جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض رم مک بوک

اگر شما نیز کاربر یکی از مک بوک های اپل هستید و به هر دلیل قصد ارتقاء رم این دستگاه را دارید، می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر مک بوک، سرویس های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. تعویض رم مک بوک  یکی از روش‌های آسان و همچنین موثر برای ارتقای مک بوک است. افزایش ظرفیت رم، کارایی سیستم را بهبود می بخشد و کمک می کند تا کاربر بتواند برنامه های متعددی را به صورت همزمان اجرا کند. بنابراین داشتن رم بیشتر به معنای اجرای برنامه‌های بیشتر در سیستم به‌صورت همزمان است بدون آنکه کاهش و کندی در سرعت سیستم ایجاد شود. علاوه بر این تعویض رم مک بوک به منظور ارتقاء آن، افزایش سرعت پردازش پروژه ها و برنامه‌های تخصصی را در پی خواهد داشت.

تعویض رم مک بوک

آموزش تعویض رم مک بوک

در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات مک بوک اپل را ندارید می توانید با مراجعه به بخش زیر آموزش های لازم درباره تعویض رم مک بوک اپل را دریافت نمایید. ارتقاء رم مک بوک کار چندان دشواری نیست و با اندک احتیاط و در اختیار داشتن ابزار لازم می توانید آنرا انجام دهید.

  • باز کردن پیچ های مک بوک پرو

اولین مرحله از تعویض رم مک بوک پرو اختصاص به باز کردن ده پیچ موجود در این دستگاه دارد: سه پیچ نوع Phillips4 میلیمتری (قرمز)، سه پیچ نوع Phillips3.5 میلیمتری (نارنجی)، چهار پیچ شانه ای نوع Phillips3.5 میلیمتری (زرد).

  • جداسازی قاب پشت مک بوک

انگشتان خود را نزدیک دریچه قرار دهید و قاب پشتی را از بدنه MacBook بلند کنید. در ادامه قاب پشتی را جدا کنید.

  • خارج کردن باتری

از لبه spudgerبرای بلند کردن رابط باتری از محفظه خود که بر روی برد منطقی قرار دارد استفاده کنید. بهتر است رابط باتری را از دو سمت بلند کنید تا به راحتی از محفظه خود جدا شود.

  • جدا کردن کابل باتری

کابل باتری را از محفظه روی برد منطقی کمی خم کنید تا در هنگام کار بطور خودکار متصل نشود.

پیشنهاد سایت: تعویض باتری مک بوک

  • خارج کردن چیپ

دو بازوی محافظ RAM را از وسط چیپ RAM به سمت خارج بکشید. چیپ RAM به آرامی از محفظه خود خارج خواهد شد.

  • خارج کردن رم و اضافه کردن رم جدید

در مرحله آخر از تعویض رم مک بوک پرو لازم است RAM را از محفظه خود بیرون بکشید. به همین شیوه چیپ RAM دوم را نیز جدا کنید.

ارتقا رم مک بوک

واحد تخصصی تعویض رم مک بوک

واحد تخصصی تعمیر و تعویض رم مک بوک  با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید. متدهای به کار رفته در این مرکز با آنالیز مک بوک های بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند. برای تشخیص این که آیا سیستم شما قابلیت آپگرید دارد یا نه می توانید از ابزار های آنلاینی مانند Crutial، Kingston ، و Tiger Direct استفاده کنید. همانگونه که می دانید میزان اضافه کردن رم، به تعداد اسلات های موجود در دستگاه و پشتیبانی از میزان مشخصی از حافظه بستگی دارد. برای نمونه مک بوک پروها معمولا دارای دو اسلات و هر اسلات در نهایت قابلیت پشتیبانی از ۸ گیگابایت حافظه رم را دارند. یعنی در نهایت ۱۶ گیگابایت. در حالیکه آی مک های قدیمی دارای ۴ اسلات هستند. در هر حال شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعویض رم مک بوک ، بررسی های مورد نیاز را بر روی دستگاه انجام داده و در صورت امکان رم آن را ارتقا دهید.

تعمیرات مک بوک اپل

تعمیرات مک بوک (لپ‌تاپ اپل) در این مرکز به دست متخصصانی انجام می‌پذیرد که تمرکز کاری خویش را بر تعمیر و ترمیم محصولات اپل نهاده‌اند؛ از این‌رو تجربه و تبحر مورد نیاز را –پس از آزمون و خطاهای بسیار در دوره‌های آزمایشی و آموزشی- کسب کرده و هم‌اکنون به سطحی از مهارت و تبحر رسیده‌اند که به اذعان بسیاری از همکاران، مجموعه‌ آنها یکی از حرفه‌ای‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش محصولات اپل می‌باشند. شایان ذکر است بخشی از تخصص این مجموعه به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزاتی است که بالاترین سطح سازگاری با محصولات اپل را دارند و بر اساس استانداردهای طرح شده از سوی کمپانی تهیه گردیده‌اند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض رم مک بوک پرو اپل، بازیابی اطلاعات مک بوک، تعمیر کیبورد مک بوک و … را دریافت نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد. مرکز تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید