جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لبتاپ Apple

تعمیر لبتاپ apple نیاز به مهارت و تخصص بسیار دارد و به همین دلیل از عهده ی افراد مبتدی و بی تجربه خارج است. تعمیر لبتاپ apple در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم بندی می شود. همان طور که می دانید لبتاپ ها نسبت به کامپیوتر های رومیزی دارای حساسیت های بیشتری هستند و به همین دلیل تعمیرات آن ها به دانش و مهارت بالایی نیاز دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل در لبتاب خود بهترین کار مراجعه به واحد تعمیرات لپ تاپ می باشد، زیرا تعمیرات در این واحد توسط کارشناسان و متخصصان متبحر انجام می شود.

هرگونه عمل خودسرانه برای نمایندگی تعمیر لپ تاپ دستگاه شما را با اختلالات بیشتری مواجه کرده و هزینه های سنگینی را برای شما در پی دارد.  بنابراین لازم است برای تعمیر لبتاپ apple از نیروی مجرب و متخصص کمک بگیرید.

تعمیر لبتاپ Apple / تعمیر نوت بوک Apple

Apple-Services.ir یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لبتاپ Appleتعمیر نوت بوک Apple و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لبتاپ ( نوت بوک ) و انواع بردهای الکترونیکی محصولات Apple، در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیر لبتاپ Apple و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لبتاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی انجام می گیرد.

خدمات تخصصی تعمیر لبتاپ Apple :

  • تعمیر مادربرد لبتاپ Apple ( مادربرد نوت بوک Apple ) به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی
  • تعمیر هارد دیسک لبتاپ Apple ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری لبتاپ Apple ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیر باتری لبتاپ Apple ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و …)
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع لبتاپ Apple یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لبتاپ Apple ( نوت بوک Apple)
  • تعمیر مودم لبتاپ Apple و تعویض انواع مودم لبتاپ Apple (Modem)
  • تعمیر گرافیگ لبتاپ Apple و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگلبتاپ Apple (VGA)
  • ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD لبتاپ Apple ، تعمیر LED لبتاپ Apple و تعویض LCD و LED لبتاپ Apple ( نوت بوک Apple)
  • تعمیر شارژر لبتاپ Apple ( آداپتور لبتاپ Apple)
  • تعمیر کیبورد لبتاپ Apple و تعویض کیبورد انواع لبتاپ Apple ( نوت بوک Apple)
  • تعمیر وایرلس لبتاپ Apple ، تعمیر بلوتوث لبتاپ Apple و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لبتاپ Apple ( wifi , bt )
  • تعمیر لولای شکسته لبتاپ Apple ، تعمیر قاب شکسته لبتاپ Apple و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لبتاپ Apple
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لبتاپ Apple که عبارت است از :

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لبتاپ های Apple ( نوت بوک های Apple )

  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف و …

  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات

  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لبتاپ های Apple ( نوت بوک های Apple )

  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال

  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره

  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک

  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لبتاپ Apple

  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لبتاپ

  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لبتاپ Apple

واحد تعمیرات لبتاپ apple

واحد تعمیرات لبتاپ apple به دلیل بهره مندی از مجرب ترین کادر فنی قادر است فرآیند تعمیرات را در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین سطح کیفی ارائه کند. بهره مندی این واحد از برترین و جدیدترین ابزارآلات امکان ارائه ی خدمات به بهترین شکل ممکن را فراهم کرده است. تلاش کادر فنی بر ترمیم و تعمیر قطعات فرسوده است اما در برخی موارد فرسودگی قطعات تا حدی پیش رفته است که امکان تعمیرات برای آن ها وجود ندارد و لازم است تعویض شوند.

تعویض قطعات لبتاپ اپل از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط این واحد می باشد. بد نیست بدانید جایگزینی قطعات با نمونه های اورجینال کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه باز می گرداند. در ادامه به بررسی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات لبتاپ apple می پردازیم.

نگهداری و تعمیر لبتاپ apple

نگهداری و تعمیر لبتاپ apple برای کاربران اپل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای نگهدای از لبتاپ و حفظ کارایی این دستگاه انجام سرویس های به موقع بسیار تاثیر گذار است. سرویس به موقع کمک می کند تا قطعات فرسوده به موقع تعویض شوند و خرابی ها به سایر بخش های دستگاه منتقل نشود. همچنین استفاده از لبتاپ در محیط هایی فاقد رطوبت عملکرد صحیح آن را حفظ می کند.

وجود حرارت زیاد و عدم گردش هوا نیز از جمله عواملی است که کارکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر مداوم باشد منجر به بروز مشکل در لبتاپ می شود. بنابراین رعایت این نکات تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت دستگاه دارد.

نمایندگی apple

نمایندگی رسمی اپل عرضه کننده ی تمام خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات اپل اعم از لپ تاپ، آیفون، آل این وان، تبلت و … به کاربران گرامی می باشد. شما با مراجعه به این نمایندگی می توانید تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود از جمله تعمیرات و مشاوره با کارشناسان مجرب ما رادریافت کنید. تمام اطلاعات فنی هر دستگاه توسط مشاوران ما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. بهره مندی از اطلاعات این مشاوران سبب می شود تا خریدی بهتری داشته باشید. شعار نمایندگی اپل تضمین کیفیت و مشتری مداری است که سالهاست به آن جامه ی عمل پوشانده و به انتخاب اول کاربران تبدیل شده است.

تعمیرات apple

تعمیرات اپل در واحد هایی مجزا راه اندازی شده است. هر یک از این واحد ها دارای تخصص و مهارت لازم برای تعمیرات یکی از محصولات اپل هستند. تمام تولیدات اپل در واحد مرتبط با خود قابل تعمیر و ترمیم است. استفاده از متخصصان و مهندسان مجرب کمک شایانی در ارائه ی خدمات به کاربران کرده است. تعمیرات در این واحد توسط کادر فنی متخصص انجام می شود همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد همکاران ما آن را با یک نمونه ی اصل جایگزین خواهند کرد. تمام قطعات تعویض شده در این واحد دارای ضمانت اصالت کالا هستند. با مراجعه به این واحد تمام عیوب دستگاه شما برطرف خواهد شد.

تخصص و جدیت در کار متخصصین ما سبب شده که ۹۰ درصد نوت بوک ها و لبتاپ هایی را که همکاران در دیگر مراکز تعمیراتی غیر قابل تعمیر تشخیص داده اند را ، تعمیر کرده و برای استفاده مجدد به مشتریان تحویل دهیم.

تعمیر لبتاپ Apple ، تعمیر نوت بوک Apple ، تعمیرات لبتاپ Apple ، تعمیرات نوت بوک Apple ، تعمیر لپتاپ Apple ، تعمیرات لپتاپ Apple ، تعمیر لب تاپ Apple ، تعمیرات لب تاپ Apple ، تعمیر لبتاپ Apple ، تعمیرات لبتاپ Apple ،تعمیر لبتاپ Apple ، تعمیر نوت بوک Apple ، تعمیرات لبتاپ Apple ، تعمیرات نوت بوک Apple ، تعمیر لپتاپ Apple ، تعمیرات لپتاپ Apple ، تعمیر لب تاپ Apple ، تعمیرات لب تاپ Apple ، تعمیر لبتاپ Apple ، تعمیرات لبتاپ Apple