جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آیفون XS Max جیلبریک شد

جیلبریک کردن آیفون XS Max تازه ترین موضوعی است که توجه بسیاری از کاربران موبایل اپل را به خود جلب کرده است. داستان از این قرار است که اخیرا هکری به نام Luca Todesco موفق شده است جدیدترین موبایل اپل را که چندی پیش معرفی شد، جیلبریک کند. این در حالی است که روزانه میلیون ها کاربر از تلفن همراه اپل استفاده می کنند و از تجربه سیستم ios کاملا رضایت دارند. از حق و الانصاف هم باید اقرار کنیم که این سیستم عامل زیبا و کاربردی و سهل الاستفاده است.

در کنار همه این ویژگی های خوب، کاربر موبایل اپل این فرصت را دارد که از هزاران اپ و محتوای مختلف روی اپ استور بهره مند شود. با همه این خوبی ها و ویژگی های مثبت، بحث جیلبریک ها همیشه درباره موبایل اپل مطرح است. منظور از جیلبریک اقدامی است که به واسطه آن می توان از سد محکم محدودیت های اپل گذشت و به ویژگی های بیشتری روی آیفون ها دست پیدا کرد. و اکنون هکری به نام Luca Todesco ادعا می کند که موفق به جیلبریک کردن آیفون XS Max شده است.

جیلبریک آیفون x max

جیلبریک کردن آیفون XS Max چگونه اتفاق افتاده است؟

در حالی که Todesco جیلبریک آی او اس 10.2 را در کارنامه خود داشته است، در توییتر اعلام کرده است که جیلبریک کردن آیفون XS Max و آی او اس 12 اجرا شده در آن کار او بوده است. همچنین هکر Luca Todesco در حساب توییتر خود به این نکته نیز اشاره کرده است که جیلبریک آیفون XS Max باعث هیچ اختلالی در عملکرد موبایل اپل نمی‌شود و تک تک قطعات سخت افزاری این تلفن هوشمند عملکردی سالم و صحیح دارند.

با توجه به این موضوع که اصلی ترین محدودیتی که همه کاربران آیفون دارند، استفاده اجباری از اپ استور است، جیلبریک کردن آیفون ها این رویه را به طور کامل عوض می کند و این محدودیت را به طور کلی از بین می برد و به کاربر این فرصت را می دهد که از هرجا و به هر روشی و هر اَپی را که می خواهد، روی سیستم خود نصب کند.

توضیحات بیشتر درباره جیلبریک کردن آیفون XS Max توسط هکر Luca Todesco

هکر Luca Todesco به این نکته نیز اشاره کرده است که جیلبریک کردن پردازنده A12 باعث افزایش مصرف انرژی این تراشه نمی‌شود و با جیلبریک کردن آیفون کاربر می تواند بدون هیچ مشکلی به کار با موبایل اپل ادامه دهد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد می‌توان Luca Todesco را اولین فردی در نظر گرفت که توانسته آی او اس 12 را جیلبریک کند و به کاربران امکان دسترسی به قابلیت‌های ویژه آن را بدهد. این درحالی است که Luca Todescoفعلا برنامه‌ای برای عرضه نسخه نهایی این جیلبریک به صورت عمومی ندارد و هنوز معلوم نیست که کاربران این تلفن هوشمند چه زمانی به نسخه جیلبریک شده آی او اس 12 می توانند دسترسی پیدا کنند.

جیلبریک آیفون ایکس مکس

پیشنهاد سایت: آنلاک کردن آیفون چیست؟

هشدار جدّی!

هرچند جیلبریک کردن آیفون XS Max محدودیت را از سر راه کاربران بر می دارد، اما هرگز نباید فراموش کنید که موبایل اپل از جمله آیفون XS Max دستگاه گران قیمتی است و جیلبریک کردن آن ریسک بسیار بالایی را به دنبال خواهد داشت. کمپانی اپل به طور کلی جیلبریک کردن را غیر قانونی می‌داند و در صورت بروز خرابی‌های ناشی از آن از ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه خودداری می‌کند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قابلیت‌های جدید ارائه شده در نسخه‌های اخیر IOS، استفاده از روش‌های غیر معمول نظیر جیلبریک را غیر منطقی می‌کند.

نمایندگی اپل در کرج

نمایندگی اپل در کرج در کنار همه هموطنان البرزی است تا خدمات و تسهیلاتی درخور و شایسته به آنها ارائه دهد. این نمایندگی تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران است و سرویس های بسیار ویژه ای در حوزه تمامی محصولات کمپانی اپل از جمله تعمیر گوشی اپل، مک بوک، آی مک و … برای کاربران این برند خاص تدارک دیده است. همه کاربران اپل که در استان البرز ساکن هستند، این فرصت ویژه را دارند که از امکانات و تسهیلات مفید و کاربردی نمایندگی اپل در کرج در حوزه فروش و تعمیرات بهره مند شوند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.