جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی بهترین اکسسوری های مک بوک در 2024

آشنایی بهترین اکسسوری های مک بوک در 2024 یکی از موضوعاتی است که برای کاربران این محصول از اهمیت بالایی بالا دارد. به طور کلی سالانه تعداد زیادی اکسسوری برای دستگاه های مک بوک به بازار عرصه می شوند. سال 2024 نیز از این قاعده جدا نبوده است و محصولات زیادی برای بهبود کاربری شما معرفی شده اند. از این رو در این مطلب قصد داریم تا به بررسی و معرفی دقیق مهم ترین اکسسوری ها مک بوک بپردازیم.

بهترین اکسسوری های مک بوک

1. پایه لپ تاپ ارگونومیک؛ یکی از بهترین اکسسوری های مک بوک در 2024

یکی از اکسسوری های مهمی که به سلامت ستون فقرات و بینایی کاربران کمک می کند پایه لپ تاپ ارگونومیک می باشد. این اکسسوری به لطف بازوی خود مک ‌بوک را نگه داشته و تا درجه مورد نظر خم ‌می شود. همچنین ارتفاع آن تا 13 اینچ افزایش می ‌یابد، این پایه موقعیت‌ های زیادی را برای نشستن و ایستادن ارائه می ‌دهد.

2. مانیتور Monoprice 28in CrystalPro

بدون شک یکی دیگر از بهترین اکسسوری های مک بوک در 2024 مربوط به مانیتور Monoprice 28in CrystalPro می شود. این صفحه نمایش 28 اینچی جادار، وضوح تا 4K، تعداد زیادی پورت (USB، HDMI، DisplayPort) ارائه می دهد و همچنین می تواند دستگاه های متصل را از طریق USB-C شارژ کند.

این مقاله را از دست ندهید: راهنمای خرید مک بوک

3. Apple Magic Trackpad

اگر از صفحه ‌کلید خارجی استفاده می ‌کنید، به یک ماوس خارجی نیز نیاز دارید و این اکسسوری نیز چیزی نیست جز Trackpad جادویی اپل که یکی از بهترین اکسسوری های مک بوک در 2024 به شمار می آید. این اکسسوری از قابلیت های لمس همزمان و حرکت کردن در بین گزینه ها پشتیبانی می کند.

لوارم جانبی لپ تاپ اپل

4. صفحه کلید جادویی اپل با تاچ آیدی

صفحه کلید جادویی اپل با تاچ آیدی و صفحه کلید عددی از دیگر لوازم جانبی موثر در این زمینه محسوب می شود. نکته قابل توجه درباره این دستگاه این است که ویژگی های بسیار زیادی دارد. از جمله این ویژگی های می توان به عملکرد فوق ‌العاده روی کلیدها، صفحه کلید عددی کامل و تایید هویت Touch ID اشاره کرد.

با نمایندگی اپل همراه باشید: آموزش وصل کردن مک بوک به پروژکتور

5. هاب USB Anker a8383

هاب USB Anker a8383 از دیگر گجت هایی است که می تواند به شما امکان اتصال به دستگاه های بیشتری را بدهد. در صورتی که نوع فعالیت شما به شکلی است که نیاز به اتصال به دستگاه های متعدد را دارید، انتخاب این اکسسوری انتخاب مناسب به شمار می آید. هاب USB-C 555 Anker به دلیل داشتن هشت پورت از جمله 1 USB-C، 2 USB-A، HDMI، اترنت، کارت microSD و SD و توان 100 وات انتخاب ما در این رده است که به شما امکان می دهد تقریبا به هر نوع دستگاهی متصل شوید. از وسایل جانبی که نیاز دارید نکته قابل توجه پورت HDMI است که از ویدیوی 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و پورت برقی که آب کافی برای تغذیه لپ تاپ شما را ارائه می دهد.

اکسسوری های لپ تاپ اپل

6. AirPods Pro نسل دوم؛ یکی از کارآمدترین و بهترین اکسسوری های مک بوک در 2024

در صورتی که هنگام انجام کار های روزمره خود از موسیقی یا فایل های صوتی مختلف استفاده می کنید، استفاده از AirPods Pro نسل دوم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به حساب می آید. با استفاده از این گجت شما می توان با کیفیت بسیار بالا به فایل های صوتی گوش دهید، تماس های خود را پاسخ دهید و بدون نیاز به میکروفون در جلسات و کنفرانس های ویدئویی شرکت کنید.

پیشنهاد سایت: لوازم جانبی آیپاد

7. وب کم Logitech Brio 505

دوربین داخلی مک بوک برای کنفرانس های ویدئویی گاهی اوقات عملکرد بسیار خوب و مناسبی دارد اما اگر نوع فعالیت شما از این دستگاه بیشتر بوده و نیاز است تا کیفیت خروجی بهتری داشته باشید، استفاده از وب کم Logitech Brio 505 یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه محسوب می شود. این وب کم دارای کیفیت تصویر عالی، تنظیمات تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است، قابلیتی که شما را در مرکز کادر نگه می ‌دارد، حتی زمانی که در اطراف حرکت می ‌کنید، حذف نویز و موارد دیگر، با این دوربین عالی به نظر می ‌رسید و صدایی عالی خواهید داشت.

8. بلندگوهای لاجیتک Z407

یکی دیگر از بهترین اکسسوری های مک بوک در سال 2024 مربوط به بلندگوهای لاجیتک Z407 می شود. اگر چه به طور کلی بلندگوهای مک بوک عملکرد مناسبی دارند. اما استفاده از این دستگاه می تواند انتخابی مناسب و باکیفیت برای انجام کارهای تخصصی باشد. این سیستم همچنین می تواند از طریق بلوتوث یا جک 3.5 میلی متری صدا به لپ تاپ شما متصل شود.