جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات آی مک اپل

تعمیرات آی مک در بالاترین سطح تخصصی، توسط تیمی مجرب و متعهد در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. مجرب ترین مهندسین آی تی در این مرکز حضور دارند تا انواع مدل های کامپیوتر چند کاره اپل را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، عیب یابی کرده و ترمیم نمایند.

تکنسین ها بخش های مختلف دستگاه را به خوبی بررسی و عیب یابی کرده و سپس، اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای رفع ایرادات آن را انجام می دهند. بنابراین تمامی ایرادات دستگاه شناسایی شده و به شکل حرفه ای، برطرف می گردند. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد تعمیرات آی مک و نحوه انجام این کار، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیر آی مک

نمایندگی تعمیر آی مک

کاربران تمامی مدلهای آی مک اپل می‌توانند با حضور در نمایندگی تعمیر آی مک تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با این محصول را دریافت نمایند. مرکز تعمیرات آی مک اپل با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری imac را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

آی مک تحویل داده شده در این مرکز با توجه به نوع اشکال پیش آمده در آن سه مرحله‌ی عیب‌یابی، تعمیرات سخت‌افزاری، تعمیرات نرم افزاری، تست و بررسی عملکرد دستگاه را طی کرده و آماده تحویل به مشتری می‌گردد. شایان ذکر است جهت آسودگی خاطر و خیال مراجعان گرامی، کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر آی مک مشمول گارانتی و ضمانت گشته است.

تعمیر آی مک اپل

هزینه تعمیر آی مک

برای تعیین قیمت تعمیرات آل این وان apple، باید دستگاه را عیب یابی کرد. بعد از این که شدت خرابی قطعات و نوع مشکلات نرم افزاری مشخص شد، می توان با توجه به اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات آی مک، هزینه آن را برآورد کرد. معمولا زمانی که ایراد نرم افزاری بوده و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات نیست، لازم نیست مبلغ زیادی هزینه کنید.

اما در صورت نیاز به تعویض قطعات، به ویژه ال سی دی، باید خودتان را برای صرف مبالغ بالا آماده کنید. نمونه اورجینال قطعات کامپیوترهای اپل، معمولا کمیاب بوده و قیمت بالایی دارند. اما در عوض کارایی مناسبی در دستگاه دارند و سلامت سایر قطعات آن را به خطر نمی اندازند.

تعمیرات آی مک imac در تهران

به دلیل سیستم و ساختار پیچیده‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آی مک، تعمیر این محصول توسط افراد نابلد و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ی دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌ها، افت دائمی و یا از کار افتادگی کامل آی مک را سبب شود. برای اینکه از تعمیر آی مک خود به شکلی صحیح و اصولی اطمینان داشته باشید، می توانید به نمایندگی تعمیرات آی مک در تهران مراجعه نمایید. این مرکز، به واسطه برخوراری از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات حوزه تعمیر، قادر به ارائه خدماتی بسیار با کیفیت در زمینه رفع مشکلات عملکردی محصول مورد بحث می باشد. با توجه به حساسیت های موجود در فرایند تعمیر آی مک، مراحل کار توسط متخصصین زبده نرم افزاری و سخت افزاری به دقت بررسی و باز بینی می شود.

به این ترتیب، احتمال وجود مشکل و ایراد در روند تعمیرات این محصول کاهش یافته و کاربران شاهد بازگشت کیفیت کاری آی مک خود خواهند بود. نمایندگی تعمیرات آی مک در تهران ، برای اثبات صحت خدماتش، گارانتی معتبری را نیز به کاربران ارائه می دهد. در آخر آی مک تحویل داده شده در این مرکز با توجه به نوع اشکال پیش آمده در آن سه مرحله‌ی عیب‌یابی، تعمیرات سخت‌افزاری یا نرم افزاری، تست و بررسی عملکرد دستگاه را طی کرده و آماده تحویل به مشتری می‌گردد.

تعمیرات آی مک در تهران

خدمات تخصصی تعمیر آی مک اپل

اقداماتی مثل ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب برنامه ها، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم از جمله خدمات نرم افزاری تعمیر آل این وان اپل به شمار می روند. تعمیر و تعویض هارد، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات تصویر، تعمیر و تعویض تاچ، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر اسپیکر، تعویض فن هم دیگر خدمات تعمیر آی مک هستند که در سطحی تخصصی و حرفه ای به کاربران ارائه می شوند.  

تعمیر سخت افزاری آی مک اپل

با وجود آنکه آی مک های اپل یا همان The New iMac های اپل به داشتن ویژگی‌های چون صفحه نمایش بسیار با کیفیت و شفاف، بهره‌مندی از نسل چهارم پردازشگرهای اینتل Haswell، بهره‌مندی از آخرین پردازشگرهای گرافیکی تولید شده توسط NVIDIA، هارد با تکنولوژی Fusion Drive، بهره‌بری از پورت تاندربولت و سایر مشخصات سخت افزاری برجسته مشهورند اما این محصولات نیز گاه به دلیل استفاده‌های نادرست از دستگاه و گاه به دلیل اشکالات پیش‌بینی‌ناپذیر ممکن است دچار خرابی و اشکال گردند.

در این شرایط تنها راه پیش روی کاربر، تعمیرات آی مک و اقدام به تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب این دستگاه است. برای تعمیرات آی مک اپل، استفاده از بروزترین تجهیزات تعمیر و عیب‌یابی صحیح، به دلیل ساختار ویژه سخت افزاری و نرم افزاری بکاررفته در این دستگاه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین رو به کاربران کامپیوترهای همه کاره اپل اکیدا توصیه می‌شود که برای دریافت تعمیرات سخت افزاری آی مک اپل صرفاً به مراکز تخصصی و مجاز این حوزه نظیر نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه نمایند. بی‌توجهی به این مسئله سبب ممکن است سبب اِعمال تعمیرات غیرتخصصی بر روی دستگاه و به تبع آن غیرقابل تعمیر شدن آی مک گردد.

تعمیر آی مک اپل

تعمیر پاور  imac

یکی از مراحل تعمیر آی مک، مربوط به ترمیم یا تعویض پاور است. البته تلاش همکاران ما این است تکه پاور را ترمیم کرده و از تعویض آن جلوگیری کنند. با این حال گاهی نوع و شدت آسیب دیدگی منبع تغذیه به گونه ای است که عملا نمی توان این قطعه را ترمیم کرد. برای تعمیر پاور آی مک، معمولا خازن های آسیب دیده را با نمونه های جدید تعویض می کنند. اما اگر پاور سوخته باشد یا به هر دلیل دیگری قابل ترمیم نباشد، همکاران ما آن را با یک پاور جدید و اصل جایگزین می کنند. مهم ترین نشانه خرابی پاور، دیر روشن شدن آل این وان و یا روشن نشدن آن است.

تعمیر فن آی مک اپل

آی مک های اپل، در واقع همان دستگاه‌هایی هستند که در سایر برندها، با نام کامپیوترهای همه کاره تولید می‌شوند. آی مک ها یا همان کامپیوترهای همه کاره اپل، ساختار فشرده‌ای دارند و همین موضوع تهویه هوا و تولید دمای مناسب برای قطعات آنها را بسیار مهم ساخته است. همانگونه که می‌دانید، وظیفه تهویه هوای درون کامپیوتر و خنک‌سازی قطعات این دستگاه، بر عهده فن است.

در صورت بروز اختلال و خرابی در فن، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است؛ یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد و یاتعمیر آنها بصرفه‌تر از تعویض آنهاست؟ اگر شما کاربران گرامی دارنده یکی از مدلهای آی مک اپل هستید و در حال حاضر فن این دستگاه دچار مشکل شده است می توانید با حضور در مرکز تعمیرات آی مک اپل تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید.

تعمیر صفحه نمایش آی مک اپل

اگر چه صفحه نمایش‌های بکاررفته در آی مک های اپل، برخوردار از بالاترین سطح کیفی هستند، اما این محصولات نیز گاه به دلیل وارد شدن ضربه‌های ناگهانی و گاه به دلیل نوسانات برق یا اتفاقات پیش‌بینی‌ناپذیر دیگری دچار اشکال در عملکرد می‌گردند. در صورت بروز اشکال در صفحه نمایش آی مک نیاز است تا قطعات این بخش از دستگاه بررسی شده و جهت تعمیر آنها اقدام گردد. در این تعمیر ممکن است نیاز به اقداماتی چون کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد، کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و …. ، تعمیر تمامی مشکلات مربوط به صفحه نمایش آی مک اپل و … گردد.

بد نیست بدانید که برای تعویض صفحه نمایش آی مک، وجود یک مانیتور جانبی و سالم (که عموماً از اوراق کردن دستگاه های از کار افتاده و معیوب دیگر به دست می آید) ضروری است. خوشبختانه مرکز تخصصی تعمیرات اپل، آرشیوی جامع از تمامی قطعات آل این وان های اپل را در اختیار دارد و کاربران این دستگاه در صورت نیاز به تعویض قطعات این دستگاه، دغدغه‌ای من باب تأمین این قطعات نخواهند داشت.

تعمیر هارد آی مک اپل

تعمیر هارد آی مک اپل هم بخشی از فرایند ترمیم این دستگاه است. کاهش سرعت هارد، کندی اجرای برنامه ها، از بین رفتن اطلاعات یا محدود شدن دسترسی به آنها و کاهش سرعت انتقال اطلاعات و جابجایی فایل ها مشکلاتی هستند که بر اثر خرابی فیزیکی یا منطقی هارد دیسک ایجاد می شوند.

تیم کارشناسی تعمیر آی مک در مرکز سخت افزار ایران برای تعمیر و رفع مشکلات این قطعه، اول آن را از نظر نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی قرار می دهند. سپس با توجه به مشکل موجود، اقدامات ترمیمی لازم را انجام می دهند. یکپارچه سازی یا Defragment ، اصلاح سطح پلاتر، جراحی هارد، بازیابی اطلاعات هارد و در نهایت تعویض هارد آسیب دیده اقداماتی هستند که به رفع ایرادهای عملکردی این قطعه کمک می کنند.

تعمیر کارت گرافیک آی مک

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که هنگام کار با آی مک و اجرای برنامه های گرافیکی سیستم هنگ کند. این موضوع اغلب به دلیل خرابی کارت گرافیک اتفاق می‌افتد. این قطعه که به GPU نیز شناخته می شود، پردازش تصویر آی مک را برعهده دارد. البته نشانه های دیگری نیز برای خرابی کارت گرافیک وجود دارند که از جمله می توان به خط های راه راه عمودی از بالا به پایین روی صفحه نمایش، خاموش شدن آی مک، شنیده شدن صدای بوق پس از روشن کردن سیستم و کند شدن انتقال تصویر اشاره کرد.

در برخی از مواقع امکان تعمیر کارت گرافیک وجود دارد اما این امر بستگی به این موضوع دارد که کدام قسمت آن آسیب دیده باشد و این آسیب تا چه میزان باشد. به طور کلی تجربه نشان داده در بیشتر مواقع برای رفع مشکل کارت گرافیک این قطعه تعویض گردیده است. تشخیص این موضوع نیز تنها پس از بررسی کارشناسان امکان پذیر است.

تعمیر CPU آی مک

تعمیر سی پی یو آی مک یکی از بحث برانگیزترین موضوعات می باشد چراکه برخی معتقدند این قطعه قابل تعمیر نبوده و در صورت خرابی باید تعویض شود و برخی نیز معتقدند امکان تعمیر آن وجود دارد. پردازنده مرکزی، یکی از اصلی ترین بخش های آی مک می باشد که پردازش اطلاعات را برعهده دارد. چنانچه این قطعه با مشکل مواجه شود، ممکن است سیستم روشن نشود و یا اینکه پس از روشن شدن ری استارت شود.

همچنین درصورت روشن شدن سیستم، پیغام هایی مبنی بر غیرفعال بودن سی پی یو نمایش داده می شود. اپل، امکان تعویض و تعمیر پردازنده آی مک در نسخه های جدید را امکان پذیر کرده است. از این رو با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آی مک می توان نسبت به تعمیر CPU اقدام کرد.

تعمیرات نرم افزاری آی مک اپل

کاربران کلیه مدلهای آی مک اپل می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال نرم افزاری در این دستگاه به مرکز تعمیرات آی مک اپل مراجعه کرده و سرویسهای تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. بدافزارها، ویروس ها و نصب برخی از نرم افزارها با تغییر در تنظیمات پیش فرض آی مک، ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کاربران این کامپیوتر همه کاره شوند. کاربرانی که به هر دلیل متوجه وجود اشکال در بخش نرم افزاری این دستگاه شده‌اند می‌توانند به مرکز تعمیرات آی مک اپل مراجعه کرده و مشکلات نرم افزاری پیش آمده در دستگاه خود را رفع نمایند.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات قابل دریافت در این مرکز عبارت است از: تعمیر تخصصی تمامی عیوب و اختلالات آی مک (imac)، رفع و حل مشکل سیاه شدن صفحه‌ی نمایش (black screen)، تعمیر تخصصی آی مک به منظور رفع مشکل عدم نمایش تصویر در آی مک، بازیابی و ریکاوری اطلاعات آی مک اپل، تعمیر تخصصی آی مک به منظور رفع اشکال هنگ کردن و کندی سیستم آی مک، رفع مشکل داغ کردن بیش از اندازه‌ی آی مک و … .

 

تعمیرات نرم افزاری آی مک اپل

روند تعمیرات آی مک

جهت تعمیرات اصولی و صحیح آی مک در اپل سرویس، از ابزارهای مخصوص جهت اسمبل و باز کردن قطعات این محصول استفاده می گردد؛ همچنین جهت عیب یابی این دستگاه از تجهیزات و متدهایی استفاده می شود که توانایی و عملکرد بالای آنها در جدیدترین کارگاه ها و دوره های تخصصی-آموزشی بین المللی تعمیرات به تأیید رسیده است و توسط اساتید این حوزه تدریس می گردند.

در مرکز تعمیرات آی مک اپل میزان بازگشت خطاها پس از تعمیر به صفر رسیده است که این امر مرهون حضور تیمی از حرفه ای ترین تکنیسین های تعمیر و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر است. بد نیست بدانید که در این مرکز، در صورت نیاز به تعویض قطعه در آی مک، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده خواهد شد و در صورت نبود قطعۀ مورد نیاز در آرشیو مرکز تعمیرات آی مک اپل ، پس از انجام هماهنگی های لازم با صاحب دستگاه، قطعۀ مورد نیاز از خارج از کشور خریداری شده و در فرآیند تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است تمامی تجهیزات و ابزارآلات به کار گرفته شده در نمایندگی تعمیرات اپل بالاترین سطح سازگاری و انعطاف را در ارتباط با محصولات اپل دارا هستند؛ به عبارتی دیگر، به دلیل چندجانبه بودن طراحی ابزارآلات نمایندگی تعمیرات اپل، کارشناس تعمیر می‌تواند ضمن سرعت‌بخشیدن به کار خود، بهترین عملکرد را در ارتباط با تعمیرات آی مک اپل داشته باشد.

تعمیر آل این وان اپل

واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان اپل باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در هنگام خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نخواهد داشت اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

برخی از ویژگی های نمایندگی اپل عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و …. . در بخش زیر واحدهای گوناگون ارائه دهنده خدمات در نمایندگی اپل معرفی گشته اند.

آی مک اپل چیست؟

آی مک اپل یکی از انواع رایانه‌ های رومیزی است که به طراحی های منحصر به ‌فرد در سبک خویش مشهور است. پوشش این دستگاه آلومینیومی است و ضخامت آن در نازک‌ترین قسمت، به ۵ میلی‌متر می‌رسد. نسل جدید این رایانه‌ها در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی گردید. آی‌ مک‌های جدید، دارای دو مدل با صفحاتِ نمایشِ بسیار شفاف و باکیفیتِ سایزهای ۲۱٫۵ و ۲۷ اینچ می‌باشند. هر دوی آنها از نسل سوم پردازنده های Core کمپانی اینتل و پردازشگرهای گرافیکی Intel و NVIDIA GeForce بهره می برند. این دو مدل از آی مک اپل کانفیگ خاص خود را دارند لیکن می توان برای هر کدام از آن ها کانفیگ قوی تر نیز سفارش داد.

آی مک های اپل در نسخه کنونی پنجاه درصد کاهش مصرف انرژی داشته که بسیار جالب توجه است. کاربر در آی مک های جدید نگرانی بابت کمبود پورت نخواهد داشت زیرا به تعداد کافی درگاه در پشت آن تعبیه گشته است. آخرین نسخه آی ‌مک های اپل تغییر فاحشی را در زمینه کیفیت صفحه نمایش تجربه می کنند.

مدل ۲۷ اینچی، نمایشگر رتینا ۵K  دارد که رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ را ارائه می دهد (۶۷ درصد تعداد پیکسل بیشتر نسبت به ۴k) با این وجود حاشیه ‌ها هنوز باریک (۵ میلی‌متر) هستند. همان‌گونه که مشاهده کردید آی مک در بسیاری از ویژگی‌های خود، خاص و منحصربه‌فرد است از‌این رو عملیات مورد نیاز جهت تعمیرات آی مک imac نیز می‌بایست به دست متخصصانی کارآمد و زبده انجام گیرد.

اپل و محصولات آن

نام اپل برای ما تداعی کننده‌ی تکنولوژی برتر و لوگویِ سیبِ گاز زده‌ای است که بر پشت محصولات این کمپانی حک گشته است.  این کمپانی تاریخ پر و فراز نشیبی را جهت تبدیل شدن به یکی از پیشروترین کمپانی های عرصه تکنولوژی پشت سر گذاشته است. اپل در حال حاضر توانسته است خود را به عنوان یکی از ارزشمندترین برندهای جهان مطرح سازد و محصولات گوناگونی را به بازارهای جهانی عرضه کند؛ محصولاتی که به نحوی زندگی امروزی را در دنیای تکنولوژی تغییر داده است. استیو جابز، خالق این برند، در سال ۲۰۱۱ به علت بیماری سرطان لوز المعده در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در گذشت.

اگرچه اپل، اصلی‌ترین مهره خود را از دست داد اما این شرکت همچنان قدرتمندتر از گذشته به کار خود ادامه می دهد و محصولات نوینی را به بازارهای جهانی عرضه می کند. مدیریت فعلی کمپانی اپل برعهدۀ شخصی به نام «تیم کوک» است. برخی از محصولات عرضه شده توسط این شرکت عبارتند از: آی‌مک، مک بوک و آی‌فون، آیپد، اپل‌واچ و… . جهت آشنایی هر چه بیشتر به بخش محصولات اپل مراجعه نمایید.

تعمیرات آی مک اپل و مقالات مرتبط

متخصصانی که ضمن آشنایی با ساختار آی مک و قطعات ریز و درشت آن قادر به ترمیم و تعمیر تخصصی آی مک نیز باشند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با تعمیرات آی مک اپل تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل تهیه آخرین مقالات و مطالب مرتبط با محصولات این برند و به اشتراک گذاشتن آنها با مخاطبان خویش است.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر از جدیدترین مطالب و مقالات مرتبط با اپل آگاهی یافته و آنها را پیگیری نمایید. تهیه گزارش هایی از این دست در راستای پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و توجه به علایق و سلایق کاربران گرامی این سایت می باشد. با ما همراه باشید.

تعمیرات اپل و پاسخگویی به پرسش های کاربران

وجود برخی ویژگی های متمایز نظیر ساختار متفاوت، نرم افزار منحصربه فرد و ظرافت و تکنولوژی در تولیدات اپل را میتوان هشداری دانست مبنی بر آنکه انجام تعمیرات اپل، بدون توجه به پارامترهای بایسته وضروری این حوزه –یعنی دانش، تجهیزات و ابزار تخصصی-، سبب خرابی کامل دستگاه و تبدیل شدن آن به یک قطعه بی ‌استفاده میگردد. کارشناسان امر توصیه میکنند در صورت نداشتن دانشِ فنی و تخصصی تعمیر، از هر گونه دستکاری و تعمیرِ خودسرانۀ دستگاه های اپل خودداری شود و تمامی عملیات تعمیر به یک مرکز تخصصی واگذار گردد.

تعمیرات آی مک اپل در مراکز غیرمجاز و به دست افراد نابلد و مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نخواهد ساخت بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از میان خواهد رفت.

کاربران گرامی می توانند با حضور در مرکز تعمیرات آی مک اپل تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند و پس از اتمام تعمیر، لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه کنند. شما کاربران گرامی می توانید پرسشهای خویش را در رابطه با تعمیرات اپل و دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز را از طریق مراجعه به بخش پرسش های متداول با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیرات آی مک اپل و اخبار این حوزه

مرکز تعمیر آی مک اپل با بهره ‌‌مندی از پیشرفته ‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. این مرکز با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات آی مک اپل و کامپیوترهای پیشرفته این برند مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

یکی ازخدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل تهیه آخرین اخبار مرتبط با محصولات این برند و به اشتراک گذاشتن آنها با مخاطبان خویش است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش اخبار از جدیدترین اخبار و رویدادهای اپل آگاهی یافته و آنها را پیگیری نمایید. تهیه گزارش هایی از این دست در راستای پیاده سازی اصول مشتری مدارانه و توجه به علایق و سلایق کاربران گرامی این سایت می باشد. با ما همراه باشید.

سرویس آل این وان ایسر / سرویس آل این وان ایسوس / سرویس آل این وان اچ پی / سرویس آل این وان دل /  نمایندگی اپل / تعمیر آل این وان ایسوس / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی ریکو /

نمایندگی سونی/نمایندگی ال جی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی برادر  / نمایندگی اچ پی /نمایندگی زیراکس  / نمایندگی لنوو / تعمیر آل این وان اچ پی

نمایندگی رسمی توشیبا / نمایندگی رسمی شارپ / تعمیرات آل این وان دل / نمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکو /نمایندگی رسمی سونی / تعمیرات آل این وان ایسر / نمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی سامسونگ /

نمایندگی رسمی برادر / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس /  تعمیرات آل این وان لنوو / تعمیرات آل این وان اچ پی / تعمیرات آل این وان ایسوس / تعمیرات آل این وان / تعمیرات مک بوک اپل / تعمیرات موبایل سونی