جستجو کردن
Close this search box.

تبلت اپل مدل WiFi

5/5
  • رم 2 گیگ
  • حافظه 32 گیگ
  • ابعاد 9/7 اینچ
  • پردازده 1/84 گیگاهرتزی
  • رزولوشن دوربین 8 مگاپیکسل
  • وزن 469 گرم
  • تراشه Apple A9 Chipset

تبلت اپل مدل WiFi که در ابعاد ۹٫۷ اینچی روانه بازارهای جهانی شده است، ظرفیت ۳۲ گیگابایتی و وضوح تصویر ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسلی دارد. این آیپد با شباهت‌های فراوان به نسخه قبلی تولید شده است؛ اندازه و دقت نمایشگر آیپد جدید کاملا مشابه با نمایشگر نسخه‌ی قبلی این محصول است. این تبلت به تراشه به‌روزتر A9 و پردازنده‌ی کمکی M9 مجهز است؛ اما میزان حافظه‌ی رم آن از آیپد پروی ۱۲٫۹ کمتر است. مهم‌ترین تغییر ظاهری آیپد ۹٫۷ اینچی، مربوط به حذف رنگ صورتی از رنگ‌های آن است. بنابراین، تبلت اپل مدل WiFi ، تنها در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی تولید می گردد. این تبلت در دو نسخه‌ی LTE و WiFi  تولید شده است که مجموعا چهار انتخاب پیش روی کاربران قرار خواهد داد. 

نکته شایان ذکر در باب تبلت اپل مدل WiFi  آن است که این محصول ارزان‌ترین تبلت ۱۰اینچی تولیدشده‌ی تاریخ اپل تاکنون است. آیپد ۹٫۷ بهترین تبلت برای افرادی است که می‌خواهند در ازای پرداخت هزینه‌ی کمتر، صاحب یک آیپد از شرکت مطرح اپل شوند. این محصول برخوردار از نمایشگر خیره‌کننده، دوربین‌های پیشرفته و پردازنده‌ی بسیار قدرتمند است که آن را بدل به گزینه مناسبی برای بسیاری از خریداران ساخته است.

مشخصات تبلت اپل مدل WiFi
ارتباطاتفناوری‌های ارتباطی: Wi-Fi¡ بلوتوث وای فای: ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac بلوتوث: نسخه‌ ۴٫۲
دوربین رزولوشن دوربین: ۸ مگاپیکسل قابلیت‌های دوربین: مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک (Autofocus) دوربین سلفی: سنسور با رزولوشن ۱٫۲ مگاپیکسل
حافظهمقدار رم: ۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
صفحه نمایش نوع: LED-backlit IPS LCD بازه اندازه صفحه نمایش: بین ۸ تا ۱۰ اینچ اندازه: ۹٫۷ اینچ رزولوشن: ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸ پیکسل
مشخصات فیزیکیابعاد: ۷٫۵ × ۱۶۹٫۵ × ۲۴۰ میلی متر وزن: ۴۶۹ گرم
پردازندهتراشه: Apple A9 Chipset پردازنده‌ی مرکزی: Dual-Core CPU فرکانس پردازنده‌ی مرکزی: ۱٫۸۴ گیگاهرتز پردازنده‌ی گرافیکی: PowerVR GT7600 GPU
سایر مشخصاتحسگرها: شتاب‌سنج (Accelerometer)¡ قطب‌نما (Compass)¡ فشارسنج (Barometer)¡ ژیروسکوپ (Gyroscope)¡ اثر انگشت (Fingerprint Sensor) سیستم عامل: iOS نسخه سیستم عامل: iOS 10 باتریباتری غیر قابل تعویض لیتیوم: پلیمر با ظرفیت ۳۲٫۴ وات-ساعت اقلام همراه: تبلت دفترچه‌ راهنما و شارژر

فروش تبلت اپل مدل WiFi

مرکز تخصصی اپل به دلیل عرضه کلیه محصولات اچل (اعم از آیفون، آی مک، آی پد و …) در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. کالاهای عرضه شده در مرکز تخصصی اپل، منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند را شامل می گردد. متقاضیان خرید محصولات اپل از جمله تبلت اپل مدل WiFi می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی اپل و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند.

معرفی سایر مدل های تبلت اپل : تبلت اپل مدل iPad Pro 9.7 inch 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

تحویل در محل تبلت اپل مدل WiFi

در صورتی که کاربر یکی از محصولات اپل ایسوس نظیر تبلت اپل مدل WiFi هستید اما دستگاه مورد استفاده شما دچار اختلالاتی گشته است می توانید با حضور در مرکز تعمیر Apple تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز را دریافت نمایید. در صورتی که به هردلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه مرکزی اپل را ندارید می توانید از سرویس تحویل در محل اپل استفاده نمایید. در این سرویس، پیکی از سوی تعمیرگاه به نزد شما آمده و پس از ثبت اشکالات پیش آمده در تبلت، آنرا جهت تعمیر به تعمیرگاه منتقل می نماید. پس از اتمام تعمیرات و تست دستگاه، تبلت مجدداً توسط پیک به محل و ادرس ذکر شده از سوی شما، بازگردانده می شود. این سرویس مناسب برای اندسته از کاربرانی است که به دلیل ضیق وقت و مواردی از این دستگاه امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند.

تبلت اپل مدل WiFi

تعمیرات تبلت اپل مدل WiFi

کارشناسان فعال در مرکز تبلت اپل مدل WiFi به دلیل آگاهی از به روزترین شیوه‌های تعمیر و ترمیم و با بهره‌گیری از ابزار پیشرفته‌ این مرکز، توانایی آن را یافته‌اند تا در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت به تعمیرات اپل اقدام نمایند. به منظور آسودگی خاطر هموطنان گرامی، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با گارانتی ارائه می‌گردد. این امر در راستای عملکرد این مرکز در حرکت به سوی اهداف مشتری‌مداری می‌باشد. در صورت نیاز به تعمیرات تبلت اپل یا استفاده از سایر خدمات این مرکز، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس بگیرید. همچین با حضور در مرکز می توانید از خدمات و مشاوره‌های مرتبط با تعمیرات آیپد بهره مند شوید.

تعمیرات تبلت اپل

تعمیرات تبلت اپل یکی از تخصصی ترین و دشوارترین تعمیرات به شمار می آید زیرا آیپدها از تکنولوژی متفاوت و منحصر به فرد بهره گرفته اند و با سایر تبلت ها متفاوت هستند. بنابراین مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی مجاز جهت تعمیرات تبلت اپل ضروری است. اپل سرویس تعمیرگاه مجاز محصولات اپل از جمله تعمیرات آی پد می باشد. متخصصان اپل سرویس از برترین متخصصین تعمیرات آیپد بوده و با بهره گیری از دانش روز، انواع تعمیرات حرفه ای و تخصصی آی پد را با دقت، مهارت و ریزبینی انجام می دهند. تعمیرات انواع مدل های آی پد از جمله تعمیر تبلت اپل مدل WiFi توسط کارشناسان اپل سرویس، به سرعت و با صرف هزینه ای مناسب انجام خواهد گرفت. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به تعمیرات آیپد می توانید با حضور در نمایندگی اپل تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات اپل

مرکز تعمیرات اپل بهترین مکان برای آن دسته از کاربرانی است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده آنها به هر دلیل دچار خرابی و اختلال شده است. حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد. مرکز تعمیرات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید. به عبارتی دیگر مرکز تعمیرات اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آن دسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است. چنین کاربرانی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات اپل تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.