جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی آیپد

تعویض ال سی دی آیپد یکی از سرویس های تعمیراتی مرتبط با این دستگاه است که متقاضیان آن می توانند با حضور در نمایندگی اپل و مراجعه به پارت تعمیرات آیپد آن را دریافت نمایند. تعویض ال سی دی iPad در این مرکز با استفاده از باکیفیت ترین ال سی دی ‌های سازگار با این دستگاه، بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و توسط خبره‌ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد.

خوشبختانه اشکالات پیش آمده در عملکرد آیپد که به سبب شکستگی ال سی دی ایجاد می شوند -با تعویض این قطعه- قابل رفع هستند. تعویض ال سی دی آیپد در این مرکز، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه، تعیین نوع شکستگی (ال سی دی و یا گلس دستگاه) و مواردی از این دست انجام می پذیرد. تعویض ال سی دی آیپد، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

نکته:  آموزش‌های داده شده در بخش های آتی مربوط به تعویض ال سی دی آیپد ۲ است.

تعویض ال سی دی آیپد

نکات مهم در تعویض ال سی دی آیپد

پیش از آغاز به تعویض ال سی دی آیپد بهتر است بدانید که در طول انجام این کار، ممکن است قاب جلویی دستگاه شکسته شود و یا پلاستیک دور آن خراب شود. اگرچه در طول کار لازم است که از سشوار استفاده شود، اما نباید اجازه داد که باد گرم سشوار به نوار پلاستیکی نازک اطراف محیط قاب جلویی برسد. چرا که گرمای آن ممکن است سبب ذوب، تغییر حالت و یا از دست رفتن بافت نوار ‌شود.

نکته دیگر آن است که وقتی قاب جلویی را با سشوار گرم می کنیم، هدف ما بی اثر کردن چسبی است که در آن مناطق وجود دارد از این رو نباید سبب آسیب به سایر بخش ها شویم. وقتی قاب جلویی دستگاه بالا زده می شود باید بسیار احتیاط شود که آنتن Wi-Fi موجود در آن بخش صدمه نخورد. به طور کلی توصیه می شود سرویس های مرتبط با تعویض ال سی دی آیپد به دلیل دشواری این کار و ظرافت بالای دستگاه توسط کارشناسان تعمیر انجام شود.

سرویس های تخصصی تبلت در نمایندگی اپل: تعویض گلس آیپد

آموزش تعویض ال سی دی آیپد

تعویض lcd آیپد : آغاز مراحل جدا سازی

با استفاده از یک سشوار قاب جلویی در سمت راست دکمه Home را گرم کنید.

توجه: نباید دکمه هوم را گرم کنید چرا که گرما سبب تغییر شکل آن می شود و این بخش از دستگاه به راحتی ذوب می شود.

وقتی قسمت سمت راست دکمه Home در قاب جلویی به اندازه کافی گرم شد، باید به راحتی بتوانید یک ابزار پلاستیکی را مابین گودی پلاستیک بیرونی و قاب جلویی، در نزدیکی دکمه Home قرار دهید.

از این ابزار برای ایجاد یک شکاف کوچک بین قاب جلویی و گودی پلاستیک بیرونی در سمت راست دکمه Home استفاده می شود. اگر چسب دستگاه همچنان سخت مانده و اجازه جداسازی نمی دهد مجدداً آنرا گرم کنید. در صورتی که برای جداسازی فشار زیادی وارد کنید بدون انکه چسب گرمای کافی دیده باشد، به راحتی ممکن است قاب جلویی ترک بردارد. در ادامه یک پیک گیتار را توسط ابزار پلاستیکی در شکاف ایجاد شده قرار دهید.

تعویض ال سی دی ipad : فاصله انداختن بین شکاف ها

در این مرحله نیاز است تا گودی جلویی دستگاه را تا لب سمت راست دکمه Home، گرم نمایید. درحین این کار، به آرامی شکاف را به سمت گوش پایین سمت راست iPad بکشانید.

نکته: توجه داشته باشید این قسمت همان منظقه ای است که آنتن Wi-Fi قرار دارد و ممکن است با اندک بی‌احتیاطی پاره شود.

پیک گیتار اول را به سمت گوش پایین سمت چپ بکشید و یک پیک دیگر را بین قاب بالایی و iPad در سمت راست دکمه Home قرار دهید. از سشوار برای گرم کردن لبه قاب جلویی در کناره های گوش سمت چپ استفاده کنید. پیک گیتار را به سمت لبه پایین سمت راست بکشید. این کار را با فشار و یا اِعمال زور انجام ندهید. در صورت نیاز دوباره آن را گرم کنید.

تعویض صفحه نمایش آیپد: جدا کردن لبه ها

در این مرحله لازم است لبه قاب بیرونی همچنان گرم شود و پیک گیتار مرتباً حرکت داده شود. این دو کار را تا انجا ادامه دهید که بین قاب جلویی و قاب پشتی فاصله بیفتد. برای حفظ فاصله، در هر ضلع iPad، دو پیک گیتار قرار دهید. زمانی که بین دو لبه فاصله می اندازید، دو آنتن با لبه بالایی در تماس خواهند بود از این رو باید بسیار احتیاط کنید تا دستگاه آسیبی نبیند.

زمانی که لبه بالایی را باز می کنید، پیک ها را طوری قرار دهید که آنتن ها را از قاب شیشه ای جلویی جدا نگه دارند. زمانی که به پایین سمت چپ نزدیک می شوید، بسیار با احتیاط عمل کنید. در این گام از تعویض ال سی دی آیپد، زمانی که قاب جلویی از گوش پایین سمت چپ جدا می شود، دقت کنید که کابل دیجیتایزر پاره نشود.

نکته: کابل دیجیتایزر بسیار نازک است و به راحتی آسیب می بیند.

خدمات تخصصی نمایندگی اپل: تعویض و تعمیر تاچ آیپد

تعویض ال سی دی آیپد : جدا کردن فوم نگهدارنده

در این مرحله قاب جلویی نزدیک به کانکتور داک را کمی بالا ببرید تا از فومی که آن را به LCD میچسباند جدا گردد. از یک پیک گیتار برای جدا کردن فومی که محیط LCD را به قاب جلویی چسبانده است استفاده نمایید. با احتیاط هر چه تمام‌تر قاب جلویی را از iPad جدا نمایید. در حین جداسازی از متصل نبودن آن به دیگر اجزا مطمئن گردید.

بعلاوه از وارد کردن فشار بیش از اندازه به کابل دیجیتایزر خودداری نمایید. قاب جلویی را در کنار بقیه اجزا آیپد قرار دهید. هنوز زمان آن نرسیده که قاب جلویی آیپد را جدا نمایید. چرا که هنوز به بورد منطقی با کابل ریبون صفحه نمایش متصل است. هر دو پیچ Phillips2.0 میلیمتری نگهدارنده LCD به قاب پشتی را باز کنید. LCD را از سر طولانی‌تر آن که به دکمه های تنظیم صدا نزدیکتر است به بیرون قاب پشتی بچرخانید.

تعویض lcd آیپد : جدا سازی محافظ فلزی

LCD را برروی قاب جلویی بخوابانید. در این مرحله می توانید از لبه یک ابزار پلاستیکی برای بالا زدن کلیپ محافظ فلزی، نگهدارنده کابل دیتا صفحه نمایش به سوکت های آن روی بورد منطقی استفاده کنید. کابل دیتا صفحه نمایش را از سوکت های روی بورد منطقی آن بکشید. توجه داشته باشید بالاکشیدن کانکتور کابل دیتا صفحه نمایش نباید پیش از قطع اتصال آن انجام شود.

مجموعه LCD را از آیپد جدا نمایید. در این مرحله نوارچسب مشکی رنگ، نگهدارنده کانکتور کابل دیتا صفحه نمایش به LCD را باز نمایید. برای بالا زدن کلیپ محافظ فلزی، از لبه یک ابزار پلاستیکی روی کانکتورکابل دیتا صفحه نمایش، استفاده نمایید.

تعویض ال سی دی آیپد : قطع اتصالات

کابل دیتا صفحه نمایش را از سوکتش خارج نمایید و از ال سی دی جدا نمایید. پیش از قطع اتصال کابل دیتا صفحه نمایش آن را بالا نکشید. در انتها فقط ال سی دی باقی مانده است که می توانید آن را تعویض کنید. توصیه می شود تعویض ال سی دی آیپد را به کارشناسان و متخصصان حوزه تعمیر آیپد بسپارید.

تعمیرات آیپد

تعویض ال سی دی آیپد و سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه، به دلیل ویژگی‌های خاص نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آیپد، نیازمند حضور متخصصان و کارشناسان زبده و متبحر است. اگرچه مراکز بسیاری مدعی انجام تعمیرات آیپد هستند اما توجه داشته باشید که تعمیر آی پد در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی ممکن است علاوه بر آسیب‌‌رسانی جدی به دستگاه، امکان ترمیم و تعمیر آن را برای همیشه از میان ببرد.

کارشناسان فعال در مرکز تعمیر iPad به دلیل آگاهی از به روزترین شیوه‌های تعمیر و ترمیم آی پد و با بهره‌گیری از ابزار پیشرفته‌ی این مرکز، توانایی آن را یافته‌اند تا در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت به تعمیر آی پد اقدام نمایند. به منظور آسودگی خاطر هموطنان گرامی، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با گارانتی ارائه می‌گردد. برخی از سرویس های تخصصی ارائه شده در این مرکز عبارت است از: تعویض AC adapter، تعمیر و رفع مشکل Not Powering On، تعویض صفحه‌ی تاچ و ال سی دی دستگاه آی پد، رفع مشکلات نرم افزاری آی پد، تعمیرات تخصصی برد آی پد و …. .

تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد.

مرکز تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان –برای مثال تعویض ال سی دی آیپد را- به آنها ارائه نماید. مرکز تعمیرات اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید