جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر قاب نوت بوک Apple

در صورتی که قاب لپ تاپ اپل شما نیز به هر دلیل –ریختن مایعات بر روی آن، افتادن شی سنگین و … – دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل  و مراجعه به پارت تعمیر قاب نوت بوک Apple تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این بخش از دستگاه را دریافت نمایید. قاب های معیوب در این مرکز مورد بررسی های کارشناسی قرار گرفته تا پس از تعیین سطح خرابی شان، در صورت امکان تعمیر و یا تعویض گردند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این نمایندگی اپل –اعم از سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری- مشمول گارانتی و ضمانت است و سرویس های ارائه شده تا بهبود و بازیابی کامل کیفیت دستگاه ادامه خواهد داشت. کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیر قاب نوت بوک اپل، اشکال پیش آمده در قاب و اتصالات این بخش از دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض می نمایند.

تعمیر قاب نوت بوک Apple

تعویض و تعمیر قاب نوت بوک Apple

در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب نوت بوک، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب نوت بوک Apple با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود.

تعمیر قاب نوت بوک اپل و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ اپل در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات اپل برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ های اپل به ویژه قاب های لپ تاپ است. این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب نوت بوک Apple در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

خدمات تخصصی تعمیر قاب نوت بوک Apple

  • تعمیر قاب انواع لپ تاپ اپل، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولای (تعمیر لولا) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی نوت بوک اپل
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی نوت بوک Apple
  • تعمیر لولای شکسته نوت بوک Apple
  • تعمیر قاب نوت بوک Apple
  • تعویض قاب نوت بوک اپل
  • ترمیم و جوش پلاستیک قاب لپ تاپ اپل
  • تعمیر شکستگی قاب نوت بوک Apple

نکاتی در باب نگهداری از قاب نوت بوک اپل

  • در زمان بستن درب نوت بوک اپل، تا انتها قاب را با دست کنترل کنید و در لحظات آخر رهایش نکنید زیرا در صورت ضربه خوردن امکان آسیب به هارد دیسک وجود دارد.
  • توجه شود که باز شدن درب نوت بوک، بیش از حدی که لولای آن اجازه می دهد، باعث شکستن پایه های لولا می شود. در نتیجه ترمیم یا تعویض قاب لازم ضروری می گردد.
  • در صورتی که اثر انگشتانتان بر روی قاب و درب نوت بوک باقی می ماند و این موضوع شما را آزار می دهد می توانید از طلق های محافظ استفاده نمایید.
  • در صورت استفاده از طلق به تهویه درست هوا توسط فن نوت بوک توجه نمایید.
  • برای تمیز کردن قاب نوت بوک بهتر است از پارچه کتان نرم و نم‌دار استفاده نمایید.

تعمیرات نوت بوک اپل

تعمیر نوت بوک اپل با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و با استفاده از بروزترین ابزار در نمایندگی مجاز تعمیرات اپل انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با بروز هر گونه اختلال سخت افزاری و یا نرم افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات نوت بوک اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز از جمله تعمیر قاب نوت بوک Apple را دریافت نمایند.

تعمیرات انجام شده در این مرکز به دست مجموعه‌ای متشکل از «کارشناسان زبده و مجرب» و «تجهیزاتی پیشرفته و سازگار» انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه منجر به تشکیل واحدی متخصص و کارامد در حوزه تعمیر نوت بوک اپل گشته است که به اذعان بسیاری از همکاران یکی از معدود مراکز پیشرو در ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه است.

واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مراکزی است که در حوزه تعمیرت اپل مشغول به ارائه خدمات است. نمایندگی تعمیرات اپل فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات اپل به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشت. پس از چندی با بهره‌مندی از پرسنل فنی متخصص و حضور مهندسان و کارشناسان این حوزه این مرکز به عضویت رسمی اتحادیه فن‌آوران ایران درآمد و توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند.

مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی تعمیرات اپل گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات اپل است. در حال حاضر کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات اپل تمامی خدمات مرتبط با تولیدات اپل اعم از آی پاد، آی مک، مک بوک و آیفون، همچنین نصب، اصلاح و راه‌اندازی نرم‌افزارهای آی تونز، آی لایف، آی ورک و سیستم عامل مورد استفاده در رایانه ها و دستگاه های این شرکت را به کاربران ارائه می دهند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.

با دنبال کردن این بخش، می توانید به آخرین مطالب مربوط به کمپانی اپل و محصولاتش دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید