جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

هندزفری‌های ایرپاد آیفون

کمپانی اپل در طول سالهای اخیر نشان داده که از برترین شرکت‌های حال حاضر در تولید محصولات منحصربفرد و ویژه است. در میان چندین و چند گواهِ موجود، ارائه هندزفری‌های ایرپاد آیفون از سوی این کمپانی، می‌تواند مهر تأیید خوبی بر این سخن باشد. همانگونه که می‌دانید هندزفری‌های ایرپاد Airpod، همزمان با عرضه آیفون ۷ وارد بازارهای جهانی شدند.

در این، اپل عنوان کرد که جدیدترین تلفن عرضه شده در آن زمان، یعنی آیفون ۷، دیگر از جک ۳٫۵ میلی متری صدا پشتیبانی نمی‌کند و کاربران برای گوش دادن به موسیقی و استفاده از امکانات صدای این محصول می‌توانند، دو گزینه دیگر را امتحان کنند. گزینه نخست، استفاده از هدست با استفاده از کابل لایتنینگ است و گزینه دیگر استفاده از هندزفری‌های ایرپاد آیفون است.

آموزش جفت‌سازی هندزفری‌های ایرپاد آیفون

آموزش ست کردن هندزفری‌های ایرپاد آیفون

نخستین کاری که کاربر پس از خرید هندزفری‌های ایرپاد آیفون می‌بایست انجام دهد، جفت‌سازی آنها با آیفون مورد استفاده است. جفت‌سازی هندزفری‌های اپل کار چندان دشواری نیست و با اندک دستکاری تنظیمات دو دستگاه قابل انجام است. برای این کار کافی است در وهله نخست، قفل گوشی آیفون را را باز نمایید. سپس دکمۀ Home را فشار دهید (استفاده از قابلیتTouch ID و یا وارد کردن پسورد دستگاه) پس از وارد شدن به صفحه اصلی آیفون، جعبۀ ایرپاد را نزدیک گوشی آیفون یا آیپد قرار دهید (دقت داشته باشید که هندزفری‌ها درون جعبه باشند).

در ادامه، در جعبه را باز کنید. با این کار صفحه‌ای بر روی آیفون برای شما به نمایش در می‌آید. در این صفحه گزینه Connect را بزنید تا روند جفت‌سازی هندزفری‌های ایرپاد آیفون انجام شود. پس از جفت شدن هندزفری‌ها، گزینۀ Done فشار داده شود. در صورتی که پیش از این وارد iCloud شده‌اید، ایرپادها بصورت خودکار با هر دستگاه دیگری که iOS 10.2 یا بالاتر دارد یا Mac دارای نسخه OS Sierra جفت می‌گردد.

ویژگی‌های جذاب هندزفری‌های ایرپاد گوشی اپل

هندزفری‌های ایرپاد آیفون ویژگی‌های جذاب متعددی است که در این بخش به چند مورد از آنها به عنوان نمونه اشاره خواهد شد. ویژگی نخستی که می‌توان به عنوان یکی از جذابیت‌های این محصول به آن اشاره کرد، وجود حسگر‌های نوری و شتاب‌سنج است. حسگرهای موجود در ایرپادهای آیفون می‌توانند خروج  ایرپاد از گوش را تشخیص دهند. بدین معنا که در صورت خارج شدن از گوش، موزیک را به طور خودکار قطع می‌کنند.

ویژگی دیگر هندزفری‌های ایرپاد آیفون آن است که اگر هنگام مکالمه یکی از ایرپادها را از گوش خارج کنید تماس قطع نمی‌شود و ادامه پیدا می‌کند، اما در صورت خارج کردن دومین ایرپاد، تماس قطع خواهد شد. نکته دیگر در باب این محصول آن است که این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. در انتها باید این‌گونه جمع‌بندی کرد که هندزفری‌های ایرپاد آیفون، یک هدفون بی‌سیم با صدایی عالی، با ویژگی قطع و وصل خودکار بی‌نظیر و کاربردی، وزن سبک، طراحی زیبا، عملکرد بی‌نقص Siri و کیفیت فوق‌العاده‌ی تماس تلفنی است.

تمیز کردن هندزفری‌های ایرپاد آیفون

تمیز کردن صحیح و اصولی هندزفری‌های ایرپاد آیفون می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه‌ها داشته باشد. در صورتی که از کاربران این محصول هستید اما شیوه نگهداری و گردگیری این دستگاه را نمی‌دانید، بهتر است آموزش ارائه شده در این بخش را دنبال نمایید.

برای تمیز کردن ایرپاد کافی است از گوش‌پاک‌کن معمولی که دو سر آن پوشیده از پنبه است، استفاده نمایید. برای استفاده از این ابزار ابتدا بخشی از پنبه را جدا کرده و حجم پنبه موجود در آن را کمتر کنید. توجه داشته باشید که در تمیز کردن ایرپاد از هیچ مایعی حتی الکل و مایعات شستشو دهنده استفاده نشود. (در صورت استفاده از مایعات احتمال نفوذ آنها به درون دستگاه و خرابی ایرپاد وجود دارد). (نکته: در صورت استفاده از دستمال، دستمال مورد استفاده نباید پرز دار باشد، زیرا پرزها ممکن است وارد توری شود).

تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل می باشد که در راستایِ عرضه هر چه تخصصی تر سرویس هایِ نرم افزاری و سخت افزاری، پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. مرکز تعمیرات آیفون با همکاری کادری مجرب و کاردان و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات، تعمیرات آیفون را با رعایت تمامی استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده انجام می دهد.

سرعت، دقت، تعهد، مسئولیت پذیری و مشتری مداری برخی از ویژگی های بارزکارشناسان تعمیرات آیفون می باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شایان ذکر است در این مرکز کلیه خدمات مرتبط با محصولات جانبی آیفون نظیر هندزفری‌های ایرپاد آیفون نیز ارائه می‌گردد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل ارائه دهنده کلیه سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران تمامی دستگاه های اپل اعم از آیپد، آیفون، آی‌مک و …. است. کاربران هر یک از محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی رسمی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

تعمیرات ارائه شده در این مرکز به دلیل پیاده‌سازی‌شان توسط مجرب‌ترین کارشناسان و استفاده از جدیدترین روشها و تجهیزات تعمیر، به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.