جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مشکلات اپل تی وی

پیش از پرداختن به مشکلات اپل تی وی و روش‌های موجود جهت تعمیرات اپل تی وی، بد نیست نگاهی مختصر به ساختار این محصول و کارکرد آن داشته باشیم. Apple TV به ما این امکان را می‌دهد تا فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، موزیک، عکس، اخبار و حتی برنامه های ورزشی را به طور وایرلس بر روی تلویزیون خود به تماشا بنشینیم.

ضمن آنکه در حال حاضر با افزوده شدن قابلیت iCloud می‌توان از برنامه‌های تلویزیونی‌ای که قبلاً خریداری کرده‌ایم، استفاده کنیم. با وجود قابلیت Photo Stream، بروزرسانی عکس‌ها به صورت خودکار و بدون سینک انجام خواهند شد. قابلیت های اپل TV البته به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که می‌توان با جیلبریک کردن این دستگاه، بسیاری از امکانات دیگر آن را فعال کرده و مورد استفاده قرار داد.

اگر شما کاربران گرامی به تازگی یکی از تلویزیون های اپل که عرضه شده از سوی این کمپانی را خریداری کرده‌اید و در روند نصب و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید از طریق تماس با راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت راهنمایی هایی مورد نیاز خود را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات Apple TV حضور دارند و تخصصی‌ترین راهنمایی ها و سرویس‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند. در بخش‌های آتی برخی از مشکلات اپل تی وی شرح داده شده و روش رفع آنها با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مشکلات اپل تی وی

رایج ترین مشکلات اپل تی وی

مشکلاتی که عموماً برای اپل تی وی ها ایجاد می‌شود، مربوط به بخش نرم افزاری این دستگاه است؛ چه بخش سخت افزاری این دستگاه به اندازه‌ای قدرتمند است که کمتر دچار اشکال می‌گردد. مشکلات نرم افزاری این دستگاه غالباً شامل مواردی چون هنگ کردن، خرابی فریم‌ور و کند شدن عملکرد است. عموم مشکلات پیش امده در اپل تی وی، -چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری- خوشبختانه قابل رفع است و خرابی‌های پیش آمده در آن چندان جدی نیستند.

در بخش‌های اتی برخی از رایج‌ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه‌ها شرح داده خواهد شد. توصیه می‌شود در صورت بکارگیری راهکارهای ارائه شده و تداوم مشکلات اپل تی وی ، با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات Apple تی وی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

بریک شدن یا از کار افتادن اپل تی وی:

اگر اپل تی وی (Apple TV) شما به کلی از کار افتاده است یا اصطلاحا بریک شده است، توصیه کارشناسان تعمیرات apple تی وی آن است که با استفاده از کابل USB، اپل تی وی را به کامپیوتر وصل کردن کنید و اطلاعات آن را از آیتونز ریستور کنید. این کار احتمالا مشکل بریک دستگاه شما را مرتفع خواهد ساخت. دستورالعمل رفع مشکل بریک اپل تی وی بدین شکل است:

  1. با استفاده از کابل مناسب، اپل تی وی (Apple TV) را به کامپیوترتان متصل کنید.
  2. برنامه آیتیونز (iTunes) را اجرا کنید.
  3. از بخش Devices Menu یا منوی دستگاه ها، اپل تی وی (Apple TV) را انتخاب کنید.
  4. بر روی گزینه Restore Apple TV کلیک کنید.

منتظر بمانید تا اطلاعات اپل تی وی (Apple TV) ریستور شوند. سپس بار دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید و عملکردش را مورد بررسی قرار دهید. به این صورت مشکل کار نکردن اپل تی وی (Apple TV) برطرف می‌شود.

بریک شدن یا از کار افتادن اپل تی وی

راستی تعمیرات تلویزیونم داریم! 😍

پیدا کردن شماره سریال اپل تی وی:

در صورتی که به هر دلیل نیاز به شماره سریال اپل تی وی خود دارید کارشناسان جهت رفع مشکلات اپل تی وی یکی از سه روش زیر را توصیه می‌کنند:

1. در صورتی که اپل تی وی (Apple TV) شما روشن است کافی است تا به Settings دستگاه رفته و سپس وارد General و About شوید. برای دریافت شماره سری ریموت نیز کافی است تا به Settings و سپس Remotes and Devices و Bluetooth رفته و نهایتا گزینه Remote را انتخاب نمایید.

2. اگر اپل تی وی (Apple TV) شما بریک شده و روشن نمی‌شود، کافیست که با استفاده از کابل مناسب آن را به کامپیوتر وصل و برنامه آیتیونز (iTunes) را اجرا کنید. در مک بوک های اپل شماره سریال دستگاه بدین ترتیب نمایش داده می‌شود.

3. در صورتی که امکان استفاده از روش دوم برای شما مقدور نیست کافی است تا باکس یا بدنه اپل TV را برگردانید تا در قسمتی که مهر تأییدیه FCC لحاظ شده، شماره سریال دستگاه را ببینید.

پیدا کردن شماره سریال اپل تی وی
پیدا کردن شماره سریال اپل تی وی

کند شدن اپل تی وی (Apple TV):

از دیگر مشکلات اپل تی وی است که از سوی کاربران این دستگاه به کارشناسان تعمیرات اپل تی وی گزارش می‌شود، مشکل کند شدن اپل تی وی است. رفع این اشکال نیز عمدتاً نیاز به یک فورس ریستارت ساده دارد. بدین منظور وارد بخش Settings و سپس System شوید و گزینه Restart را انتخاب کنید.

تعمیرات اپل تی وی

تعمیرات مشکلات اپل تی وی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می‌باشد که به دلیل تمرکز بر ساختار ویژه این محصول و ویژگی های منحصربه فرد آن با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات اپل تی وی با حضور در کارگاه های تعمیر بین المللی با جدیدترین ترفندهای تعمیر و بازیابی این محصول آشنا گشته و آنها را در حین تعمیر بکار می گیرند.

همین امر سبب گشته تا تمامی دستگاههای ارجاع داده شده به این مرکز، کیفیت اولیه خویش را بازیابند و بدل به محصولی بی عیب و نقص و عالی گردند. مدیریت مرکز تعمیرات Apple TV به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه های تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات اپل به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی قانونی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.