جستجو کردن
Close this search box.

MacBook Air CTO 2017

5/5
  • وزن : ۱٫۳۵ کیلوگرم
  • سری پردازنده :Core i7
  • رم 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 512 گیابایت
  • نوع حافظه داخلی SSD
  • ابعاد صفحه نمایش 13/3 اینچ
  • شارژدهی باتری 12 ساعت

مک بوک ایر اپل MacBook Air CTO 2017  با قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ خود توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. برخی از ویژگی‌های منحصربفرد این لپ تاپ، که در سایر محصولات هم‌تراز کمتر به چشم می خورند عبارتند از: طراحی باریک و سبک، بدنه یکپارچه آلومینیومی با کیفیت فوق‌العاده، کیبورد عالی با حسگر نور پس‌زمینه‌ی خودکار، برخورداری از بهترین تاچ پد موجود در بین اولترابوک‌های بازار، بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند و سریع و در نهایت مجهز بودن به حافظه‌ی داخلی SSD با درگاه PCI-e. صفحه‌ی نمایش مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017  در دو اندازه ۱۱٫۶ و ۱۳٫۳ اینچی با وضوح پیش‌فرض ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسل موجود است.

صفحه نمایش هر دو مدل از نوع LED و روکش براق هستند. کیبورد و تاچ‌پد این دو محصول نیز مانند دیگر محصولات اپل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. رم ۸ گیگابایتی از نوع ۱۶۰۰MHz LPDDR3 و حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017  هستند. تنها تغییری که نسبت به مدل قبلی اعمال شده افزایش میزان رم پیش فرض از ۴ به ۸ گیگابایت است. با وجود تمامی ویژگی‌های خارق العاده و منحصربفرد، به باور کارشناسان این محصول نیز نقائص و معایبی دارد که از میان آنها می توان به وجود صفحه‌نمایشی با دقت پایین‌تر از رقبای اصلی و نیز طراحی بدنه بدون هیچ تغییری نسبت به مدل ۲۰۱۶ اشاره کرد.

مشخصات فنی مک بوک ایر اپل MacBook Air CTO 2017
مشخصات فیزیکیابعاد : ۱۷ × ۲۲۷ × ۳۲۵ میلی‌متر وزن : ۱٫۳۵ کیلوگرم
پردازنده مرکزیسازنده پردازنده : Intel سری پردازنده :Core i7 مدل پردازنده :Dual Core محدوده سرعت پردازنده : ۲٫۰ تا ۲٫۲ گیگاهرتز فرکانس پردازنده :۲٫۲Ghz up to 3.2GhzGHz حافظه: Cache4 مگابایت
حافظه RAMظرفیت حافظه: RAM8 گیگابایت نوع حافظه : RAMDDR3
حافظه داخلیظرفیت حافظه داخلی :۵۱۲ گیگابایت نوع حافظه داخلی : SSD مشخصات حافظه داخلی : PCIe-based
پردازنده گرافیکیسازنده پردازنده گرافیکی : Intel مدل پردازنده گرافیکی : HD Graphics 6000 حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی : بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
صفحه نمایشاندازه صفحه نمایش : ۱۳٫۳ اینچ نوع صفحه نمایش : TFT LED-backlit LCD دقت صفحه نمایش : WXGA+|1440×900 صفحه نمایش مات : ندارد صفحه نمایش لمسی : ندارد توضیحات صفحه نمایش : صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹
سایر مشخصاتطبقه‌بندی : باریک و سبک¡ کاربری عمومی شارژدهی باتری : ۱۲ ساعت توضیحات باتری : باتری لیتیوم-پلیمر داخلی و غیر قابل تعویض با ظرفیت ۵۴ وات-ساعت سیستم عامل : Apple Mac OS توضیحات سیستم عامل : High Sierra امکانات دیگر : مجهز به بلوتوث نسخه‌ی ۴٫۰ اقلام همراه لپ تاپ : دفترچه راهنما

تعمیرات مک بوک اپل

کارشناسان تعمیرات مک بوک اپل با تمرکز بر ساختار مک بوک ها و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند به گونه ای که عیب یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می رسانند. در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های مک بوک (لپ‌تاپ اپل) –مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک بوک رتینا- می‌باشید اما مک بوک شما دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر مک بوک Apple اپل نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. مرکز تخصصی تعمیرات اپل در بخش تعمیرات مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017  و سایر دستگاه های این برند کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

فروش مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017

مرکز تخصصی اپل به دلیل عرضه کلیه محصولات این برند (اعم از آیفون، مک بوک و …) در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. کالاهای عرضه شده در نمایندگی Apple، منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات این برند از جمله مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017 را شامل می گردد. متقاضیان خرید مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017  و سایر محصولات اپل می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی اپل و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند.

معرفی MacBook Air CTO 2017

تعمیرات مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017

تعمیرات مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017  یکی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر MacBook اپل می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. کاربران گرامی می توانند با حضور در این پارت تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و در صورت نیاز اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری پیش آمده در آن را رفع و حل نمایند. تعمیر مک بوک Apple در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می تواند کیفیت اولیه مک بوک معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

سرویس در محل مک بوک اپل

سرویس در محل مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017  و سایر مک بوک های اپل، راهکاری برای ارائه خدمات تعمیر به آندسته از کاربرانی است که به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه مرکزی اپل را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات مک بوک تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تحویل در محل مک بوک اپل را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، پیک مرکز تخصصی تعمیرات، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و دستگاه را به مرکز تعمیرات اپل انتقال می دهد. مک بوک تحویل داده پس از طی مراحل تعمیر و تست عملکرد، مجدداً توسط پیک این شرکت، به دارنده دستگاه تحویل داده می شود.

واحدهای تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش –برای مثال خدمات مرتبط با مک بوک ایر اپلMacBook Air CTO 2017 –   را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد. در بخش زیر واحدهای تخصصی تعمیرات اپل معرفی گشته اند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل از زمان راه اندازی تاکنون محور فعالیت های خویش را مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی نهاده است و با تمامی امکانات و تجهیزات خویش در تلاش است تا رضایت مشتریان و لبخند همیشگی آنها را کسب نماید. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل توسط واحد CRM  (ارتباط با مشتریان)، به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. نمایندگی اپل با جذب تیمی از برترین متخصصان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عرضه شده از سوی کمپانی اپل توانسته است به به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیرات اپل بپردازد و دغدغه همیشگی نبود یک نمایندگی مجاز در کشور را برای کاربران دستگاه های اپل رفع نماید. تعمیرات اپل در این مرکز به دست تیمی انجام می پذیرد که پیشرفته ترین تجهیزات این کار را در اختیار دارند و به دلیل سطح بالای تخصص و دانش، می توانند پیچیده ترین اشکالات و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های اپل را رفع نمایند.