جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

همکاری اپل با Salesforce

همکاری اپل با Salesforce با هدف تعامل بهتر iOS برای کسب‌و‌کارها است. CRM پلتفرم مدیریت روابط مشتریان است. کمپانی اپل در تکاپوست تا به منظور بهبود قابلیت‌های تجاری و افزایش کارایی CRM در iOS با Salesforce همکاری کند. منظور از بهبود قابلیت‌های تجاری و افزایش کارایی CRM، بهبود ویژگی‌های تجاری سیستم ‌عامل موبایلی است. مدت طولانی نیست که کمپانی اپل با شرکت Salesforce قرارد همکاری تازه ای امضا کرده است که امکانات جدیدی را برای مشتریان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های iOS فراهم می‌کند.

هدف از امضای قرارد همکاری اپل با Salesforce

بر اساس همکاری اپل با Salesforce، قرار است Salesforce اپلیکیشن موبایل خود را برای iOS بازطراحی کند تا با استفاده از ویژگی های شاخص و خاص این سیستم عامل نظیر میانبرهای سیری، Face ID و گفتگوهای تجاری، تجربیات جدیدی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. طبق اخبار و گزارشات واصله، برنامه‌ بازطراحی‌شده ‌ Salesforceقرار است تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شود.

این در حالی است که شرکت Salesforce در برنامه ریزی های خود می خواهد برای اولین بار از اپلیکیشن موبایل Trailhead که از پلتفرم یادگیری این شرکت استفاده می‌کند، رونمایی کند. در کنار همه این امکانات جدید و کاربردی، با همکاری اپل با Salesforce ،برنامه‌های دیگری نیز برای iOS در نظر گرفته خواهد شد که همه نیازهای جانبی مشتریان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

جزئیات بیشتر درباره این همکاری

در همکاری اپل با Salesforce ، توسعه‌دهندگان نیز یکی از اهدافِ این همکاری هستند. بر اساس مفاد این قرارداد، Salesforce در حال توسعه‌ SDK جدیدی است که برای زبان برنامه‌نویسی سوئیفت بهینه‌سازی شده و برای انتشار در اواخر سال جاری میلادی آماده می‌شود. این شرکت قصد دارد به‌کمک SDK یادشده، راه را برای استفاده از پلتفرم SLP در جهت توسعه‌ اپلیکیشن‌های تجاری آیپد و آیفون هموارتر سازد.

اپل قرار است برای تشویق توسعه‌دهندگان به بهبود مهارت‌های خود و رشد کارنامه‌ کاری خود، برنامه‌ جدیدی را طرح ریزی کند که به‌ کمک آن توسعه‌ برنامه‌های بومی iOS در محیط برنامه‌نویسی Xcode با زبان سوئیفت آموزش داده خواهد شد. تاکنون Apple تلاش‌های زیادی را برای ورود macOS و iOS به محیط‌های کاری کرده که بسیاری از آنها نیز اکنون به بار نشسته است. هم اکنون نوبت به آن رسیده است که ببینیم که همکاری اپل با Salesforce تا چه اندازه می تواند به رشد محبوبیت‌ سیستم عامل iOS در محیط‌های تجاری کمک کند.

اظهار نظر مستقیم مدیرعامل اپل درباره همکاری اپل با Salesforce

” ما از همکاری با Salesforce و بهره‌گیری از CRM پیشرفته‌ آنها در iOS برای ارائه‌ ویژگی‌های اختصاصی جدید در آیفون و آیپد هیجان‌زده هستیم. با ترکیب قدرتمند آیفون، آیپد و iOS در کنار اپلیکیشن و SDK شرکت Salesforce، قادر خواهیم بود برای تمام کسب‌و‌کارهای جهان، تجربه‌ای عالی را ارائه کنیم.”

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل یکی از پایگاه های رسمی است که تمام خدمات و سرویس های مربوط به کمپانی اپل را با بهترین و بالاترین امکانات در اختیار کاربران قرار می دهد. در این نمایندگی می توانید مجموعه ای از مفیدترین و کاربردی ترین امکانات و تسهیلات را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل دریافت کنید. نمایندگی رسمی اپل تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است. این نمایندگی همواره با کاربران خود در تعامل است و حوزه نیاز های آنها را به خوبی شناخته و برای رفع آنها از مسیر های درست وارد عمل می شود.

هر کاربر می تواند در بخش فروش از پر متقاضی ترین سرویس، یعنی سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی استفاده کند و خریدی امن و ایمن را تجربه کند. این سرویس کمک می کند تا کاربر درباره محصول انتخابی خود اطلاعات خوبی به دست آورد و با مقایسه آن با سایر محصولات و با توجه به شرایط اختصاصی خود انتخابی درست و بهینه داشته باشد. در بخش تعمیرات نیز تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری همه محصولات اپل شناسایی و برطرف خواهد شد. تمامی سرویس ها همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.