حالت Do Not Disturb

یکی از حالت‌های موجود در آیفون اپل، حالت Do Not Disturb است که کاربران با فعال‌سازی آن می‌توانند کنترل بهتری بر روی نحوه پخش و نمایش نوتیفیکیشن‌ها داشته باشند. رونمایی رسمی از این قابلیت برای اولین بار در سال 2012 و با انتشار نسخه 6 سیستم عامل آی او اس (iOS 6) از سوی اپل انجام پذیرفت.

فعالسازی حالت Do Not Disturb به کاربر کمک می‌کند تا در موقعیت‌های خاص از مزاحمت‌های ایجاد شده توسط گوشی پیشگیری کند. برای مثال هنگامی که حالت Do Not Disturb آیفون فعال باشد و شخصی با شما تماس بگیرد، دستگاه واکنشی به این تماس نخواهد داشت و فرد تماس گیرنده تنها یک صدای بوق را می‌شنود و در ادامه به پیغام‌گیر صوتی منتقل می‌شود.

در این شرایط شما با مشاهده لاک اسکرین آیفون، شاهد یک تماس ناموفق (Missed Call) خواهید بود که نشان می‌دهد چه کسی و در چه زمانی با شما تماس گرفته است. اپل در توسعه آی او اس 12 امکانات بیشتری را به حالت Do Not Disturb اضافه کرده است تا آیفون‌ها و آیپد به صورت هوشمندتر و شخصی سازی شده بتوانند محتوای نوتیفیکیشن‌های مختلف را به کاربران نشان دهند. (در صورت بروز اشکال نرم افزاری در این بخش از دستگاه می‌توانید به مرکز تعمیر آیفون اپل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید).

حالت Do Not Disturb

شخصی سازی حالت Do Not Disturb در iOS12

اپل همگام با توسعه آی او اس 12، امکانات بیشتری را به حالت Do Not Disturb اضافه کرده است. توسعه این حالت کمک کرده تا آیفون‌ها و آیپد‌ها به صورت هوشمندتر و شخصی‌سازی شده بتوانند محتوای نوتیفیکیشن‌های مختلف را به کاربران نشان دهند. نحوه نشان دادن اعلان‌ها در آی او اس 12 به صورت پیش‌رفته‌ای کنترل شده است. در این نسخه، دستگاه زمانی را که کاربر علاقمند به مشاهده نوتیفیکیشن‌ها است را یاد می‌گیرد و طی آن اطلاعات را به صورت کنترل شده‌ای به کاربر نشان می‌دهد.

کاربر با شخصی سازی حالت Do Not Disturb در iOS12 می‌تواند زمان‌بندی‌های مشخصی را برای پخش نوتیفیکیشن‌ها تعیین کرده و در اختیار دستگاه قرار دهد. با این کار دستگاه از اعلام نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها در همان ساعات مشخص خودداری می‌کند.

علاوه بر این، می‌توان قابلیت Do Not Disturbرا به گونه‌ای تنظیم کرد که در زمان ساعات خواب پیام‌های مختلف توسط دستگاه نمایش داده نشود. در صورت نیاز به راهنمایی‌ها و اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر آیفون اپل تماس بگیرید.

آموزش شخصی سازی حالت Do Not Disturb در آی او اس 12

برای شخصی سازی حالت Do Not Disturb در iOS12 کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر انجام شود. (در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در انجام مراحل زیر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید).

1. به کنترل سنتر آی او اس 12 بروید. برای رسیدن به بخش کنترل سنتر کافی است تا صفحه نمایش خود را از پایین به سمت بالا سوایپ کنید (بکشید). (اگر از کاربران آیفون ایکس و ایکس اس هستید برای رسیدن به کنترل سنتر می‌بایست از بالا سمت راست به پایین سوایپ کنید.

2. روی آیکون Do Not Disturb انگشت خود را نگاه دارید و فشار دهید.

3. در این قسمت می‌توانید به آپشن‌های شخصی سازی حالت Do Not Disturb دسترسی داشته باشید و به صورت سریع محتوای نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید.

نمایندگی تعمیر اپل

یکی از دغدغه‌های کاربران محصولات اپل در ایران، نبود نمایندگی رسمی از این برند در ایران است؛ نمایندگی‌ای که در صورت نیاز به خرید محصولات اپل و یا دریافت خدمات پس از فروش بتوان به آن مراجعه کرد. این امر –یعنی نبود نمایندگی اپل در ایران– سبب شده تا کاربرانی که قصد خرید یکی از محصولات اپل را دارند یا به دلیل بروز اشکال در دستگاه اپل مورد استفاده‌شان قصد تعمیر آن دستگاه را دارند، ناچار به حضور در مراکز سطح شهر گردند؛ مراکزی که دریافت خدمات فروش و تعمیر از آنها یک ریسک بزرگ به شمار می آید زیرا غالب کارشناسان حاضر در این مراکز تعهدی در قبال مشتری و پاسخگویی به وی ندارند.

جهت رفع این نقصان، نمایندگی اپل در ایران اقدام به راه‌اندازی یکی از برترین مجموعه‌های فروش و  تعمیرات آیفون اپل، کرده است. به عبارتی دیگر نمایندگی اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که قصد خرید و یا تعمیر یکی از دستگاه های اپل را دارند. نمایندگی اپل در ایران اگرچه مدعیِ بودن یک نمایندگی رسمی نیست اما مدعی بودن یک مجموعه استاندارد، متعهد و با کیفیت است.

مطالب مرتبط

فهرست
خدمات پذیرش و تحویل دستگاه در محلثبت سفارش تعمیر
+