جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر فلت تبلت اپل

تعمیر فلت تبلت اپل، در واحد تعمیرات آیپد اپل پس از عیب یابی و بررسی دستگاه انجام می شود. با توجه به اهمیت فلت  در گوشی های موبایل و تبلت ها، در این مقاله قصد داریم به بررسی ایرادات رایج در فلت تبلت اپل و چگونگی رفع آن ها بپردازیم.  آشنایی با این قطعه، ایرادات و تعمیر آن به شما کمک می کند تا در صورت ایجاد مشکل، در زمان مناسب نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که در نمایندگی اپل، از با کیفیت ترین ابزار و جدید ترین روش ها برای فلت تبلت اپل استفاده می گردد. در ادامه، توضیحاتی را در مورد این قطعه بیان می کنیم.

تعمیر فلت تبلت اپل

واحد تعمیر فلت تبلت اپل

تعمیر تخصصی فلت تبلت اپل در نمایندگی اپل در واحدی مختص به انجام این عملیات انجام می گردد. متخصصین تعمیرات اپل آشنایی کامل با ایرادات فلت داشته و پس از عیب یابی تخصصی و تشخیص عیب در این قطعه ، تعمیرات آن را آغاز خواهند نمود. تعمیرات تخصصی علاوه بر مهارت نیازمند وجود تجهیزات و امکانات می باشد. در بخش های بعدی ضمن اشاره به ایرادات فلت به چگونگی رفع این ایرادات می پردازیم.

خدمات تخصصی تبلت اپل : تعمیر دوربین آیپد

مشکلات رایج در فلت تبلت اپل

با توجه به اینکه فلت، در ال سی دی تبلت ها وجود دارد، ایجاد نقص و خرابی در این قطعه بر کارکرد صفحه نمایش نیز تاثیر می گذارد. در این قسمت، به بررسی برخی ایرادات فلت و فلت تبلت اپل اشاره می کنیم.

عدم وجود تصویر

همانطور که قبلا اشاره کردیم، فلت یکی از بخش های ال سی دی آیپد محسوب می گردد. بدیهی است که وقتی در مورد این قطعه صحبت می شود، پای ال سی دی هم به میان کشیده شود. گاهی ممکن است فلت و ال سی دی، هر دو سالم باشند اما تصویری وجود نداشته باشد. در این شرایط، با انجام عملیاتی روی فلت، مشکل برطرف می گردد.

فلت پاره با ال سی دی سالم

در مطالب پیشین هم به پارگی فلت اشاره کردیم، اما در این مورد، فلت پاره شده در حالی که ال سی دی سالم است. با این وجود، دستگاه هیچگونه تصویری ندارد و یا ممکن است تاچ تبلت کار نکند. در این صورت، با تعویض فلت، می توان فلت تبلت اپل را ممکن ساخت.

پارگی فلت

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای فلت آیپد پیش بیاید، پارگی آن می باشد. البته این مشکل، بیشتر در هنگام تعمیر و برای تعمیرکاران این قطعه اتفاق می افتد. در گذشته، تعمیر فلت تبلت اپل در این شرایط، امکان پذیر نبود. در صورت پاره شدن  این قطعه، نیاز به تعویض کامل ال سی دی دستگاه بود؛ حتما می توانید حدس بزنید که این کار، چه هزینه ی سنگینی را به کاربر تحمیل می کرد. خوشبختانه امروز تعمیرات فلت، با دستگاه تعویض فلت به راحتی انجام می شود. لازم به ذکر است که با استفاده از این دستگاه، تعویض فلت با دقت و سرعت بالا و بدون نقص انجام خواهد شد.

آسیب محل اتصال فلت

گاهی هم در اثر عوامل مختلف پیش می آید که محل اتصال فلت به ال سی دی دچار آسیب شود. این وضعیت، تعمیرکار را ناچار به تعویض ال سی دی می کند. چون در صورت بروز این اتفاق، تعمیر فلت تبلت اپل امکان پذیر نخواهد بود.

تعمیرات تخصصی فلت آیپد

چگونگی تعمیر فلت تبلت اپل

پس از بررسی انواع خرابی های فلت در انواع مدل های آیپد، بد نیست در مورد مراحل تعمیر فلت تبلت اپل نیز کمی صحبت کنیم. قبل از هرچیز لازم است متذکر شویم که تعمیرات این بخش، به سبب حساسیت بالای آن، حتما باید توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام شود.

گام اول تعمیر فلت آیپد

برای انجام تعمیر فلت تبلت اپل، با توجه به اینکه محل اتصال این قطعه به ال سی دی، در زیر گلس قرار دارد، نیاز به برداشتن گلس می باشد. پس از جدا سازی گلس از ال سی دی، دسترسی به فلت امکان پذیر شده و تعمیرات انجام می گردد.

گام دوم رفع مشکلات فلت تبلت

پس از اتمام کار فلت تبلت اپل، نیاز به گذاشتن مجدد گلس می باشد. البته این مرحله به تصمیم کاربر بستگی دارد. اگر تمایل به انجام این کار داشته باشد، گلس مناسب با مدل گوشی، روی ال سی دی تعبیه خواهد شد. در غیر این صورت، این مرحله توسط خود کاربر انجام می گردد.

واحد تعمیرات تبلت اپل

آیپد ها نیز همچون دیگر محصولات کمپانی اپل ، از سیستم منحصر به فردی برخوردار می باشد، تعمیرات آنها نیز نیازمند تخصص و تجربه ی ویژه در این زمینه می باشد. واحد تعمیر تبلت اپل نیز با همین رویکرد راه اندازی شده است. این واحد به آخرین ابزار و وسایل تعمیر دنیا در زمینه ی ترمیم انواع تبلت های اپل مجهز شده است.

 متخصصین فعال در واحد مذکور، با تکیه بر سال ها تجربه خود، اقدام به انجام تعمیر فلت تبلت اپل می نمایند. گفتنی است، در صورت نیاز به تعویض فلت یا ال سی دی، نمونه های اورجینال قطعات در واحد تعمیرات تبلت اپل فراهم شده و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات تبلت اپل را به این مرکز بسپارید.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ، مرکز فروش و تعمیر محصولات اپل در ایران خدماتی با کیفیت را به شما کاربران گرامی مژده می دهد. این مرکز، دارای بخش های مجزای فروش و تعمیرات است که در زمینه ی کلیه ی محصولات کمپانی اپل، ارائه ی خدمت می کنند.

حضور کارشناسان خبره در همه ی بخش ها، ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات اپل، ارائه ی خدمات سرویس در محل، ارائه ی گارانتی معتبر در قبال خدمات، پاسخگویی و مشاوره ی تلفنی و حضوری در بخش های فروش و تعمیرات و تجهیز این مرکز به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر، از جمله دلایل برتری خدمات واحدهای تعمیرات اپل  نسبت به سایر مراکز می باشد.

اگر مایل هستید ، اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول اپل را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید