جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش فعال کردن سیری در آیفون

آموزش فعال کردن سیری در آیفون یکی از آموزش هایی است که به سفارش کاربران و با نظارت مرکز تعمیر آیفون اپل، تنظیم شده است و در اختیار همه کاربران اپل قرار گرفته است. این آموزش به شما کمک می کند که این دستیار پر کاربرد و مفید را بشناسید و بتوانید به خوبی از قابلیت های آن استفاده کنید. همان طور که می دانید سیری یک برنامه کاربردی برای سیستم عاملِ iOS اپل است که به عنوان یک دستیار شخصی کار می کند.

این برنامه از یک رابط کاربری که به زبان طبیعی کار می کند، استفاده کرده تا بتواند به سوالات پاسخ بدهد؛ پیشنهاداتی ارائه دهد؛ و… . انجام این کارها به وسیله ارسال درخواست ها به کمک یک مجموعه ای از خدمات وب صورت می گیرد. این برنامه با زبان فردی کاربر انطباق یافته و نتایجی منحصرِ به کاربر ارائه می دهد. اگر در طول مراحل فعالسازی با مشکل مواجه شدید می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با تکنسین های نمایندگی اپل تماس بگیرید.

نحوه آموزش فعال کردن سیری در آیفون

نحوه آموزش فعال کردن سیری در آیفون

دستیار سیری از آیفون S4 در گوشی های آیفون در دسترس است. قبل از ورود به بحث آموزش فعال کردن سیری در آیفون که توسط کارشناسان واحد تخصصی تعمیرات آیفون اپل تدوین شده است، باید بدانید که سیستم سیری به گونه ای است که کاربر با دادنِ فرمان به صورت گفتاری با برنامه ارتباط برقرار می کند و سیری نیز فرامین را مو به مو اجرا می کند. در حقیقت سیری نه تنها می فهمد که شما چه چیزی می گویید، بلکه به اندازه ای هوشمند است که منظور شما را نیز متوجه می شود.

مراحل آموزش فعال کردن سیری در آیفون

آموزش فعال کردن سیری در آیفون با ورود به آیکون Settings شروع می شود. قابلیت سیری در آیفون به صورت خودکار فعال نیست و برای فعال سازی آن باید به صورت دستی اقدام کرد؛ برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به قسمت Settings وارد شوید
  2. وارد قسمت General شوید.
  3.  گزینه Siri را انتخاب کنید.
مراحل آموزش فعال کردن سیری در آیفون

در این قسمت دو گزینه روبه روی شما قرار دارد؛ گزینه اول مربوط به فعال سازی سیری است؛ با فعال کردن گزینه بعدی سیری با گفتن عبارت Hey siri فعال شود. از طریق بخش های Voice Feedback و Language نیز می توانید تنظیمات بیشتری را برای سیری خود فعال کنید. چون سیری به چندین زبان دنیا مسلط است.

این آموزش به طور کلی برای همه آیفون های می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال باید بدانید که آموزش فعال کردن سیری در آیفون 10 کمی ساده تر از این حرف هاست. در آیفون 10 علاوه بر روش معمول و صدا زدن سیری می توانید با کشیدن دکمه کناری (دکمه سمت راست دستگاه) برای مدت دو یا سه ثانیه به سمت پایین، این قابلیت را فعال کنید. همچنین برای خروج از آن نیز لازم است صفحه را از پایین به سمت بالا بکشید یا اینکه یک بار دیگر همین دکمه کناری (Side) را فشار دهید.

آموزش فعال کردن سیری در آیفون

علاوه بر سیری، امکانات دیگری نیز وجود دارد که اگر بهترین ترفندهای موبایل اپل را بشناسید، می توانید از آن ها استفاده کنید.

نحوه استفاده از سیری

در ادامه بحث آموزش فعال کردن سیری در آیفون که توسط کارشناسان واحد تخصصی تعمیر آیفون اپل تدوین شده است، باید درباره نحوه استفاده از این دستیار صوتی مفید و پرکاربرد نیز صحبت کنیم. 

وقتی سیری را فعال می کنید، در حالی که صفحه گوشی قفل است دکمه هوم را چند ثانیه نگه دارید تا عبارت ?What can I help you with برایتان نشان داده شود. به علاوه می توانید با صدا کردن سیری به صورت Hey siri آن را صدا کنید. با نمایش عبارت ?What can I help you with سیری از شما می پرسد که چگونه می تواند به شما کمک کند. هر درخواستی که دارید، به او می گویید و او اجرا خواهد کرد.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران یکی از نمایندگی ها معتبر و رسمی است که در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و امکانات و تسهیلات فراوان و بسیاری در اختیار کاربران قرار می دهد. تمامی سرویس ها و خدمات نمایندگی اپل در بخش فروش و تعمیرات همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی و معتبر است. کیفیت خدمات رسانی این نمایندگی در میان کاربران اپل زبانزد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با نمایندگی اپل در تهران تماس بگیرید.

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام من ایفون هفت دارم هرکار میکنم صدای سیری ( hey siri) ظبط نمیشه لطفا میشه راهنمایی کنید؟ انواع زبان ها هم امتحان کردم اما فایده نداش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید