جستجو کردن
Close this search box.

فروشگاه مرکزی اپل

فروشگاه مرکزی اپل ، با توجه به استقبال مشتریان این شرکت به عرضه و تولید محصولات با کیفیت واورجینال اپل می پردازد. متخصصان فروش این شرکت در نمایندگی اپل ملزم اند که دوره های تخصصی مربوط به محصولات اپل و قطعات مختلف این محصولات را یاد بگیرند وبه این ترتیب این توانایی را دارند که محصولات جدید را به راحتی به کاربران معرفی کنند. فروشگاه مرکزی اپل با توجه به استقبال کاربران دائمی خود، از محصولات این شرکت، به عرضه و تولید محصولات با کیفیت و اورجینال شرکت اپل پرداخته است. فروشگاه مرکزی اپل، با دراختیار داشتن آرشیوی کامل وجامع از کلیه محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این کمپانی به ویژه محصولاتی که به تازگی و در طول سالهای اخیر از طرف شرکت اپل عرضه و معرفی شده اند، می باشد.

فروشگاه مرکزی اپل

نمایندگی فروش اپل

کاربرانی که قصد خرید یکی از محصولات کمپانی اپل نظیر اپل واچ، مک بوک، آیمک، آیفون و … را دارند می‌توانند به نمایندگی فروش اپل مراجعه کرده و دستگاه مورد نیاز خویش را خریداری نمایند. نمایندگی فروش Apple به دلیل عرضه کلیه تولیدات این برند در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از محصولات این کمپانی را دارند.

گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش اپل است. کارشناسان ما در فروشگاه مرکزی اپل تخصصی ترین اطلاعات و راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار خریداران محترم قرار می دهند و بدین واسطه، آنها را در لذتِ داشتنِ یک خرید مقرون بصرفه و مناسب یاری می دهند.

نمایندگی فروش آیفون

کاربرانی که قصد خرید یکی از آیفون های اپل را دارند می‌توانند به نمایندگی فروش اپل مراجعه کرده و جهت خرید آیفون مورد نظر خویش اقدام نمایند. ضمانت کالا، تضمین اصالت، فروش با قیمت مصوب شرکتی، ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات و در نهایت رعایت استانداردهای جهانی در حوزه خدمات پس از فروش، سبب گشته تا خریداران این محصول، برای نخستین بار، لذت بخش ترین خرید خود را در نمایندگی فروش آیفون تجربه نمایند.

برخی از گوشی‌های اپل عرضه شده در نمایندگی فروش آیفون عبارت است از: آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون 7، آیفون XR اپل، آیفون 6s اپل، آیفون SE اپل، آیفون 6s و … . توصیه می‌شود پیش از مراجعه به فروشگاه مرکزی اپل با این نمایندگی تماس گرفته و از موجود بودن دستگاه مدنظرتان مطمئن گردید.

نمایندگی فروش مک بوک

متقاضیان خرید هر یک از مک بوک های اپل می توانند پس از مراجعه به نمایندگی مک بوک اپل و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. شما می‌توانید با حضور در نمایندگی فروش مک بوک اپل تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مک بوک مورد نیازتان، این دستگاه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید. در نمایندگی فروش مک بوک اپل، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون لپ تاپ های اپل فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند.

برخی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در فروشگاه مرکزی اپل عبارت است از: انجام مشاوره در زمینه‌ی خرید مک بوک، معرفی انواع مک بوک و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها به مشتریان گرامی، اطلاع‌رسانی به مشتریان گرامی در زمینه نقاط ضعف و قوت هر محصول و … . تلاش همکاران ما در نمایندگی فروش مک بوک آن است تا هر خریدار، باکیفیت‌ترین، بهترین و شایسته‌ترین خرید ممکن را –با توجه به شرایط و بودجه خویش- تجربه نماید.

مشاوره پیش از فروش محصولات اپل

مشاوره پیش ازفروش محصولات اپل سبب می شود، تا خریداران پیش از خرید کالا، تمامی جوانب را درنظر بگیرند و محصولی متناسب با نیاز و توان مالی خود خریداری نمایند.همچنین خرید آگاهانه، کاربران را از پرداخت هزینه های گزاف مبرا می کند. متخصصان وکارشناسان فروش در فروشگاه مرکزی اپل پیشنهاد می کنند، قبل از انجام هراقدامی جهت خرید محصول مورد نظر، تحقیقات لازم در خصوص شناسنامه محصول، کاربرد آن وهزینه محصول مورد نظر را در نظر بگیرند.فروشگاه مرکزی اپل، اطلاعاتی چون: خصوصیات تخصصی وفنی، مقایسه قیمت ها با چند محصول دیگر، بررسی شباهت ها وتفاوت ها، شناخت وآگاهی از برتری های هر محصول، آشنایی با تکنولوژی های به کار رفته در دستگاه مورد نظرو….را دراختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش انواع محصولات اپل

فروش انواع محصولات apple در فروشگاه مرکزی apple، سبب شده است که مراجعان بتوانند کلیه محصولات مورد نیازخود را با یک بار حضور در نمایندگی فروشگاه اپل تهیه نمایند.تنوع محصولات تولید شده، درفروشگاه مرکزی apple سبب می گردد، مراجعان گرامی، در وقت وهزینه خود صرفه جویی کنند.به این ترتیب، خریداران محترم با یکبار مراجعه می توانند محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بعضی از محصولات ارائه شده در فروشگاه مرکزی اپل عبارتند از:

  • فروش اپل تی وی
  • فروش اپل واچ
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش apple
  • فروش مک بوک apple
  • فروش آیمک apple
  • فروش apple
  • فروش ایفون apple
  • فروش آیپد apple
  • فروش آیپاد اپل

فروش قطعات جانبی محصولات apple

فروش قطعات جانبی محصولات اپل، با هدف تامین خواسته های کاربرانی که دستگاه مورد نیازو مورد استفاده شان به هردلیل دچار اختلال وخرابی شده است و اکنون نیازمند تعویض و تعمیرقطعات دستگاه خود هستند، انجام می شود. به همین دلیل تامین قطعات مورد نیاز کاربران ومشتریان بخشی از فضای فروشگاه را به عرضه وفروش قطعات جانبی محصولات اپل اختصاص داده است. کلیه قطعات و دستگاههای ارائه شده دراین مرکز همراه با گارانتی وضمانت نامه به فروش می رسد. کاربران دستگاه های اپل می توانند با مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه مورد نظر خود، قطعات جانبی مورد نیازشان را تهیه وخریداری کنند.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل، با هدف بالا بردن سطح کیفی محصولات خود، تمامی امکانات وتلاش خود رادرزمینه فروش و تعمیرمحصولات اپل به کار می برد.این مرکز در تلاش است تا با کمک وهمکاری کارشناسان متخصص و تجربه دیده ، روز به روز خود را به استانداردهای لازم جهانی نزدیک ونزدیک تر سازد، تا به بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش وسرویس های پس از فروش در فروشگاه مرکزی اپل و دربخش های آموزش و تعمیرات به مشتریان محترم ارائه نماید.

ویژگی برجسته نمایندگی اپل، گارانتی و ضمانت تمامی خدماتی است که به وسیله کارشناسان ومتخصصان فنی این مجموعه به ویژه در قسمت تعمیرات اپل ، ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مراکز تعمیرات اپل و مراجعه به قسمت تخصصی مرتبط با دستگاه خود، از تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه تان بهره مند شوید.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.