جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

کاربران مک بوک های اپل می توانند در صورت از دست دادن اطلاعات ذخیره شده در هارد این دستگاه به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه نمایند. در این مرکز تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد مک بوک را دریافت نمایند. واحد بازیابی اطلاعات هارد مک بوک یکی از تخصصی ترین پارت های فعال در این نمایندگی تعمیرات Apple است. این واحد صرف‌نظر از نوع اشکال پیش آمده در هارد، اطلاعات آن را برمی گرداند. به این ترتیب کاربر را از دغدغه و دل‌نگرانی حذف و نبود آنها می‌رهاند. مرکز ریکاوری اطلاعات هارد مک بوک برخوردار از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه بازیابی نظیر pc3000 است. این امر نقش بسزایی در کیفیت بازیابی اطلاعات و میزان بازگشت آنها داشته است.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

ریکاوری هارد مک بوک با مشکل آسیب‌دیدگی هارد

در ارتباط با سطح آسیب هارد و بازیابی اطلاعات هارد مک بوک ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در تمامی آسیب ها، ضربه وارد شده به دستگاه نقش مهمی را ایفا می کند. بر خلاف بینش رایج که ضربه فقط شامل ضربات محکم افتادن و … است. در این نوع هاردها هرگونه ضربه ضعیف مانند بستن در مک بوک، تکان خوردن کیس کامپیوتر خانگی و حتی جا به جایی های مک بوک ها می تواند باعث خرابی هاردها شود. 

بد نیست بدانید که تأثیر ضربه وارده بر هارد در هنگام روشن بودن هارد چندین برابر بیشتر خواهد بود. همچنین کار کردن با هارد در چنین شرایطی می تواند شرایط را به مراتب برای هارد بدتر کند. به همین دلیل توصیه می شود در صورت خرابی هارد و نیاز به بازیابی اطلاعات هارد Macbook اگر واقعا اطلاعات ارزشمندی روی هارد دارید قبل از بدتر شدن شرایط هارد و بالا رفتن درصد خرابی حتما به مراکز معتبر و افراد با دانش کافی مراجعه کنید. چون در غیر این صورت ممکن است اطلاعات شما برای همیشه از دست برود. به طور کلی می توان سطح خرابی هارد و امکان ریکاوری اطلاعات هارد مک بوک آن را به سه سطح تقسیم کرد. شرح این سه سطح در بخش ذیل آورده خواهد شد.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: نحوه بکاپ گرفتن از مک بوک

1. حالت اول در بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

حالت اول این است که هارد شما خراب شده و اطلاعات در دسترس نیست لیکن خرابی دستگاه به شدتی نیست که خواندن اطلاعات ممکن نباشد. در این حالت می توان با استفاده از دستگاههای مخصوص و روش های پیچیده به نحوی به اطلاعات دسترسی پیدا کرد و بازیابی اطلاعات هارد مک بوک را به سرانجام رساند. چه بسا در این حالت هارد نیز به حالت اولیه بازگردد، یعنی تعمیر هارد مک بوک انجام شود و یا اینکه فقط اطلاعات بازیابی شود.

2. حالت دوم در ریکاوری اطلاعات هارد macbook

حالت دوم زمانی است که هارد به حدی آسیب دیده باشد که اطلاعات روی سطح هارد حتی با دستگاه هم قابل خواندن نباشد ولی سطح هارد سالم باشد. در این شرایط می توان با استفاده از یک هارد مشابه به اصطلاح هارد را جراحی کرد. پس از اینکه اطلاعات قابل خواندن شد هارد را به دستگاه وصل کرد و اطلاعات را بازخوانی کرد و بر روی یک حافظه سالم و مطمئن ذخیره کرد. در این حالت نیز امکان بازیابی اطلاعات هارد مک بوک وجود دارد.

3. حالت سوم در برگرداندن اطلاعات هارد مک بوک

در حالت سوم ممکن است هارد به حدی آسیب دیده باشد که هم امکان خواندن اطلاعات نباشد و هم اینکه سطح هارد آسیب دیده باشد که در این حالت متاسفانه هیچ کاری برای بازیابی اطلاعات هارد مک بوک نمی توان انجام داد و اطلاعات با هیچ روشی قابل برگرداندن نخواهند بود.

این مقاله را از دست ندهید: روشن نشدن مک بوک

واحد بازیابی اطلاعات هارد مک بوک

نمایندگی اپل متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین سرویس های مرتبط با یک دستگاه به مراجعان ارائه می گردد. واحد ریکاوری اطلاعات هارد مک بوک یکی از پارت های موجود در این مرکز است که تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بازیابی و ریکاوری اطلاعات را به کاربران مک بوک های اپل ارائه می دهد. مدیریت این مرکز با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. توجه به حفظ محرمانگی و حریم شخصی در مرکز بازیابی اطلاعات هارد مک بوک به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده صورت می‌پذیرد.

تعمیرات مک بوک اپل

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات مک بوک اپل نظیر خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد مک بوک با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. این مرکز در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. برخی از ویژگی های مجموعه تعمیر مک بوک اپل عبارتند از:

  • روحیه بالای همکاری
  • تصمیمات تیمی و گروهی
  • بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم
  • استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه
  • تعهد به کیفیت خدمات و… .

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد. به همین دلیل کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است دل نگرانی داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد. اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواست های کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

جدیدترین اخبار و خواندنی های اپل را در بخش ذیل پیگیری نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید