جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

محبوب‌ترین گوشی اپل

اپل در تاریخ یکم اوت (مصادف با دهم مردادماه) گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ خود را منتشر کرد و در این گزارش مدعی شد که میانگینِ قیمتِ فروش آیفون نسبت به دوره‌های قبلی افزایش خوبی داشته است. این گزارش در حالی ارائه شده است که کمپانی اپل همچنان از ارائه جزئیات درباره آمار فروش مدل‌های مختلف آیفون خود سر باز می‌زند. در این گزارش آمده است که کمپانی اپل در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ موفق به فروش ۴۱.۳ میلیون آیفون شده‌ است. اما به نظر شما محبوب‌ترین گوشی اپل کدام مدل بوده است؟ تشخیص این مسئله کار سختی نیست. کافی است تا با نگاهی به آمار ارائه شده، پرفروش‌ترین مدل شناسایی شود. با توجه به آمار ارائه شده از سوی این کمپانی، محبوب ترین گوشی اپل، آیفون ۱۰ بوده است.

محبوب‌ترین گوشی اپل

میزان فروش محبوب‌ترین گوشی اپل

تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل گزارش داده است که محبوب‌ترین گوشی اپل یعنی آیفون ۱۰ از زمان عرضه تا کنون، موفق به کسب رتبه نخست فروش آیفون‌ها گشته است. با وجود آنکه آیفون ۱۰ قیمت نسبتاً بالایی دارد اما این موضوع بر فروش آن تأثیر چندانی نداشته و  کاربران استقبال خوبی از آن کرده‌اند (آیفون ۱۰ تقریباً ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد). چنین استقبالی سبب شده تا میانگین قیمت آیفون‌ها با افزایش روبرو شود و از ۶۰۶ دلار در سال گذشته به ۷۲۴ دلار رشد داشته باشد.

مؤسسه آماری کانتار اخیراً ادعا کرده بود که، آیفون ۱۰، چهارمین گوشی پرفروش در ایالات متحده آمریکا است و در سه‌ماهه‌ی گذشته، جایگاهش توسط آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به تسخیر درآمده است. با این وجود عملکرد محبوب‌ترین گوشی اپل در چین بسیار قابل‌تحسین بوده است و این دستگاه ، موفق شده تا جایگاه پرفروش‌ترین گوشی‌هوشمند در این کشور را به خود اختصاص دهد.

زمان رونمایی از آیفون جدید

خبرها حاکی از آن است که کمپانی اپل در پاییز امسال از سه مدل جدید آیفون خود رونمایی خواهد کرد. براساس گمانه‌زنی‌های موجود، صفحه‌نمایش بکاررفته در یکی از گوشی‌های اپل LCD خواهد بود تا این محصول قیمت پایین‌تری به نسبت سایر مدل‌های دیگر داشته باشد. گمانه‌زنی موجود دیگر آن است که در تمامی مدل‌های آیفون ارائه شده در سال ۲۰۱۸، جهت احزار هویت از فیس آیدی استفاده خواهند کرد و دیگر در این محصولات شاهد تاچ آیدی نخواهیم بود.

تعمیرات آیفون اپل

تعمیرات آیفون اپل یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل می باشد که در راستایِ عرضه هر چه تخصصی تر سرویس هایِ نرم افزاری و سخت افزاری، پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. مرکز تعمیرات آیفون با همکاری کادری مجرب و کاردان و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات، تعمیرات آیفون را با رعایت تمامی استانداردهای طرح شده از سوی شرکت سازنده انجام می دهد.

سرعت، دقت، تعهد، مسئولیت پذیری و مشتری مداری برخی از ویژگی های بارزکارشناسان تعمیرات آیفون اپل می باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. در صورت وجود هر گونه پرسش و ابهام در ارتباط با محبوب‌ترین گوشی اپل، یعنی آیفون ۱۰ می توانید از طریق راه های موجود در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل ارائه دهنده کلیه سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران تمامی دستگاه های اپل اعم از آیپد، آیفون، آی‌مک و …. است. کاربران هر یک از محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی رسمی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات اپل  نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آنها به صفر می رسد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید