جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید

یکی از پرتکرارترین پرسش های طرح شده از سوی کاربران این وبسایت و البته مراجعان به مرکز تعمیرات اپل واچ، آن است که چگونه می توان اپل واچ Pair شده را با آیفون جدید سینک کرد. این پرسش غالباً زمانی برای کاربران مطرح می گردد که آیفون جدیدی را خریداری کرده باشند و البته از کاربران اپل واچ باشند. در این زمان است که سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید ممکن است کمی دردسرساز و زمانبر شود. اگر شما نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد. در این مقاله، به زبانی ساده سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید آموزش داده شده است.

سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید

نکات مهم پیش از سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید

سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید نیاز به مقدماتی دارد که در دو مرحله قابل انجام هستند. مرحله نخست تهیه بکاپ یا همان نسخه پشتیبان از تنظیمات اپل واچ است.

  • برای این کار، نیاز است تا اپلیکیشن واچ را بر روی آیفون باز نمایید.
  • پس از این کار، اپل واچ را انتخاب کرده، روی آیکون i ضربه زده شود.
  • در نهایت گزینه Unpair Apple Watch انتخاب گردد تا بکاپ گیری انجام شود.
  • توجه داشته باشید گزینش Unpair صرفاً به قصد تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و داده های اپل واچ صورت می گیرد.
  • با این کار از تمامی اطلاعات و تنظیمات موجود بر روی آیفون بکاپ گرفته می‌شود.
  • مرحله دوم در سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید تهیه بکاپ از آیفون است تا اطلاعات اپل واچ نیز در این نسخه از بکاپ ذخیره شود.
  • پیشنهاد ما برای این کار استفاده از iCloud آیکلاد یا نرم‌افزار آیتونز است.

آموزش سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید

پس از آنکه عملیات مرتبط با Unpair کردن اپل واچ از آیفون قدیمی به اتمام رسید و نسخه بکاپ تهیه شد، زمان آن فرا می رسد که عملیات مورد نیاز برای سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید به واسطه تنظیماتی اِعمال گردد.

نکته: به یاد داشته باشید که برای استفاده از تنظیمات و اطلاعات اپل واچ، باید آن را با استفاده از بکاپ آیفون قبلی تنظیم نمایید.

  • پس از آنکه تنظیمات ابتدایی آیفون به پایان رسید، نوبت به Pair کردن اپل واچ می‌رسد.
  • برای این کار، اپلیکیشن واچ را باز کرده و عملیات pairing را آغاز نمایید.
  • به محض آنکه عملیات یکی‌سازی به پایان برسد، می توان اپل واچ را به عنوان یک دیوایس جدید راه اندازی کرد یا از بکاپ‌های قبلی استفاده کرد.
  • برای استفاده از بکاپ های قبلی فقط کافی است تا گزینه Restore from Backup را برگزینید.
  • با انتخاب این گزینه کلیه اطلاعات پیشین شما مجدداً برای شما قابل استفاده می گردد.

توجه: فرآیند ریستور کردن اپل واچ، نسبتاً زمانبر است. مدت زمانی که اپل واچ صرف می کند تا مجدداً برای استفاده اماده شود چیزی در حدود یک ساعت و یا حتی بیشتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: اتصال اپل واچ به گوشی های اندروید

تعمیرات اپل واچ

با وجود آنکه، در طول سال های اخیر، اپل واچ بدل به یکی از گجت های محبوب در میان طیف خاصی از کاربران گشته است، اما در حوزه خدمات مرتبط با این محصول همچنان مشکلات و نقائص بیشماری وجود دارد. برای مثال تعداد مراکزی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای بتوانند خدمات مرتبط با اپل واچ را ارائه می دهند بسیار کم است. از سوی دیگر غالب مراکز فعال در این حوزه نیز به دلیل نبود کارشناسان و تعمیرکاران خبره نمی توانند سرویس های تخصصی مورد مراجعان را آنچنان که باید و شاید ارائه دهند. 

مرکز تعمیرات اپل با علم به این کاستی ها، تمامی تلاش و توان خود را به کار بسته تا ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیرات اپل واچ به کاربران این محصول باشد. دارندگان اپل واچ اپل می توانند در صورت مواجهه با هر گونه مشکل و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات اپل واچ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. آموزش هایی نیز در باب شیوه کار با این دستگاه –نظیر آنچه که در بخش های فوق درباره سینک کردن اپل واچ Pair شده با آیفون جدید ارائه شد- در قابل مقالاتی از طریق وبسایت ارائه می گردد.

تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مراکز فعال در این حوزه است. نمایندگی تعمیرات اپل فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات این برند به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص این حوزه گماشت. پس از چندی با بهره‌مندی از پرسنل فنی متخصص و حضور مهندسان و کارشناسان این حوزه این مرکز به عضویت رسمی اتحادیه فن‌آوران ایران درآمد و توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند. مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی تعمیرات اپل گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود و نیاز به دریافت خدمات مرتبط با محصولات اپل، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات اپل است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید