جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ایرپرینت مک بوک

رفع مشکل ایرپرینت مک بوک یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه ارائه می‌گردد. کاربران مک بوک های اپل می‌توانند در صورت مواجهه با این اشکال به مرکز تخصصی تعمیرات مک بوک مراجعه کرده و سرویس‌های مربوطه را دریافت نمایند. البته برخی از اشکالات پیش آمده در ایرپرینت مک بوک با انجام برخی تنظیمات اولیه قابل رفع است که در بخش‌های آتی به این تنظیمات اشاره خواهد شد. در صورت استفاده از روش‌های درج شده در بخش زیر و تداوم مشکل کار نکردن ایرپرینت مک بوک می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات اپل سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید.

ایرپرینت مک بوک

خدمات تخصصی نمایندگی اپل: تعمیر کیبورد مک بوک

آشنایی با ایرپرینت مک بوک

فعالسازی اپلیکیشن ایرپرینت روی غالب محصولات اپل نظیر آیفون، آیپد، مک بوک، آیپاد و .. امکان‌پذیر است.  با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می‌تواند ایمیل‌ها، عکس‌ها، صفحات وب و همه‌ی اسناد مورد نیاز خود را پرینت بگیرد. نکته شایان توجه در این میان آن است که پرینتر مورد استفاده می‌بایست از قابلیت ایرپرینت مک بوک پشتیبانی کند. (پشتیبانی از این قابلیت با پشتیبانی از اتصال به وایرلس تفاوت دارد) استفاده از ایرپرینت صد درصد بی‌سیم است و دستگاه به صورت کاملا خودکار از طریق شبکه‌ی بی‌سیم، به پرینتر پشتیبانی کننده از ایرپرینت مک بوک متصل می‌شود. این فناوری به کاربر کمک می‌کند تا در هر نقطه‌ای از اتاق، منزل و یا محل کار خود اقدام به پرینت کند.

رفع مشکل ایرپرینت مک بوک

آپدیت کردن مک بوک:

در صورت مواجهه با اشکال در فعالسازی ایرپرینت مک بوک، اولین گام شما می بایست آپدیت کردن مک بوک باشد تا مطمئن شوید که آخرین نسخه از نرم افزارها را روی سیستم خود نصب کرده اید. برای بروزرسانی دستگاه به بخش Apple Menu مک بوک رفته و درگوشه بالا سمت چپ، گزینه App Store را برگزینید. پس از ورود به بخش اپ‌استور، بر روی تب Updates کلیک نمایید و آپدیت‌های ارائه شده برای OS X ویا آپدیت های مربوط به مک بوک را انجام دهید.

آپدیت پرینتر:

دومین کاری که برای رفع مشکل ایرپرینت مک بوک می‌توان انجام داد، بروزرسانی پرینتر است. بهترین روش برای این کار، مراجعه به سایت سازنده دستگاه، و جستجوی مدل پرینتر است. در صورت ارائه و موجود بودن آپدیت جدید از پرینتر، می‌توانید آنرا در سایت سازنده پیدا کنید. 

نکته: این موضوع را در نظر داشته باشید همه پرینترها قابلیت پشتیبانی از AirPrint را ندارند -حتی اگر دارای قابلیت وایرلس باشند- بنابراین از این مسئله که پرینتر شما از قابلیت ایرپرینت مک بوک پشتیبانی می‌کند، مطمئن شوید.

خاموش کردن همزمان تمامی دستگاه ها:

یک روش مؤثر اما پیش‌پاافتاده برای رفع مشکل کار نکردن ایرپرینت مک بوک، خاموش کردن همزمان تمامی دستگاه‌ها و روش کردن همزمان تمامی آنهاست. برای این کار روتر (مودم) و پرینتر و مک بوک را خاموش کنید. سپس همه آنها را در یک زمان روشن کنید. این روش گرچه قدیمی، ساده و پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسد اما گاه مؤثرترین و کارامدترین روش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: چرا مک بوک آپدیت نمی شود؟

توجه به نوع اتصال:

برخی پرینترها می بایست بصورت مستقیم (وایرلس) به ایرپرینت مک بوک وصل شوند. اتصال آنها به شکل های دیگر ممکن است باعث بوجود آمدن این مشکل شود.

تعمیرات مک بوک در تهران

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات مک بوک در تهران با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. این مرکز در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. برخی از ویژگی های مجموعه تعمیرات مک بوک در تهران عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و… .

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های مک بوک (لپ‌تاپ اپل) –مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک بوک رتینا- می‌باشید اما مک بوک شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات مک بوک اپل نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل در تهران با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید