جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قابلیت Nightstand اپل واچ

قابلیت Nightstand اپل واچ به کاربر این امکان را می‌دهد تا مواردی چون ساعت، تاریخ و هشدارهای تنظیم شده را در حین شارژ مشاهده کند. در سیستم‌عامل‌های پیشین اپل واچ، استفاده از این قابلیت تنها در صورتی امکان‌پذیر بود که دستگاه در حالت افقی نگه داشته شود (نمایش اعداد، ارقام و هشدارها با حالت افقی دستگاه سازگار بود). با این اوصاف، اگر کاربر در حالتی که دراز کشیده می‌خواست ساعت را چک کند، ناچار بود تا اپل واچ را به حالت افقی درآورد. اما از ابتدای سال ۹۷ و با عرضه آپدیت جدید برای اپل واچ، استفاده از این قابلیت در حالت عمودی نیز امکان‌پذیر شده است. 

در آپدیت جدید سیستم عامل واچ او اس ۴٫۳ حالت عمودی نیز به قابلیت Nightstand اپل اضافه شده است. با افزوده شدن این قابلیت جهت مشاهده اعداد، ارقام و آلارم‌های اپل واچ دیگر نیازی به چرخاندن دستگاه نیست و دستگاه به صورت خودکار، شیوه نمایش این اعداد را کنترل می‌کند.

قابلیت Nightstand اپل واچ

آموزش استفاده از قابلیت Nightstand اپل واچ

قابلیت Nightstand Mode اپل واچ همانگونه که گفته شد به کاربر این امکان را می‌دهد تا اعداد، ارقام و آلارم‌های دستگاه را–همچون یک ساعت رومیزی- مشاهده کند. در اکثر ساعت‌های اپل، این ویژگی به صورت خودکار فعال است اما در برخی دیگر ممکن است این ویژگی به هر دلیل غیرفعال شده باشد. برای فعال سازی قابلیت Nightstand اپل واچ می‌توان بر اساس دستور زیر عمل کرد. در صورت مواجهه با هرگونه اشکال در روند فعال‌سازی این قابلیت می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اپل تماس بگیرید. (برای فعال سازی این قابلیت نیاز به watchOS 2 و بالاتر از آن دارید):

  • به بخش تنظیمات Settings اپل واچ بروید و وارد تنظیمات کلی دستگاه یا همان General شوید.
  • در بخش General جستجو کرده تا Nightstand Mode را پیدا کنید و آن را فعال کنید.
  • برای استفاده از قابلیت Nightstand Mode اپل واچ کافی است تا این دستگاه را به شارژ بزنید و آن را به صورت کج روی میز بگذارید. (دکمه های اپل واچ به سمت بالا باشد).
آموزش استفاده از Nightstand اپل واچ

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: چطور ایرپاد را به اپل واچ وصل کنیم؟

فعال کردن قابلیت Nightstand اپل واچ

برای فعال شدن ویژگی جدیدی که به قابلیت Nightstand اپل واچ افزوده شده است نیاز به آپدیت دستگاه دارید. بنابراین اگر همچنان نمایش تصاویر برای شما، همچنان تنها به صورت افقی است، برای تغییر این وضعیت کافی است تا سیستم عامل اپل واچ را بروزرسانی کنید. برای آپدیت اپل واچ خود به جدیدترین نسخه، ابتدا باید ساعتتان را به آیفونتان شناسانده و سپس به مسیر Settings > General > Software Update بروید. 

اپلیکیشن بصورت خودکار بروزرسانی‌های دریافتی را بررسی کرده و اگر چیزی پیدا کرد آن را دانلود و نصب خواهد کرد. بخاطر داشته باشید که این بروزرسانی می‌بایست در وهله نخست بر روی آیفون شما نصب گردد. در ادامه این بروز رسانی با استفاده از بلوتوث به ساعت منتقل خواهد شد (مدت زمان این انتقال متفاوت است و. معمولا بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه طول می‌کشد). جهت بروزرسانی قابلیت Nightstand اپل واچ ضروری است تا شما بیش از ۵۰ درصد شارژ باتری داشته باشد، اگر اینچنین نیست آن را حین دریافت آپدیت به شارژ بزنید.

فعال کردن قابلیت Nightstand اپل واچ

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد. اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواست های کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند. 

کارشناسان ما در نمایندگی مجاز اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. بدون شک تعمیر اپل واچ یکی از این موارد است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید