جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

اتصال iphone به تلویزیون

اگر برای یکبار از تماشای تصاویر در یک محصول اپل بهر مند شده باشید به خوبی می دانید این فرآیند در این دستگاه بسیار لذت بخش است. اما اتصال آیفون به تلویزیون راحت نیست و لازم است برای این کار کاربران از اطلاعات و نکاتی بهره مند باشند. . اتصال گوشی اپل به تلویزیون را می توان با روش های مختلفی انجام داد. هریک از این روش ها شرایط و نکاتی دارند که شما باید به خوبی آنها را رعایت نمایید. با توجه به سوالات مکرر کاربران در خصوص نحوه اتصال iphone به تلویزیون مقاله ای کاربردی برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که در آن به بررسی راه های متفاوت برای اتصال آیفون به تلویزیون می پردازیم.

اتصال iphone به تلویزیون

روش های اتصال iphone به تلویزیون

سه روش اصلی برای اتصال آیفون به تلویزیون وجود دارد:

  1. استفاده از کابل
  2. استفاده از قابلیت  dlna iphone
  3. استفاده از اپل تی وی

در ادامه هر یک از این روش ها را توضیح خواهیم داد.

اتصال آیفون به تلویزیون با کابل

یکی از راه کار های بسیار راحت برای اتصال iphone به تلویزیون استفاده از کابل می باشد. استفاده از کابل های Digital AV Adapter برای این کار بسیار کاربردی می باشد. این کابل ها گوشی را به پورت HDMI متصل کرده و از طریق این اتصال امکان مشاهده تصاویر را از آیفون در تلویزیون فراهم می کند. . نکته قابل توجه در این مورد این است که یک سمت کابل Digital AV Adapter به مادگی HDMI مجهز است؛ لذا شما برای وصل کردن گوشی خود به تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی به یک کابل HDMI هم نیاز دارید.

این کابل از خروجی تلویزیون به کابل Digital AV Adapter وصل می شود و شرایط تماشای تصاویر در تلویزیون را باری کاربران ایجاد می کند . توجه داشته باشید که شما باید کابل Digital AV Adapteرا متناسب با مدل گوشی خود تهیه نمایید. برای اتصال آیفون به تلویزیون با استفاده از کابل، باید یک سمت کابل را به پورت شارژر آیفون وصل کرده و سمت دیگر را به کابل HDMI متصل کنید. سپس شارژر موبایل اپل را به Digital AV Adapter وصل کند تا بتوانید منبع شارژ آن را تامین کنید.

شما می توانید با استفاده از آموزش اتصال موبایل اپل به کامپیوتر گوشی ios خود را به دستگاه های ویندوزی وصل کنید. 

اتصال موبایل آیفون به تلویزیون با DLNA

در اول کار لازم است به شما یادآوری کنیم که اتصال iphone به تلویزیون ، با DLNA تنها از طریق تلویزیون هایی که امکان اتصال به اینترنت را دارند امکان پذیر است. البته بیشتر مدل های اسمارت تی وی از DLNA نیز پشتیبانی کنند. قابلیت dlna iphone چیست؟ این قابلیت یک سیستم استریم یا پخش مدیای منحصر به فرد است که بسیاری از تلویزیون های هوشمند از آن بهره مند هستند.

برنامه های گوناگونی متناسب با این تکنولوژی ساحته شده اند که امکان اتصال iphone به تلویزیون. را فراهم می کند. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا به راحتی امکان مشاهده تصاویر و ویدئو های موجود در آیفون را داشته باشید. کافی است یکی از برنامه های مبتنی بر DLNA را دانلود و نصب نمایید و در قدم بعدی به بخش تنظیمات تلویزیون رفته و گزینه DLNA را فعال نمایید. با استفاده از این نرم افزار ها شما به راحتی می توانید فیلم ها و تصاویر خود را در تلویزیون مشاهده کنید.

اتصال موبایل آیفون به تلویزیون با DLNA

این مقاله را از دست ندهید: اتصال مک بوک به تلویزیون

 وصل کردن آیفون به تلویزیون از طریق اپل تی وی

اتصال iphone به تلویزیون از طریق اپل تی وی یک روش دیگر است که از آن می توانید برای تماشای فیلم ها و تصاویر موجود در دستگاه خود در تلویزیون استفاده کنید. شرط اصلی برای این کار برخورداری شما از یک apple tv می باشد. اپل تی وی یک گجت اختصاصی است که برای وصل کردن به تلویزیون و ارائه محتوای اختصاصی بر روی آن طراحی و تولید شده است.

اتصال iphone به تلویزیون یا استفاده از اپل تی وی به هیچ گونه کابل و اتصالی نیاز ندارد. برای استفاده از این امکان تنها لازم است اپل تی وی و موبایل اپل خود را به اینترنت متصل کنید. در قدم بعدی به کنترل سنتر سیستم عامل iOS وارد شوید برای این کار باید نگشت خود را روی صفحه نمایش بکشید، گزینه screen Mirroring و سپس گزینه Apple TV را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل امکان مشاهده محتوای گوشی اپل خود بر روی تلویزیون برای شما فراهم شده است.

وصل کردن آیفون به تلویزیون از طریق اپل تی وی

تعمیرات گوشی اپل

تعمیرات گوشی اپل در واحد تعمیرات اپل و توسط مهندسان حرفه ای و مجرب انجام می شود. متخصصان این مجموعه به دلیل بهره مندی از اطلاعات و مهارت های تعمیراتی می توانند تعمیر انواع گوشی های اپل را انجام دهند. کادر فنی واحد تعمیرات اپل با دسترسی به انواع قطعات و ابزار آلات تعمیراتی می تواند تامی عیوب گوشی های اپل را برطرف کند. تعویض قطعات گوشی اپل از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در واحد تعمیر موبایل اپل به شمار می رود. تعویض قطعات گوشی اپل توسط متخصصان و با جایگزینی نمونه های اورجینال انجام شود .کلیه خدمات ارائه شده در این واحد برای مشتریان تضمین می شود.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به منظور ارائه بهترین خدمات به کاربران در دو بخش فروش و تعمیرات سرویس دهی می کند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل برای مشتریان تضمین می شود . انواع محصولات اپل از قبیل آیفون، آی مک، آی پد، آی پاد، اپل واچ و سایر دستگاه های الکترونیکی این کمپانی در نمایندگی اپل به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد. تضمین کیفیت و مشتری مداری در نمایندگی رسمی اپل از اصول اولیه و اساسی به شمار می رود. نمایندگی اپل در واحد فروش با بهره مندی از مشاوران امکان خریدی آگاهانه و هوشمندانه را برای آنان فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید