جستجو کردن
Close this search box.

گوشی آیفون ۷ پلاس

گوشی آیفون ۷ پلاس نسخه بزرگتر محصول پیش از خود یعنی موبایل اپل 7 است از همین رو اشتراکات بسیاری با این دستگاه دارد. این دو محصول با وجود شباهت های بسیار، تفاوت هایی در ابعاد صفحه نمایش، میزان حافظه و دوربین دارند. بد نیست بدانید که کمپانی اپل برای نخستین بار در این سری از آیفون های خود، رنگ مشکی براق را نیز لحاظ کرده است و آنها را در کنار رنگ های رزگلد، طلایی، مشکی مات و نقره ای روانه بازارهای جهانی ساخته است. گوشی آیفون ۷ پلاس برخوردار از سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی ios10 است و به دلیل بهره مندی از صفحه نمایشی با ابعاد ۵٫۵ اینچ و وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰  در گروه فبلت ها دسته بندی می شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی موبایل می‌توان به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، بدنه‌ی مقاوم در برابر آب و وجود سنسور ۱۲مگاپیکسلی در دوربین اصلی آن اشاره کرد.

صفحه نمایش بزرک ۵٫۵ اینچی، وزن و ضخامت بسیار کم، وجود لرزشگیر اپتیکال تصاویر، بهبود شارژدهی باتری با وجود بزرگ تر شدن صفحه نمایش و ظرفیت بالای این دستگاه از جمله مزایایی هستند که هر کاربری را ترغیب به خرید و تهیه آن می کنند. در هر حال اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که قیمت بالای گوشی برای آنها اهمیت چندانی ندارد، گوشی آیفون ۷ پلاس با داشتن امکانات فراوانی مانند ۳ گیگابایت رم، سنسور ۱۲مگاپیکسلی دوربین اصلی، بدنه‌ای فلزی و ضدآب و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت نسل چهارم از نوع cat9 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

گوشی آیفون ۷ پلاس

صفحه نمایش قدرتمند آیفون 7 پلاس

به گفته ی کمپانی محبوب اپل، نمایشگر آیفون 7 پلاس  روشنایی بیشتری نسبت به نسخه های قبلی تولید می‌کند و نیز می‌تواند طیف رنگی گسترده تری را ارائه دهد. این ادعا براساس نقد کارشناسان هم تایید شده است. آیفون 7 پلاس رنگ های آبی و قرمز را در مقایسه با نسل های پیشین آیفون واضح تر و واقعی تر نمایان می کند. این اسمارت فون جذاب از لحاظ میزان روشنایی صفحه ی خود تغییر چندانی نکرده است اما از لحاظ وضوح رنگ های سازنده تصاویر قدرت بیشتری در نمایش دارد. فناوری لمس سه‌بعدی هم به بهترین نحو ممکن در نمایشگر آیفون 7 پلاس قرار گرفته است. چنانچه در هر یک از عملکردهای دستگاه خود، ایرادی مشاهده کردید، می توانید یا واحد تعمیر آیفون نمایندگی مجاز اپل تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

در این میان موتور تپ‌تیک موجود در گوشی فعالیت نمایشگر را تکمیل می کند. این موتور ویبره‌های ظریف‌تر و کوتاه‌تری ایجاد می‌نماید که در فعالیت های مختلف گوشی نقش دارد. با این موتور، آیفون برای هر منظوری ویبره‌های متفاوت تولید می‌کند، این لرزش‌های ظریف حتی هنگام روشن/خاموش کردن کلید‌های مجازی، تنظیم تایمر وجود خواهند داشت.

مشخصات فنی Apple iPhone 7 Plus

قطعات مختلف آیفون

  • فلت تاچ
  • مدار بلوتوث
  • مدار لابت
  • اسلات مموری کارت
  • ال سی دی ( صفحه نمایش )
  • اسپیکر
  • آداپتور
  • شارژر
  • هارد
  • باتری ( باطری )
  • مادربرد
  • فلت پاور
تعمیر گوشی آیفون ۷ پلاس

سرویس گوشی آیفون ۷ پلاس

سرویس گوشی آیفون ۷ پلاس دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش نمایندگی اپل ذکر شده است. مطالعه بخش سرویس گوشی آیفون ۷ پلاس اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

تاریخچه اپل

اپل در حال حاضر توانسته است خود را به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای جهان مطرح سازد و محصولات گوناگونی را به بازارهای جهانی عرضه کند؛ نام اپل برای ما تداعی کننده‌ تکنولوژی برتر و لوگویِ سیبِ گاز زده‌ای است که بر پشت محصولات این کمپانی حک گشته است.  این کمپانی تاریخ پر و فراز نشیبی را جهت تبدیل شدن به یکی از پیشروترین کمپانی های عرصه تکنولوژی پشت سر گذاشته است. استیو جابز، خالق این برند، در سال ۲۰۱۱ به علت بیماری سرطان لوز المعده در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در گذشت. اگرچه اپل، اصلی‌ترین مهره خود را از دست داد اما این شرکت همچنان قدرتمندتر از گذشته به کار خود ادامه می دهد و محصولات نوینی را به بازارهای جهانی عرضه می کند. محصولاتی که به نحوی زندگی امروزی را در دنیای تکنولوژی تغییر داده است. مدیریت فعلی کمپانی اپل برعهدۀ شخصی به نام «تیم کوک» است. برخی از محصولات عرضه شده توسط این شرکت عبارتند از: آی‌مک، مک بوک و آی‌فون، آیپد، اپل‌واچ و…

لینک های مفید

تعمیرات آیفون اپل / تعمیرات گوشی ایسوس / نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی شارپ / نمایندگی رسمی دل / تعمیرات گوشی  فوجیتسو / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکو / تعمیرات گوشی لنوو / تعمیرات گوشی ایسر / تعمیرات گوشی ال جی / تعمیرات گوشی سامسونگ / نمایندگی رسمی برادر / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس / نمایندگی رسمی اچ پی / نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس /  نمایندگی مرکزی توشیبا / تعمیرات موبایل شارپ / نمایندگی مرکزی دل / تعمیرات موبایل فوجیتسو / نمایندگی مرکزی پاناسونیک / نمایندگی مرکزی ریکو /  تعمیرات موبایل سونیتعمیرات موبایل سامسونگ / نمایندگی مرکزی کانن / نمایندگی مرکزی اچ پی / نمایندگی مرکزی زیراکس/ نمایندگی مرکزی لنوو / تعمیرات گوشی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل هوآوی / تعمیر موبایل اپل / تعمیرات موبایل ال جی  / تعمیرات موبایل  / نمایندگی سامسونگ