جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سه گوشی جدید اپل در سال 2018

کمپانی اپل ارزشمندترین برند جهان اعلام نموده است که در سال میلادی جدید اقدام به ارائه سه نسخه ی جدید آیفون می نماید. سه گوشی جدید اپل در سال 2018 برای عاشقان اپل می تواند یک خبر خوب تلقی شود و برای کاربران آیفون ایکس یک خبر بد است. زیرا گوشی آنها قدیمی می شود دیگر لقب جدیدترین مدل گوشی های هوشمند اپل را نمی توان به آنها اطلاق کرد. در این مطلب قصد داریم به این خبر بیشتر بپردازیم و اطلاعاتی درباره سه گوشی جدید اپل در سال 2018 به شما عزیزان ارائه دهیم.

سه گوشی جدید اپل در سال 2018

اپل در سال ۲۰۱۷

اپل در سالی که در ان هستیم اقدام به ارائه آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نمود. سپس با رونمایی از آیفون ۱۰ یا همان آیفون ایکس تیر خلاص را بر پیکر کمپانی های رقیب وارد نمود. اگرچه قیمت این آیفون بسیار گرانتر از چیزی که انتظار می رفت، بود اما مورد استقبال خوبی قرار رگفت. بطور مثال می توان به بازار ایران اشاره نمود که حتی این گوشی با قیمت های ۱۶ میلیون تومان به فروش رسید.

اپل در سال ۲۰۱۸

به تازگی خبرهایی مبنی بر ارائه سه گوشی جدید اپل در سال 2018 به گوش می رسد که این امر می تواند بازار گوشی های هوشمند را بیش از پیش رقابتی تر نماید. اپل اعلام نموده است که در سال جدید میلادی اقدام به ارائه سه نسخه جدید خواهد نمود که بسیار شبیه به آیفون ایکس می باشند. دلیل شباهت نسخه های جدید به آیفون ایکس را رضایت اپل از شکل ظاهری آیفون ۱۰ ذکر کرده اند. بنظر می رسد که کاربران کمپانی اپل از طراحی ظاهری این آیفون راضی بوده اند و اپل قصد دارد در نسخه های بعدی نیز این شکل ظاهری را حفظ نماید.

ویژگی های سه گوشی جدید اپل در سال 2018

طبق گزارش های اعلام شده ۲ نسخه از سه گوشی جدید اپل در سال 2018 به صفحه نمایش اولد مجهز خواهند بود و نسخه ی آخر به پنل LCD مزین خواهد شد. سایر اطلاعاتی که ذکر گردید نشان از افزایش رزولوشن در مدل های جدید اپل دارد. در نسخه های جدید از کیفیت HD+، Full HD+ و QHD+ استفاده خواهد شد که این امر یک تابو شکنی در محصولات اپل می باشد. طبق گزارهای واصله، گوشی های جدید اپل که مجهز به صفحه نمایش اولد می باشند از قیمت بیشتری نسبت به نمونه LCD دار برخوردار می باشند.

قیمت نمونه های LCD دار را حدودا ۶۵۰ الی ۷۵۰ دلار تخمین می زنند که با توجه به این قیمت می توان نمونه های اولد دار را بالای ۱۰۰۰ هزار دلار تخمین زد. قیمت هزار دلاری آیفون ایکس خود تایید کننده این امر می باشد. البته در حال حاضر اسم این سه نسخه مشخص نشده است و ممکن است نام هایی از مدل های گذشته باشد و یا یک نام جدید را برای اولین بار بشنویم.

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل خدمات تخصصی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات اپل را به کاربران گرامی ارائه می نماید. تولیدات کمپانی اپل همیشه دارای یک پیچیدگی فنی بالایی می باشد که سبب می شود تعمیرات این محصولات از عهده ی هر واحد تعمیراتی خارج باشد. بارها شاهد آن بوده ایم که افراد با مراجعه به تعمیرکاران مبتدی و بدون مجوز دچار ضرر و زیان زیادی گشته اند و نه تنها مشکلات آیفون های انها رفع نگردیده است بلکه مشکلات گوشی های انها دوچندان گشته است. شما برای رفع مشکل گوشی های هوشمند خود می توانید به نمایندگی اپل مراجعه نمایید و از خدمات سخت افزاری و نرم افزاری این مرکز بهره ببرید.

تمامی خدمات در این مرکز توسط کارکنان متخصص ارائه می گردد و قطعات بکار رفته در تعمیرات گوشی های اپل از کیفیت بالایی برخوردار است. مرکز تعمیرات اپل علاوه بر تعمیر گوشی های هوشمند اپل در تعمیر لپ تاپ ها و نوت بوک های اپل نیز فعال می باشد و می تواند خدماتی در این حوزه به کاربران ارائه دهد.

اگر مایل به مطالعه ی اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول هستید مطالب ما را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید .