جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

فلش کردن آیفون

فلش کردن آیفون یا همان ریستور کردن آیفون از آن دست اقداماتی است که ممکن است کاربر، با بروز برخی اشکالات غیرقابل حل در دستگاه، تصمیم به انجام آن بگیرد. برای مثال ممکن است کاربر با اجرا کردن یک برنامه متوجه crash شدن دستگاه شود. یا اینکه علی‌رغم تلاش‌های مکرر نتواند از طریق وایرلس به اینترنت وصل شود. در این شرایط است که کاربر چاره ای جز فلش کردن موبایل اپل نمی یابد. موقعیت دیگری که ممکن است کاربر در آن ناچار به فلش نرم افزاری iPhone گردد زمانی است که دستگاه جیلبریک شده است و حال می خواهد آن را به حالت غیرجیلبریک در آورد. در این زمان نیز چاره‌ای جز ریستور کردن آیفون و فلش وجود ندارد.

فلش کردن گوشی اپل یکی از تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری ارائه شده در مرکز تعمیرات اپل است. این خدمات توسط تیمی از خبره‌ترین و متعهدترین کارشناسان انجام می‌پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند به مرکز تعمیر اپل مراجعه کرده و با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات نرم افزاری آیفون خدمات مرتبط با این سرویس را دریافت نمایند.

فلش کردن آیفون

نکاتی درباره فلش کردن آیفون

فلش کردن آیفون نیز همچون سایر سرویس های نرم افزاری مرتبط با این دستگاه، نکات خاص خود را دارد. بنابراین اگر قصد مراجعه به مرکز تعمیر اپل را ندارید و می خواهید این سرویس را خودتان بر روی دستگاه پیاده کنید، بهتر است نکات مرتبط با آن را بدانید. عدم توجه به این نکات، احتمالاً منجر به فلش و ریستوری ناموفق در دستگاه خواهد شد. اما نکات مهم در فلش نرم افزاری آیفون:

  • در صورتی Activation Lock را فعال کرده اید، آن را با خاموش کردن Find my iPhone غیر فعال نمایید. برای انجام این کار، اپلیکیشن Settings را باز کرده و به قسمت iCloud بروید. سپس با لمس گزینه Find My iPhone On/Off آن را غیر فعال نمایید.
  • نکته دیگری که ذکر آن ضروری به نظر می‌رسد آن است که برای این کار، نیاز به دو نرم افزار است. نرم افزار نخست iTunes است که کاربران دستگاه های اپل معمولاً با آن آشنایی کامل دارند. نرم افزار دوم آخرین نسخه از ios دستگاه مورد استفاده است.
  • برای ریستور آیفون، آیپد یا آیپاد حتما باید Find my iPhone روی دیوایس شما خاموش باشد. در صورت روشن بودن این گزینه پیغامی مبنی بر اینکه باید این گزینه را خاموش کنید دریافت خواهید کرد.
  • نخستین نکته شایان ذکر آن است که اگر قصد فلش کردن یا همان ریستور آیفون را دارید اصولاً این ریستور یا باید به نسخه جدیدتر صورت گیرد. یا در شرایطی خاص به همین نسخه فعلی که بر روی دستگاه device شما وجود دارد انجام شود. نتیجه آنکه ریستور و فلش کردن آیفون به نسخه های قبلی امکان پذیر نیست.
  • دومین نکته در باب ریستور کردن آیفون آن است که با انجام این کار تمامی اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شما حذف و پاک می‌شود. بنابراین اگر اطلاعات مهمی در دستگاه دارید بهتر است قبل از فلش کردن آیفون، از آنها نسخه پشتیبان یا همان بکاپ، تهیه نمایید.

فلش کردن آیفون در مرکز تخصصی اپل

اگر به دلیل عدم مهارت در این کار به دنبال مرکزی جهت دریافت خدمات نرم افزاری آیفون هستید می توانید به مرکز تخصصی تعمیر اپل مراجعه نمایید. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری – ازجمله فلش نرم افزاری آیفون، تعویض گلس آیفونف تعویض باتری اپل و …. را به شما مراجعین محترم ارائه دهند. همکاری با «برترین تعمیرکاران» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات» در این مرکز سبب گشته تا «کیفیت» و «دقت» جزء لاینفک تمامی سرویس هایی گردد که، بر روی گوشی های آیفون اِعمال می گردند. جهت آسایش خاطر و رضایت شما کاربران گرامی تلاش شده تا حتی‌الامکان خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات آیفون همراه با گارانتی و ضمانت گردد. شمول یا عدم شمول گارانتی، پیش از ارائه سرویس با شما در میان گذاشته خواهد شد.

این مقاله را از دست ندهید: جیلبریک کردن آیفون چیست؟

مزایا و معایب فلش کردن گوشی اپل

همچون سایر تعمیرات و سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری، فلش کردن آیفون نیز معایب و مزایای خاص خود را دارد. بزرگترین ایرادی که می‌توان به این کار نسبت داد، از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در دستگاه است. چیزی که سبب می گردد شما قبل از ریستور کردن آیفون، ناچار به صرف زمان بسیار برای تهیه بکاپ و نسخه پشتیبان از اطلاعات دستگاه خود گردید. نکته دیگر، که پیش از این نیز ذکر شد- آن است که ریستور کردن دستگاه‌های اپل به دلایل امنیتی، صرفاً به ورژن های بالاتر iOS امکان‌پذیر است. 

دیگر آنکه برای فلش نرم افزاری iPhone حتما نیاز است که مشخصات اپل آیدی خود را در اختیار داشته باشید. با وجود این ویژگی، توصیه می شود اگر مشخصات اپل آیدی خود را فراموش کرده‌اید، هرگز اقدام به ریستور و فلش نرم افزاری آیفون نکنید. نکته نهایی در این باره آن است که در صورت جیلبریکبودن دستگاه، نمی توان آیفون را ریستور کرد. (باید دستگاه خود را در حالت ریکاوری موود ریستور کنید). با همه این تفاسیر، گاه کاربر، به دلیل اشکالات پیش امده در دستگاه، چاره‌ای جز فلش کردن موبایل اپل نخواهد داشت. زیرا تنها با این کار است که دستگاه به حالت عادی و قابل استفاده باز می گردد.

تعمیرات آیفون

اگرچه خرابی‌ آیفون می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آنها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیر آیفون است. تعمیرات گوشی آیفون –نظیر سرویس های مرتبط با فلش کردن آیفون- در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد، می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیر آیفون تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آنها در این مجموعه داشته است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید