سامانه پاسخگویی به انتقادات و نظرات مردمی مرکز سخت افزار ایران

پیش از پر کردن فرم انتقاد و پیشنهاد به نکات ذیل توجه کنید

با توجه به اینکه رضایت مشتری حرف اول را در پیشبرد اهداف هر مجموعه می زند. مرکز سخت افزار ایران در راستای تحقق اهداف مشتری مدارانه خود به تمامی انتقادات و شکایات که از سمت کاربران مطرح شده رسیدگی می نماید. امروزه هیچ فردی معصوم وهیچ سازمانی بی عیب یا کامل نیست، لذا از تمامی کاربران عزیز، دعوت می نماییم با انعکاس نظرات خود، ما را در بهتر اداره کردن مرکز سخت افزار ایران یاری نمایند.

نکات :

  • انتقاد یا شکایات باید مدلل و مستند باشد. به شکایاتی که فاقد مستندات لازم باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • در صورت انتقاد از روند تعمیرات ، لازم است علاوه بر اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی ، شماره رسید و شماره تماس خود را جهت بررسی مشکل اعلام فرمایید.
  •  از بیان هر گونه مطلب کذب جدا خودداری فرمایید.
فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+