جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر آیفون

دارندگان گوشی های آیفون می توانند در صورت مواجه با مشکل کار نکردن اسپیکر گوشی مورد استفاده شان به مرکز تعمیرات آیفون مراجعه کرده و اشکال پیش آمده در آن را مرتفع سازند. بخش تعمیر اسپیکر آیفون به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از قطعات موبایل آیفون در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران گوشی های آیفون ارائه نموده است.

شایان ذکر است در صورتی که اشکال پیش آمده در اسپیکر حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض و تعمیر اسپیکر آیفون پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد. در هر حال در صورتی که از دارندگان گوشی های آیفون هستید و در حال حاضر این بخش از دستگاه شما دچار اختلال و ناکارامدی گشته است می توانید با مراجعه به نمایندگی اپل و حضور در پارت تعمیر اسپیکر آیفون تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیر اسپیکر آیفون

دلایل خرابی اسپیکر آیفون

عوامل متعددی در خرابی اسپیکر تلفن همراه نقش دارند. اگر اسپیکر شما به درستی کار نمی کند ممکن است یکی از این عواملی که در ادامه گفته می شود باعث خرابی آن شده باشد. نفوذ آب و رطوبت یکی از رایج ترین عواملی است که خرابی بلندگوی آیفون را موجب می‌گردد. اگر مایعات روی گوشی ریخته شود، تنها قسمتی که بیش از سایر اجزا در معرض نفوذ آب قرار می گیرد اسپیکر می باشد. این موضوع سبب سوختگی و یا اتصالی در اسپیکر شده و عملکرد آن را مختل می کند.

انباشته شدن گرد و خاک نیز در خرابی اسپیکر نقش دارد. این عامل ممکن است کیفیت صدای اسپیکر را به شدت کاهش دهد. مشکلات الکتریکی به ویژه خرابی برد گوشی نیز از دیگر عواملی است که باعث کار نکردن اسپیکر گوشی آیفون می شود. باید توجه داشت که گاهی اوقات هیچ کدام از این موارد در خرابی اسپیکر نقش نداشته و شاید فرسودگی و پایان عمر این قطعه دلیل خرابی آن باشد.

تست اسپیکر آیفون

اگر با تست دستگاه متوجه شدید که هیچ صدایی از گوشی شما شنیده نمی شود این احتمال وجود دارد که شما از یک هدست یا وسیله دیگری استفاده کرده باشید که باعث ایجاد مشکل در بلندگو شده است. برای رفع این اشکال و اطمینان از علت آن هرگونه وسایل اضافی مورد استفاده همانند هدست را کنار بگذارید و یک پیام آزمایشی بر روی پست صوتی خود قرار دهید. در گام بعد می بایست پیام های پست صوتی خود را چک کرده و پیام آزمایشی را اجرا کنید. اگر صدای پیام را شنیدید، پس مشکل از هدست است و باید آن را تعویض کنید. در صورتی که صدای پیام را نشنیدید مرحله زیر را جهت ادامه تعمیر اسپیکر آیفون امتحان کنید.

در این مرحله می بایست یک کلیپ ویدئویی آزمایشی صدادار بسازید و صدای خود را به مدت چند ثانیه در آن ضبط نمایید. صدایی که ثبت نموده اید را بر روی بلندگوهای خارجی دستگاه اجرا کنید. اگر صدای آن را می شنوید پس بلندگو سالم است اما اگر صدایی شنیده نمی شود سعی کنید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید (توجه داشته باشید که پیش از این کار از طالاعات گوشی خود بک آپ تهیه کنید زیرا ریست کردن دستگاه سبب حذف تمامی اطلاعات ذخیره شده در گوشی می شود).

در صورتی که اشکال پیش آمده، حتی با بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ای نیز برطرف نشود احتمالاً اشکال پیش آمده سخت افزاری است و دستگاه می بایست توسط تعمیرکاران متخصص بررسی شود. جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر اسپیکر آیفون می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و در پارت تخصصی مربوطه حضور یابید.

تعمیر اسپیکر موبایل اپل

عیب یابی صحیح دستگاه و کشف علت بروز اختلال در عملکرد اسپیکر، چندان پیچیده نیست و کاربر به خودی خود نیز می تواند برخی اقدامات مورد نیاز جهت عیب یابی را انجام دهد. بنابراین در صورتی که این اشکال در دستگاه شما ظاهر شده بهتر است پیش از تحویل آن به یکی از مراکز مجاز تعمیر اسپیکر آیفون آنرا تست و بررسی نمایید. جهت این کار دستورالعمل های زیر که توسط کارشناسان بخش تعمیر اسپیکر آیفون تدوین و گردآوری گشته اند را دنبال نمایید.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر اسپیکر آیفون

  • تعویض بلندگو گوشی اپل در مرکز تعمیر اسپیکر آیفون
  • رفع ایراد مشکلات بازر (بلند گو) آیفون
  • تست و بررسی همه جانبه صدای اسپیکر آیفون
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر آیفون در مرکز تعمیرات گوشی اپل
  • رفع مشکل قطع شدن صدای اسپیکر آیفون
  • رفع مشکل کم شدن صدای گوشی ال جی در مرکز تعمیر اسپیکر آیفون
  • حل مشکل قطع شدن اسپیکر پشتی آیفون
  • رفع مشکل قطع شدن صدای بلندگو

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر – نظیر تعمیر اسپیکر آیفون – و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در قیاس با تعمیرات سایر برندها از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است؛ این ویژگی همانا نبود یک نمایندگی رسمی از این برند در درون کشور است. این امر سبب گشته تا تعمیرگاه های بیشماری به ناروا خود را مرکز رسمی اپل معرفی کرده و ارائه دهنده خدمات ریز و درشت مرتبط با تولیدات آن باشند. در هر حال کاربران و دراندگان محصولات اپل در صورت بروز خرابی ناچار به مراجعه به یکی از این مراکز هستند پس بهتر آن است که پیش از مراجعه به چنین مجموعه هایی از وجود تخصص و تجهیزات در آنها مطمئن شوند.

مرکز تعمیرات اپل یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مرتبط با تولیدات این برند است که کار خود را همزمان با ورود محصولات اپل به داخل کشور آغاز کرده و تمامی تجهیزات خویش را همزمان با تکنولوژی های این حوزه گام به گام بروز رسانی ساخته است.  تعمیر اسپیکر آیفون تنها یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است. سایر خدمات و واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می شوند.