جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آی مک iMac MMQA2 2017

طراحی آی مک iMac MMQA2 2017 یکی دیگر از شاهکار های کمپانی اپل به شمار می رود که در این مطلب قصد داریم این محصول را برای کاربران معرفی کنیم. همان طور که می دانید شرکت اپل یکی از بهترین شرکت های سازنده ی انواع آل این وان یا همان آی مک می باشد. آل این وان ها یا آی مک ها کامپیوترهای یکپارچه ی رومیزی هستند که طرفداران بسیاری دارند. از ویژگی های خاص این دستگاه ها یکپارچه بودن آن ها است که باعث می شود فضای کمتری را اشغال کنند. آی مک iMac MMQA2 2017 همانند مدل های پیشین خود درطراحی بدنه تفاوتی ندارد و از جنس آلومینیوم با همان کیفیت و زیبایی سابق ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب آی مک iMac MMQA2 2017 و بررسی مشخصات فنی این دستگاه همراه ما باشید.

معرفی آی مک MMQA2 2017

مزایا و معایب آی مک iMac MMQA2 2017

از مزایای آی مک iMac MMQA2 2017 می توان به بهره مندی این دستگاه از سخت افزار قدرتمند اشاره کرد که باعث افزایش سرعت و کارایی سیستم تا ۲۰% شده است. بهره مندی از پنل TFT که نمایش رنگ ها در آن بسیار نزدیک به واقعیت است از قابلیت های خاص آی مک iMac MMQA2 2017 به شمار می رود. طراحی شیک و ساده بدنه علاقمندان اپل را به خود را جذب کرده است. کارکرد بسیار سریع و روان این دستگاه نیز رضایت کاربران را جلب کرده است. 

سرعت پردازش اطلاعات یکی از نکاتی است که باری هر کاربری اهمیت دارد و این ویژگی در آی مک iMac MMQA2 2017 در نظر گرفته شده است. بهره مندی  آی مک iMac MMQA2 2017 از پورت های کامل و کاربردی امکان اتصال آل این وان را  به سایر دستگاه ها برای کاربر فراهم کرده است. طراحی ۱ ترابایت حافظه ی داخلی در این دستگاه و پردازشگر گرافیکی Iris Plus Graphics 640 امکان انجام دادن سنگین ترین محاسبات را برای کاربر ایجاد کرده است. عدم طراحی صفحه نمایش لمسی برای آی مک iMac MMQA2 2017 از معایب آن محسوب می شود.

این مقاله را از دست ندهید: چرا آی مک بوت نمی شود؟

مشخصات فنی آی مک iMac MMQA2 2017

کامپیوتر همه کاره ۲۱٫۵ اینچی اپل مدل iMac MMQA2 2017
امکانات بلوتوث:  دارای بلوتوث داخلی توضیحات وب‌کم:  FaceTime HD camera حسگر اثر انگشت: ندارد مشخصات بلندگوها : بلندگوهای استریو داخلی توضیحات LAN:  گیگابیتی BASE-T Gigabit Ethernet)  ( ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ توضیحات شبکه بی‌سیم Wi-Fi :    ۸۰۲٫۱۱ac (IEEE 802.11a/b/g/n compatible)
پردازشگر گرافیکی سازنده کارت گرافیک:  Intel مدل کارت گرافیک:  Iris Plus Graphics 640 حافظه اختصاصی کارت گرافیک:  بدون حافظه گرافیکی مجزا
صفحه نمایش نوع صفحه نمایش:  LED-backlit TFT LCD اندازه صفحه نمایش: ۲۱٫۵ اینچ دقت صفحه نمایش: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل توضیحات صفحه نمایش: صفحه نمایش با قابلیت نمایش میلیون‌ها رنگ
حافظه رم (RAM) ظرفیت حافظه رم:  ۸ گیگابایت نوع حافظه رم: DDR4  حافظه داخلی ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت نوع حافظه داخلی: هارد دیسک مشخصات حافظه داخلی: RPM 5400
مشخصات کلی ابعاد: ۲۰۳ × ۴۵۰ × ۵۲۸ میلی‌متر وزن: ۵٫۶۶ کیلوگرم پردازنده سازنده پردازنده : Intel سری پردازنده : Core i5 مدل پردازنده : Dual-Core محدوده سرعت پردازنده GHz 2.2 تا GHz 2.5 سرعت پردازنده:  GHz up to 3.60 2.30

تعمیر آی مک iMac MMQA2 2017

تعمیر آی مک اپل iMac MMQA2 2017 در واحدی مجزا انجام خواهد شد. از برترین وکاربردی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی رسمی اپل تعمیر آی مک iMac MMQA2 2017 می باشد. تعمیر آی مک iMac MMQA2 2017 در این واحد از طریق دسترسی به برترین متد های تعمیراتی انجام می شود. متخصصان حاضر در واحد تعمیرات اپل تمام اطلاعات لازم برای تعمیرات را در اختیار دارند. بنابراین کاربران بدون هیچ گونه نگرانی می توانند برای تعمیر آی مک iMac MMQA2 2017  به واحد تعمیرات آی مک مراجعه کنند.

خدمات iMac MMQA2 2017

سرویس در محل آی مک iMac MMQA2 2017

سرویس در محل اپل آی مک iMac MMQA2 2017 امکانی دیگر است که از جانب نمایندگی رسمی اپل فراهم شده است. کاربران با استفاده از سرویس در محل آی مک iMac MMQA2 2017 بدون نیاز به مراجعه ی حضوری می توانند دستگاه های خود را تعمیر کنند. یکی از مزایای استفاده از سرویس در محل مراجعه ی حضوری تعمیرکار به محل مورد نظر کاربر می باشد. برای استفاده از  سرویس در محل آی مک iMac MMQA2 2017 می توانید از طریق راه های موجود در سایت روش بهره مندی از آن را پیگیری کنید.

فروش آی مک iMac MMQA2 2017

فروش آی مک iMac MMQA2 2017 از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل می باشد. فروش این محصول در این نمایندگی به صورت اورجینال انجام می شود. به همراه داشتن کارت گارانتی معتبر برای آی مک iMac MMQA2 2017 از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی اپل می باشد. حضور مشاوران در این نمایندگی سبب شده تا کاربران تمام اطلاعات فنی آی مک iMac MMQA2 2017 را دریافت کنند.

iMac MMQA2 2017

تعمیرات آی مک اپل

تعمیرات آی مک اپل اپل توسط برترین متخصصان در مرکز تعمیرات اپل انجام می شود. کاربران می توانند انواع آی مک های اپل را با هر اختلالی که باشد با مراجعه به  این مرکز تعمیر کنند. تعمیرات در این واحد با دسترسی به مدرن ترین ابزارآلات و امکانات انجام می شود. آی مک ها به دلیل یکپارچه بودن دارای پیچیدگی های بسیاری هستند و قطعات آن ها بسیار حساس می باشد. تعمیرات آی مک در این مرکز توسط کارشناسان و مهندسین مجرب انجام می شود. تلاش این واحد بر ترمیم و تعمیر قطعات آی مک است و در صورتی که امکان تعمیرات برای آن ها وجود نداشته باشد قطعات را تعویض می کنند. تعویض قطعات نیز با جایگزینی مدل های اورجینال همان قطعات انجام می شود.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را در مدت زمانی کوتاه ارائه می کند. کیفیت خدمات ارائه شده در این نمایندگی باعث شده تنها نمایندگی رسمی اپل انتخاب اول کاربران باقی بماند. خدمات این نمایندگی در بخش های فروش و پس از فروش ارائه می شود. فروش انواع محصولات اپل به صورت اورجینال بوده و همراه با دریافت مشاوره های رایگان می باشد.  در راستای رفاه بیشتر مشتریان مشاروان تمام اطلاعات تخصصی هر محصول را در اختیارشان قرارا می دهند. این موضوع سبب می شود تا کاربران انتخاب بهتری داشته باشند. واحد های تعمیرات اپل نیز با استفاده از متخصصانی مجرب تمام خدمات تعمیراتی مورد نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید