جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن آیفون

تعمیر میکروفن آیفون یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در پارت تعمیرات آیفون است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و توسط برترین تعمیرکاران انجام می شود. متقاضیان این سرویس می توانند پس از حضور در نمایندگی تعمیرات اپل، خدمات مرتبط با تعمیر میکروفن آیفون را دریافت نمایند. مهندسان ما در نمایندگی تعمیرات موبایل اپل پس از ارائه‌ی مشاوره‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، بدون نقص و به بهترین شکل ممکن، نسبت به تعمیر و بازسازی دستگاه های معیوب اقدام می نمایند.

تعمیر میکروفن آیفون در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. سطح سازگاری و انعطاف تجهیزات مورد استفاده در این مرکز پس از آزمون و خطاهای بیشمار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز رسیده است. این امر سبب گشته تا تعمیرات میکروفن آیفون و سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد و درصد خطاهای بازگشتی پس از تعمیر به صفر برسد.

تعمیر میکروفن آیفون

این مقاله را از دست ندهید: مشکل صدای گوشی اپل

روند تعمیر میکرفون آیفون

یکی از مهم ترین پارامترها در تعمیرات موبایل، انجام صحیح روند عیب یابی است. انجام درست این بخش از فرآیند تعمیر سبب می گردد تا اشکال ایجاد شده به درستی تشخیص داده شود و تعمیرکار به حوزه های نامرتبط ورود پیدا نکند. در ارتباط با عیب یابی صحیح در روند تعمیر میکروفن آیفون باید توجه داشت که این کار می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام شود. زیرا هم تعمیرات میکروفن و هم فرآیند عیب یابی، نیازمند تجهیزات و تخصص خاص خود است. در هر حال جهت تست میکروفن (یا همان کپسول دهنی) می توان از مولتی‌متر اهم استفاده کرد. در این صورت باید از یک طرف، اهم نماش داده شده کم و از طرف دیگر اهم نمایش داده شده زیاد باشد. مقدار اهم نمایشی کپسول دهنی معمولاً بین ۵۰۰ اهم الی ۳ کیلو اهم است.

در صورتیکه این میزان از ۵۰۰ اهم کمتر و یا از ۳ کیلو اهم بیشتر باشد، قطعه میکروفون خراب است. البته از تست دیود نیز می‌توان برای تست میکروفون استفاده کرد. در این حالت، مشابه تست دیود، مولتی‌متر را بر روی تست دیود قرار دهید. در این وضعیت از یک طرف باید نمایش عدد بر روی نمایشگر مولتی‌متر صورت پذیرد و از طرف دیگر نباید نمایش عدد داشته باشیم. یعنی از یک طرف هدایت کرده و از طرف دیگر هدایت نمی‌کند. همانگونه که ذکر شد انجام تعمیر میکروفن آیفون یک کار تخصصی است و می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام پذیرد.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر میکروفن آیفون

  • تعویض بلندگو موبایل آیفون در مرکز تعمیر میکروفن آیفون
  • رفع ایراد مشکلات میکروفون موبایل آیفون
  • رفع گرد و غبار و پاکسازی میکروفن آیفون
  • تست تنظیمات صدا جهت تعمیر میکروفن موبایل آیفون
  • رفع اشکالات ایجاد شده به دلیل ورود مایعات به میکروفن آیفون
  • رفع مشکل هندزفری موبایل آیفون
  • تعمیر مشکل اسپیکر موبایل آیفون
  • تست صدای اسپیکر موبایل آیفون
  • تعویض بلندگو موبایل در مرکز تعمیر میکروفن آیفون
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر موبایل آیفون
عیب یابی و تعمیر میکروفون موبایل اپل

عیب یابی و تعمیر میکروفون موبایل اپل

در صورتی که شما نیز از کاربران گوشی های آیفون هستید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات آیفون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی اپل صورت می‌پذیرد.

در مرکز تعمیرات آیفون، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی آیفون های معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد. تعمیر میکروفن آیفون یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در پارت تعمیرات آیفون است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و توسط برترین تعمیرکاران انجام می شود.

کارشناسان تعمیر میکروفن آیفون با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از آیفون های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران دستگاه های آیفون گردد.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. تعمیر میکروفن آیفون تنها یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز است. سایر خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در بخش زیر ذکر می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری و مشاهده است.