جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ریکاوری هارد آیفون

به باور کارشناسان بهترین روش جهت ریکاوری هارد آیفون مراجعه به مرکزی استاندارد است که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری برخوردار باشد. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی با نرم‌افزارهایِ گوناگون –که در فضای مجازی و اینترنت به وفور یافت می شوند،- به مرکز بازیابی و ریکاوری هارد آیفون مراجعه نموده و تمامی اطلاعات خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار از جمله pc3000 ، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات اپل و مراجعه به پارت بازیابی و ریکاوری هارد آیفون، تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه قادر به بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعاتی هستند که ممکن است کاربر به هر دلیل آنها را از دست داده باشد.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، مرکز تعمیرات آیفون توانسته است در طول سال های اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی تعمیرات اپل گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، این مرکز بوده است.

ریکاوری هارد آیفون

آشنایی با مرکز ریکاوری هارد آیفون

ریکاوری هارد آیفون یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر اپل است که در پارت مجزای خویش، با استفاده از برترین تجهیزات این حوزه نظیر PC300 و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورتی که اطلاعات روی گوشی خود را از دست داده اید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر هارد آیفون آنها را بازیابی نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز ریکاوری هارد آیفون به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه قادر به بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعات و داده هایی هستند که به هر روی از دست رفته و در اختیار کاربر نیستند.

شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اپل، به دلیل اطمینان از سطح تسلط و مهارت کارشناسان، مشمول گارانتی و ضمانت است. استفاده از این اصطلاح –یعنی ریکاوری هارد آیفون- در این مطلب صرفاً به دلیل رایج بودن آن در میان کاربران عادی است. بد نیست بدانید که گوشی ها و تبلت ها، قطعه ای به نام هارد ندارند و در ساختارشان تنها، پردازنده، حافظه و حافظه RAM وجود دارد. بنابراین منظور از ریکاوری هارد گوشی آیفون در اینجا، بازیابی عکس ها، فیلم ها، ویدیوها و پیامک هایی است که به طور ناخواسته و اتفاقی از حافظه دستگاه پاک شده اند.

خدمات تخصصی مرکز ریکاوری هارد آیفون

  • بازیابی لیست مخاطبین
  • بازیابی عکس‌ها در مرکز بازیابی هارد موبایل آیفون
  • بازیابی ویدئوها
  • بازیابی موزیک
  • بازیابی اسناد کاربر
  • امکان بازیابی عکس و فیلم های گرفته شده با آیفون
  • امکان بازیابی فایل هایی که از کامپیوتر به آیفون منتقل شده است (آهنگ، متن، و …)
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل موبایل در مرکز بازیابی هارد آیفون
  • امکان اسکن و انتخاب فایل های مورد نظر برای بازیابی
  • ریکاوری حافظه داخلی آیفون
  • ریکاوری و بازیابی اطلاعات آیفون
  • ریکاوری عکس های پاک شده آیفون
  • بازیابی اطلاعات هارد گوشی آیفون
  • بازگردانی انواع فایل های حذف شده، آسیب دیده و از دست رفته
  • بازیابی اطلاعات موبایل و تبلت های اندرویدی
  • بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ آیفون
  • بازیابی فایل‌ها پیامک‌های متنی

تعویض و تعمیر هارد آیفون

در صورتی که پس از طی مراحل عیب یابی و شناسایی اشکال پیش آمده در دستگاه، محرز گردد که هارد آیفون سوخته است، تعویض این قطعه ضروری می گردد. تعویض هارد سوخته آیفون نیز همچون تعمیر آن به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب این حوزه انجام پذیرد. اگر تعمیرکار از تخصص و مهارت لازم برخوردار نباشد، تعویض هارد به درستی انجام نخواهد شد و سایر قطعات گوشی نیز آسیب خواهند دید.

لذا در صورت سوختن هارد آیفون از سپردن آن به مراکزی که دانش لازم را در این زمینه ندارند جدا پرهیز کنید. مرکز تعمیرات هارد آیفون این اطمینان را به شما می دهد که تعویض هارد سوخته در این مرکز با استفاده از هاردهای اورجینال و با تضمین بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ارائه گردد. متخصصان این مرکز، با دقت هارد سوخته را خارج کرده و هارد جدید را پس از پروگرام کردن جایگزین خواهند کرد. خدمات مرتبط با بازیابی و ریکاوری هارد آیفون نیز با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون اپل‌ در این مرکز پارت مجزایی را به خود اختصاص داده و تمامی عملیات مرتبط با آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. تعمیرات آیفون اپل در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن می رسد و دستگاه تعمیر شده نه تنها کیفیت اولیه خویش را باز می یابد بلکه به دلیل انجام برخی گردگیری ها و عملیات تخصصی توسط کارشناسان، امکان خرابی مجدد آن به صفر می رسد. (خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی است) در صورتی که شما نیز دارنده یکی از مدلهای آیفون هستید اما این دستگاه در حال حاضر دچار عیب و نقص گشته می‌توانید جهت تعمیرات آن و نیز دریافت خدمات مرتبط با ریکاوری هارد آیفون به مرکز تعمیرات آیفون اپل مراجعه نمایید.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات آیفون

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی apple با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. برخی از ویژگی های نمایندگی اپل عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و …. . در بخش زیر واحدهای تخصصی تعمیرات اپل در نمایندگی اپل معرفی گشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید