جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات اپل واچ

با وجود آنکه، در طول سالهای اخیر، اپل واچ بدل به یکی از گجت های محبوب در میان طیف خاصی از کاربران گشته است، اما در حوزه خدمات مرتبط با این محصول همچنان مشکلات و نقائص بیشماری وجود دارد. برای مثال تعداد مراکزی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای بتوانند خدمات مرتبط با اپل واچ را ارائه می دهند بسیار کم است. از سوی دیگر غالب مراکز فعال در این حوزه نیز به دلیل نبود کارشناسان و تعمیرکاران خبره نمی توانند سرویس های تخصصی مورد مراجعان را آنچنان که باید و شاید ارائه دهند. مرکز تعمیرات اپل با علم به این کاستی ها، اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات اپل واچ نموده است.

در دوره های آموزش تعمیرات اپل واچ، تمامی ترفندها، راهکارها، روش‌ها و متدهای مرتبط با تعمیرات اپل واچ آموزش داده می شود. دوره های آموزشی تعمیرات اپل واچ در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد. علت این موضوع نیز آن است که غالب متقاضیان شرکت کننده در این دوره، آشنایی چندانی با ساختار نرم افزاری و سخت افزاری این محصول ندارند و نیاز است تا طی یک دوره ابتدایی اطلاعات پایه در رابطه با این محصول را کسب نمایند. متقاضیان و علاقمندان به این حوزه می توانند در دوره های آموزش تعمیرات اپل واچ حضور یابند و تخصصی ترین سرویس های آموزشی مرتبط با تعمیرات Apple Watch را دریافت نمایند.

آموزش تعمیرات اپل واچ

دوره عمومی آموزش تعمیرات اپل واچ

 دوره عمومی آموزش تعمیرات اپل واچ شامل دو بخش آموزش های نرم افزاری و سخت افزاری است. در این دو بخش اطلاعات پایه و ابتدایی در رابطه با اپل واچ به شرکت کنندگان ارائه می گردد. آموزش های ارائه شده در این دوره چندان تخصصی نیستند و بیشتر تلاش می شود تا کارآموز تسلط جامعی بر ساختار اپل واچ، شیوه باز کردن قطعات آن، شیوه جداسازی قطعات اپل واچ، کارکرد هر یک از قطعات و مواردی از این دست پیدا کند.

دوره تخصصی آموزش تعمیر اپل واچ

 پس از آنکه در دوره عمومی، کاربر با ساختار اپل واچ و تجهیزات تعمیر این دستگاه آشنا شد، در دوره تخصصی، پیشرفته ترین آموزش های مرتبط با تعمیرات اپل واچ را دریافت می کند. برخی از سرفصلهای ارائه شده در آموزش تعمیرات اپل واچ عبارت است از:

آموزش غیرفعال کردن ویژگی activity در اپل واچ، افزایش مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش اپل واچ، آموزش اضافه کردن صفحه کلید شماره گیر به اپل واچ، آموزش رفع اشکالات سخت افزاری اپل واچ، آموزش تعمیر صفحه نمایش اپل واچ، آموزش تعویض باتری اپل واچ، آموزش تفاوت های ساختاری میان هر مدل از اپل واچ، آموزش استفاده از قابلیت Handoff در اپل واچ، آموزش راه اندازی و فعال سازی اپل واچ و …. .

آموزش تعمیر اپل واچ

آموزش تعویض بند اپل واچ

به منظور آشنایی شما کاربر گرامی با نوع مقالات و آموزش های ارائه شده مبحثی ساده از سرفصل های تدریس شده، به عنوان نمونه در بخش زیر آورده می شود. این مبحث مربوط به آموزش تعویض بند اپل واچ است. شایان ذکر است اساتید دوره های آموزش تعمیرات اپل واچ از خبره ترین و مجرب ترین‌های این حوزه هستند که به دلیل سالها کار در حیطه تعمیرات اپل واچ، تسلط جامعی بر ساختار این دستگاه یافته اند.

پیش از آغاز به تعویض بند اپل واچ حتما دستگاه را بر روی یک سطح نرم، مقاوم و ثابت قرار دهید. اصرار بر این کار در حین آموزش تعمیرات اپل واچ از آن روست که دستگاه در حین تعویض بند آسیبی نبیند و یا احتمالاً دچار خط و خش نشود. همانگونه که می دانید سطح اپل واچ و صفحه نمایش آن بسیار آسیب‌پذیر است، از این رو می بایست در حین تعمیر نهایت دقت و احتیاط را به کار بست. برای تعویض بند اپل واچ، دکمه‌ای را که در تصویر زیر مشخص شده است، به سمت پایین نگه دارید. همان طور که مشاهده میکنید یک دکمه مشابه دیگر هم در سمت مقابل وجود دارد که میتوان از آن دکمه هم برای تعویض بند اپل واچ دیگر استفاده کنید.

در این مرحله لازم است که بند اپل واچ را به سمت چپ و با راست مطابق تصویر حرکت دهید. در حین تعویض بند اپل واچ توجه نمایید که بند دستگاه به سمت بالا یا پایین حرکت نکند (اگر این اتفاق بیفتد احتمالا بند ساعت خارج نخواهد شد). اگر نتوانستید بند را خارج کنید، مجددا دکمه را فشار دهید تا بتوانید بند را خارج کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا بند جدید را بر روی اپل واچ تجربه کنید، برای این کار بند را به‌صورت کشویی وارد شیار ساعت کنید تا به خوبی چفت شود. مقاله درج شده یکی از مقالاتی است که در دوره های آموزش تعمیرات اپل واچ به کارآموزان تدریس می گردد.

تعمیرات اپل واچ

به تبع این موضوع که اپل واچ محصول منحصر بفرد با ساختاری ویژه و خاص است، تعمیرات اپل واچ نیز، نیاز به تجهیزات و مهارت خاص خود نیاز دارد. اگرچه همچنان نمایندگی مجاز اپل در کشور ما وجود ندارد، اما مراجعه به یک مرکز مجاز تعمیر، که فعالیت های خود را زیر نظر اتحادیه انجام می دهد، می تواند دریافت خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات اپل واچ را تضمین نماید.

مرکز تعمیرات اپل واچ یکی از مجموعه های فعال در کشور است که توانسته است با ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول، نیاز غالب کاربران اپل واچ را تأمین و برطرف سازد. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اپل واچ عبارت است از: برگزاری دوره های آموزش تعمیرات اپل واچ، تعمیرات اپل واچ و تعویض باتری اپل واچ، تعمیر صفحه نمایش اپل واچ، تعمیرات مربوط به آنتن NFC اپل واچ، تعمیرات صفحه OLED، تعمیرات بخش adhesive، تعمیرات بخش دیجیتالیزر هم‌جوش اپل واچ، تعمیرات دیگر بخش‌های اپل واچ.

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل از زمان راه اندازی تاکنون محور فعالیت های خویش را مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی نهاده است و با تمامی امکانات و تجهیزات خویش در تلاش است تا رضایت مشتریان و لبخند همیشگی آنها را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل توسط واحد (CRM) ارتباط با مشتریان، به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

نمایندگی اپل با جذب تیمی از برترین متخصصان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عرضه شده از سوی کمپانی اپل توانسته است به به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات اپل بپردازد و دغدغه همیشگی نبود یک نمایندگی مجاز در کشور را برای کاربران دستگاه های اپل رفع نماید. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با محصولات اپل، به متقاضیان، در سه حوزه تعمیر، فروش و آموزش است. در نمایندگی apple سرویس های مرتبط با فروش، در فروشگاه مرکزی اپل، سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقا و ترمیم در مرکز تعمیرات اپل و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در ساختمان مرکزی آموزش تعمیرات اپل ارائه می گردد.

مدیریت نمایندگی اپل بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات-از جمله خدمات مرتبط با آموزش تعمیرات اپل واچ -، ظرف مدت زمانی کوتاه و با دستمزدی بر اساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی عرضه گردد.