بر روی گزینه بازیابی فایل ها یا همان  Restore File(s)  کلیک نمایید.
  • اگر با یک صفحه پاپ آپ جدید به منظور تایید فرآیند بازیابی اطلاعات آیپد از طریق آی کلود (iCloud)  روبرو گشتید، گزینه بازیابی یا Restore را برگزینید. با انجام این عمل فرآیند بازیابی فایل مورد نظر از طریق آی کلود (iCloud)  شروع می گردد.

پس از این کار کافی است تا اکانت آی کلود شما با دستگاه‌های آی او اس یا مک‌بوکی که از آن استفاده می‌کنید همگام‌سازی گردد. بدین صورت فایل‌های انتخابی بازیابی خواهند شد.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید:چطور رمز اپل آیدی را بازیابی کنیم؟

بازیابی اطلاعات آیپد با استفاده از pc3000

 برخلاف روش فوق که امکان اجرای آن توسط کاربر امکان پذیر بود، پیاده سازی این روش –یعنی بازیابی اطلاعات آیپد با استفاده از pc3000 – صرفاً با حضور در مرکز بازیابی اطلاعات امکان پذیر است. این امر به دلیل قیمت بالای این دستگاه است که خرید آن را صرفاً برای مراکزی بصرفه می سازد که به طور تخصصی در این حیطه فعالیت می کنند. بد نیست بدانید pc3000 که در مرکز بازیابی جهت بازیابی اطلاعات آیپد استفاده می شود، قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل هارد دیسک را داراست.

pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند. قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

تعمیرات آیپد

تعمیرات آیپد به دلیل ویژگی‌های خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه نیازمند حضور متخصصان و کارشناسان زبده و متبحر این حوزه است. اگرچه مراکز بسیاری مدعی انجام تعمیرات آیپد اپل هستند اما توجه داشته باشید که تعمیر آیپد در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی ممکن است علاوه بر آسیب‌‌رسانی جدی به دستگاه، امکان ترمیم و تعمیر آن را برای همیشه از میان ببرد. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات آیپد اپل کارشناسان حاضر در این مرکز را پس از آزمون ها و دوره های متعدد به همکاری فراخوانده است و خواهان برترین سطح کیفی خدمات در همه حوزه ها از جمله در حوزه بازیابی اطلاعات آیپد از آنان است.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد. اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید