جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی اپل در کرج

نمایندگی اپل در کرج ، به منظور تامین رفاه و آسایش کاربران استان البرز راه اندازی شده است. برای کاربران محصولات اپل اهمیت بسیاری دارد که خدمات و سرویس های مورد نیاز خود را از مراکز معتبر دریافت کرده و از صحت و کیفیت این خدمات اطمینان کامل داشته باشند. این نمایندگی حاشیه امنیت لازم را برای کاربران فراهم نموده و با خدمات با کیفیت خود، رضایت آنها را جلب نموده است. 

نمایندگی اپل، در زمینه فروش و تعمیر انواع مدل های آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک و … فعالیت کرده و ضمن عرضه این محصولات به صورت اورجینال، تعمیرات آنها را نیز در سطح تخصصی انجام می دهد. مطلب امروز را به معرفی بخش های مختلف نمایندگی اپل در کرج اختصاص داده ایم تا شما کاربران عزیز را با این مرکز آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

نمایندگی اپل در کرج

خدمات نمایندگی اپل در کرج

خدمات نمایندگی اپل در کرج بسیار گسترده است؛ در این بخش به اصلی ترین این خدمات اشاره می کنیم:

  • رفع مشکلات نرم افزاری وسخت افزاری محصولات اپل
  • تعمیرات تخصصی تجهیزات جانبی اپل
  • ارائه ی خدمات سرویس در محل اپل
  • تعویض قطعات محصولات اپل با نمونه های اورجینال
  • ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات در نمایندگی اپل در کرج
  • برگزاری دوره های عمومی و تخصصی تعمیرات در نمایندگی اپل در کرج
  • ارائه ی ضمانت نامه ی خدمات در نمایندگی apple
  • ارائه ی خدمات گسترده ی خدمات پس از فروش اپل
  • تعمیرات تخصصی محصولات اپل
  • تعمیر انواع موبایل اپل به صورت تخصصی
  • ترمیم انواع مدل های لپ تاپ اپل
  • تعمیرات تخصصی انواع آیپد در نمایندگی اپل در کرج
  • بررسی و تعمیر انواع آل این وان اپل
  • تعمیرات حرفه ای اپل واچ

نمایندگی اپل در تمام مناطق کرج

نمایندگی اپل در اشتهارد

نمایندگی اپل درکرج، خدمات خود را در سطح استان البرز توسعه داده و تمامی ساکنین شهرستان های این استان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند. فروش و تعمیر آیفون، مک بوک، آی مک، آیپد، آیپاد و اپل تی وی در این مرکز انجام شده و کاربران می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا با استفاده از خدمات غیرحضوری خدمات خود را در زمینه هریک از این دستگاه ها دریافت کنند.

شایان ذکر است که تکنسین های این مجموعه از تخصص بالایی در تعمیر دستگاه های ساخت اپل برخوردار هستند و تعمیر دستگاه شما را با بالاترین کیفیت و ارائه ضمانت نامه انجام می دهند.

نمایندگی اپل در هشتگرد و نظرآباد

تعمیر مادربرد آی مک و مک بوک، عیب یابی و رفع مشکلات صفحه نمایش آیفون، تعمیر برد آیفون، تعمیر کیبورد مک بوک، تعویض تاچ آیپد، ریکاوری هارد مک بوک و… در واحد تعمیرات تخصصی اپل انجام می شود.

چنانچه ساکن هشتگرد و نظرآباد هستید می توانید بسیاری از این خدمات را با استفاده از سرویس در محل دریافت کنید. برای این منظور از طریق تماس تلفنی با کارشناسان و درمیان گذاشتن عیوب دستگاه با آنان، درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار به محل خود ثبت کنید. در اسرع وقت، تعمیرکار به محل شما آمده و دستگاه را تعمیر می کند.

نمایندگی رسمی اپل در محمدشهر

نمایندگی اپل یا مرکز تخصصی اپل، ارائه دهنده خدمات فروش، پس از فروش و تعمیر دستگاه های اپل می باشد. از این رو شما عزیزان برای خرید، سرویس و تعمیر دستگاه های APPLE می توانید به این مرکز در کرج مراجعه کنید.

فروش به روزترین دستگاه های آیفون، آی مک، مک بوک، اپل واچ و آیپد به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در این مرکز انجام شده و با محور قرار دادن اصل مشتری مداری، در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.  البته تخصصی ترین خدمات این مجموعه در حوزه تعمیرات ارائه می شود و برای تعمیر دستگاه خود به صورت فابریک و اورجینال کافی است به این مرکز مراجعه کنید.

نمایندگی اپل در ماهدشت

محصولات اپل از جمله محصولات محبوب و پرمتقاضی محسوب می شوند. البته دستگاه های ساخت این شرکت قیمتی به مراتب بیشتر از محصولات سایر برندها دارند. بنابراین مشتریان برای خرید محصول مورد نظر خود هزینه قابل توجهی پرداخت می کنند.

نمایندگی اپل با احترامی که به علاقه کاربران اپل و هزینه های صرف شده توسط آنان قائل است تلاش کرده تا مطلوب ترین خدمات را به کاربران ارائه کرده و موجب بهره مندی حداکثری آنان از دستگاه خویش شود. از این نظر هم در بخش فروش و هم تعمیرات، محصولات و قطعات اصلی و اورجینال را فراهم کرده تا نیاز مشتریان به بهترین شکل پاسخ داده شود.

نمایندگی مجاز اپل در بهارستان

تعمیرات تخصصی آیفون، آی مک یا هر دستگاه ساخت اپل را از مرکز تعمیرات تخصصی اپل بخواهید. در این مجموعه تیمی از کارشناسان زبده به همراه تجهیزات پیشرفته گرد هم آمده تا تخصصی ترین و حرفه ای ترین تعمیرات اپل را برای شما انجام دهند. این کارشناسان از سال ها تجربه موفق در زمینه تعمیر دستگاه های اپل برخوردارند و با تمامی ساختار، عملکرد و قطعات این دستگاه ها آشنایی دارند. برای تعمیر دستگاه خود در این مرکز کافی است با شماره درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرد.

 نمایندگی اپل در طالقانی و هفت تیر

ساکنین مرکز شهر کرج می توانند از خدمات سرویس در محل اپل استفاده کرده و تعمیر دستگاه را در منزل انجام دهند. این سرویس شما را از رفتن به مرکز بی نیاز کرده و می توانید زمان خود را به انجام امور روزانه اختصاص دهید.

در خدمات تعمیر در محل، دستگاه هایی همچون مک بوک اپل، ایپد، آی مک و مانیتور اپل مورد عیب یابی و سرویس قرار می گیرند. البته شما می توانید به صورت حضوری نیز خدمات اپل را دریافت کنید. نمایندگی اپل در کرج از نظر موقعیت مکانی، از دسترسی مناسبی برای تمامی ساکنین شهر کرج برخوردار است.

سوالات متداول کاربران از نمایندگی اپل در کرج

نمایندگی اپل در کرج شعبه رسمی دارد؟

بله، نمایندگی اپل در منطقه ی شاهین ویلای کرج شعبه ی رسمی داره.

 

نمایندگی اپل خدمات فروش هم دارد؟

بله با استفاده از مشاوره های کارشناسان فروش نمایندگی اپل در کرج میتونین محصولی مناسب با بودجه، نوع استفاده و سلیقتون تهیه کنین.

نمایندگی اپل در کرج خدمات در محل هم دارد ؟

با ارسال دستگاه معیوب به نمایندگی اپل در کرج میتونین اونو تعمیر شده درب منزل تحویل بگیرین.

 

آیا در کرج دوره های آموزش تعمیر موبایل برگزار میشود؟

بله، دوره های آموزش تعمیرات موبایل اپل در کرج کلیه ی مباحث فنی محصولات جدید و قدیمی اپل رو در برگرفته و میتونه راه حل مناسبی برای به روزرسانی اطلاعات تعمیرکاران تلقی شه.

 

 

شماره تماس نمایندگی مجاز apple در کرج چنده؟

برای تماس با کارشناسان نمایندگی اپل در کرج شماره 02154114 رو بگیرین و از اپراتور بخواید شمارو به داخلی کرج وصل کنه.

تماس با نمایندگی اپل در کرج

تماس با نمایندگی اپل در کرج ، به کاربران این امکان را می دهد که پیش از اقدام برای خرید یا تعمیر هریک از محصولات، اطلاعاتی را در مورد آن به دست آورند. وقتی شما با کارشناس تعمیر تماس گرفته و مشکل را گزارش دهید، این کارشناس راهنمایی های لازم را به شما ارائه داده و به این ترتیب، به شما کمک می کند که مشکل را برطرف نمایید.

برای تماس با نمایندگی اپل در کرج ، می توانید با شماره این مرکز که در بخش های مختلف سایت قرار داده شده تماس حاصل نمایید. همکاران ما با حوصله و حسن اخلاق تماس شما را پاسخ داده و راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود.

نمایندگی فروش اپل در کرج

اگر قصد خرید هریک از محصولات کمپانی اپل را داشته و برای این منظور به دنبال یک مرکز مطمئن هستید، نمایندگی فروش اپل در کرج می تواند سرویس ها و خدمات مورد نظرتان را به شما ارائه نماید. افرادی که مسئولیت فروش را در این مرکز بر عهده گرفته اند، اطلاعات کاملی در مورد هریک از محصولات این کمپانی داشته و به صورت رایگان، خریداران را در جهت خریدی آگاهانه یاری می دهند. شما می توانید سوالات خود در مورد محصول مورد نظرتان را از کارشناسان فروش نمایندگی اپل در کرج بپرسید و پاسخ کامل و بی نقصی را دریافت نمایید. کلیه فعالیت های بخش فروش این نمایندگی قانونی بوده و محصولات عرضه شده، به صورت اورجینال در اختیار کاربران قرار می گیرد. همکاران ما برای اثبات اصل بودن کالا، به خریداران گارانتی معتبر ارائه می دهند.

نمایندگی تعمیرات اپل در کرج

محصولات اپل دارای ویژگی های ساختاری منحصر به فردی هستند که فرایند تعمیر آنها را متمایز کرده است. به همین دلیل، لازم است که تعمیرکار با این ویژگی ها آشنایی کامل داشته و بتواند مراحل تعمیر را به صورت بی نقص ارائه دهد. در نمایندگی تعمیرات اپل در کرج تکنسین هایی فعالیت می کنند که دانش فنی و تخصصی لازم برای ترمیم انواع گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ این کمپانی را داشته و می توانند ترمیم این محصولات را با کم ترین میزان خطا انجام دهند. علاوه بر این، مدیریت نمایندگی اپل در کرج ، بخش تعمیرات را به ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته ای مجهز کرده و دست تکنسین ها را برای استفاده از روش های تعمیراتی مدرن باز گذاشته است. لذا کاربران با مراجعه به این مرکز، شاهد تعمیر محصول خود به صورت تخصصی و بازگشت عملکرد آن به کیفیت اولیه خواهند بود.

نمایندگی اپل

حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته در نمایندگی اپل ، خدمات این مرکز را به سطح بالایی از کیفیت رسانده و این نمایندگی را در بین سایر مراکز خدماتی متمایز نموده است. بخش های مختلف نمایندگی اپل، خدمات مربوط به فروش و تعمیر انواع مدل های آیفون، آی مک، آی پد، مک بوک و … را به کاربران ارائه می دهند.  برای خرید هریک از محصولات این کمپانی، می توانید به نمایندگی رسمی اپل مراجعه نموده و از خدمات متنوع این مرکز در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. همچنین خدمات تعمیری نمایندگی apple نیز در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و می توانید از صحت و دقت بالای آنها اطمینان داشته باشید.

تعمیرات اپل

تعمیر و رفع مشکلات عملکردی آیفون، آی مک، مک بوک، آی پد و اپل واچ، در واحدهای تعمیرات اپل انجام می گردد. از آنجا که تعمیر محصولات اپل همچون ساختار این محصولات، منحصر بفرد بوده و همه ی تعمیرکاران قادر به انجام آن نیستند، مدیریت نمایندگی اپل از افراد دوره دیده در این زمینه دعوت به همکاری نموده است. انواع ابزار، برنامه ها و تجهیزات مدرن نیز در واحدهای تعمیرات اپل فراهم شده و بدین ترتیب، کاربران شاهد ارائه خدمات بسیار با کیفیتی در این واحدها خواهند بود.

8 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام خرید و فروش هم دارید

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      6 آگوست 2022 12:53 ب.ظ

      سلام. بله نمایندگی رسمی اپل در کرج در حوزه فروش و تعمیر محصولات اپل فعالیت دارد.

      پاسخ
  • سلام نمایندگی شما گارانتی تعمیرات هم داره؟

    پاسخ
  • سلام شماآیفون 14 ام تعمیر میکنید؟

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز،
      بله در نمایندگی اپل در کرج، خدمات تعمیر تمام مدل های آیفون انجام می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا حضوری به شعبه مراجعه کنید.

      پاسخ
  • سلام گوشی من آیفون 12 پرو هستش. نمی دونم چرا بدون اینکه به تنظیمات صدای گوشیم دست بزنم هر از گاهی صدای گوشیم خودبه خود قطع میشه . ایرادش چیه؟ خدمات غیر حضوریتون چطوریه؟ چون من تا دیر وقت سرکار هستم و فرصت نمی کنم گوشیم و جایی نشون بدم.

    پاسخ
    • روز به خیر دوست عزیز،
      این ایراد می تواند سخت افزاری باشد و به بردها یا اسپیکر دستگاه مربوط شود، که نیاز به بررسی تکنسین دارد. شما می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای حضور سفیر در محل ثبت کنید. به این ترتیب بدون نیاز به مراجعه حضوری دستگاه از شما پذیرش می شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید