جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معیارهای خرید آی مک

راهنمای خرید آی مک ، عنوان مطلبی است که امروز به شما مخاطبین گرامی ارائه می دهیم. آی مک، عنوان یکی از کامپیوترهای چند کاره اپل است که همچون سایر محصولات این شرکت، با مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این محصول در مدل های مختلفی تولید شده و به دلیل کیفیت عملکردی بالا، مورد استقبال و توجه تعداد کثیری از کاربران قرار گرفته است.

بسیار مهم است که شما به عنوان کسی که قصد خرید یکی از انواع ای مک را دارد، اطلاعات جامعی در مورد این محصول داشته و بتوانید به درستی انتخاب کنید. به همین منظور، تصمیم گرفتیم در این مقاله به ارائه نکات مفیدی در مورد آل این وان های اپل پرداخته و به صورت اجمالی، راهنمای خرید ای مک را تدوین نماییم. با ما همراه باشید تا ضمن افزایش آگاهی در مورد این محصول، خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

راهنمای خرید آی مک

راهنمای خرید آی مک

توجه به قدرت عملکردی آی مک

توجه به قدرت عملکردی دستگاه، اولین ومهم ترین مطلبی است که در راهنمای خرید آی مک باید مورد بررسی قرار بگیرد. به عبارت بهتر، باید انتظار خود از عملکرد آی مک را به درستی مشخص کنید و بعد اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. کاربرانی که به دنبال عملکردی متوسط و نه چندان قوی در آی مک خود هستند، می توانند به خرید مدل ۲۰۱۳ این محصول فکر کنند.

این آل این وان، می تواند نیازهای کاربران عادی را در سطحی مطلوب برطرف کرده و کاربری خوبی را در اختیار آنها قرار دهد. اما اگر به دنبال یک دسکتاپ قدرتمند تر هستید، به شما پیشنهاد می دهیم مدل های دیگر آی مک را تجربه کنید. البته اپل قرار است در دسامبر سال جاری، نسخه پرو آی مک را عرضه کند.

این محصول طبق پیشبینی ها، به یک پردازنده ۱۸ هسته‌ای XEON مجهز است و حافظه رم آن تا ۱۲۸ گیگابایت ECC قابل سفارش می باشد. همچنین به دلیل بهره مندی از گرافیک‌های AMD Vega، می تواند سطح نیازهای کاربران حرفه ای تر را به خوبی برآورده سازد.

راهنمای خرید انواع آی مک اپل

جدید بودن دستگاه

یکی دیگر از معیارهای مهم در راهنمای خرید آی مک ، جدید بودن دستگاه است. آیا برای شما مهم است که مدل آی مک مورد نظرتان جدید باشد؟ اگر چنین است ما آی مک ۲۰۱۷ را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول یکی از جدیدترین تولیدات اپل در حوزه آل این وان است که سرعت کاری آن افزایش یافته و بسیاری از نقطه ضعف های مدل های قدیمی تر در آن مشاهده نمی شود.

البته این به آن معنا نیست که مدل های قبلی آی مک یعنی آی مک ۲۰۱۴ و ۲۰۱۲ کیفیت ندارند؛ این مدل ها هنوز هم با قدرت بالای خود می توانند کاربران را راضی کنند اما به دلیل عدم برخورداری از تکنولوژی های جدید، ممکن است شما را مصمم به خرید یک آی مک جدیدتر نمایند.

تعمیرات آی مک

برای اینکه از تعمیرات آی مک خود در سطحی تخصصی اطمینان داشته باشید، می توانید به واحد تعمیرات این محصول در نمایندگی اپل مراجعه نمایید. تعمیرکاران فعال در این واحد، با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و دستگاه های روز دنیا، این دستگاه را به دقت بررسی کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کارشناسان ارشد نرم افزار و سخت افزار در این واحد حضور داشته و به کاربران این اطمینان را می دهند که تعمیرات محصول مورد نظرشان در نهایت دقت و صداقت کاری انجام می گردد.

فروش آی مک

پس از ارائه نکاتی در مورد راهنمای خرید آی مک ، باید در مورد فروش این محصول صحبت کنیم. همانطور که اطلاع دارید، به دلیل وجود تحریم ها، خدمات رسانی اپل در ایران با مشکلاتی مواجه می باشد. به همین علت، پیدا کردن یک مرکز معتبر برای خرید محصولات این شرکت کار دشواری است.

نمایندگی اپل، به عنوان مرجعی رسمی و معتبر، فروش آی مک را در لیست فعالیت های خود قرار داده است. این مرکز، انواع مدل های این محصول را به صورت اورجینال به کاربران عرضه کرده و با ارائه ضمانت نامه معتبر، صحت فعالیت های خود را تضمین می نماید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه نماید. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد.

در همین راستا، کلیه ی کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند. لازم است بدانید که نمایندگی اپل، خدماتی همچون فروش محصولات اپل، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد. همچنین واحد مشاوره ی این مرکز نیز فعال بوده و راهنمایی های لازم را به مراجعین ارائه می دهد.

تعمیرات اپل

بررسی و ترمیم تخصصی انواع آیفون، مک بوک، آی مک، آی پد، اپل واچ و تجهیزات جانبی و به طور کلی تعمیرات اپل، در نمایندگی این شرکت انجام می پذیرد. در واحدهای تخصصی این مرکز، کلیه ی ابزارآلات و تجهیزات تعمیری روز دنیا فراهم شده و از بروزترین برنامه ها در روند تعمیرات استفاده می شود.

به دلیل نظارت بالای متخصصان حوزه ی تعمیرات، کلیه ی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در واحد تعمیرات اپل برطرف می گردد. همچنین در راستای جلب رضایت کاربران، خدمات سرویس در محل نیز در این واحدها ارائه می گردد که کاربران با برقراری تماس تلفنی، می توانند از آنها بهره مند شوند.