جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات مک بوک Apple

چرا مک بوک بوت نمی‌شود؟ دلیل کند شدن سرعت مک بوک چیست؟ چرا مک بوک به وای فای وصل نمی‌شود؟ علت کار نکردن بلوتوث مک بوک چیست؟ چرا مک بوک شارژ نمی‌شود؟ همه این پرسش‌ها بارها و بارها توسط کاربران مک بوک که با مشکلات متعددی در این دستگاه مواجه شده‌اند، پرسیده شده است. اگر شما هم با مشکلی در مک بوک خود مواجه شده‌اید و برخی از این سوالات، سوالات شما هم است، تنها کافیست که به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیرات مک بوک Apple مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه را به تعمیرکاران این مرکز بسپارید.

البته تنها راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر مک بوک مراجعه حضوری به این مرکز نیست. شما می‌توانید برای تعمیر مک بوک خود از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل استفاده کنید. با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست زمان و هزینه خود را برای مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر مک بوک به هدر دهید.

تعمیرات مک بوک Apple

نمایندگی تعمیرات مک بوک

خبر خوب این است که نمایندگی تعمیرات مک بوک هم در تهران و هم در کرج شعبه‌های متعددی دارد. بنابراین استفاده از خدمات این مرکز برای کاربرانی که تمایل دارند به صورت حضوری به نمایندگی تعمیرات مک بوک Apple مراجعه کنند، خیلی ساده است. نمایندگی تعمیر مک بوک در مناطق ستارخان، پیروزی، تجریش، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد و ولیعصر تهران شعبه دارد. علاوه‌بر این در منطقه شاهین ویلا کرج نیز شعبه دارد. با این وجود کاربران کرجی و تهرانی که با مشکلی در مک بوک خود مواجه شده‌اند علاوه‌بر استفاده از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل، می‌توانند با خیال راحت به هر یک از شعب نمایندگی رسمی تعمیرات مک بوک که به منزل آن‌ها نزدیک‌تر است مراجعه کنند.

تعمیرات مک بوک در تهران

چه مشکلی برای مک بوک شما به وجود آمده است؟ آیا روشن نمی‌شود یا دائم هنگ می‌کند و ریستارت می‌شود؟ هر مشکلی که برای مک بوک شما به وجود آمده باشد، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیرات مک بوک Apple بسپارید. خوشبختانه این مرکز در کلان‌شهر تهران شعبه‌های متعددی دارد از سعادت‌آباد گرفته تا تجریش، میرداماد، فرجام، ستارخان، امیرآباد، پیروزی و ولیعصر. با این وجود در هر کجای تهران که باشید می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبه‌های این مرکز یا استفاده از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل آن از خدمات عیب‌یابی و تعمیر مک بوک بهره‌مند شوید.

تعمیرات مک بوک در کرج

خوشبختانه نمایندگی تعمیرات مک بوک Apple در کرج هم شعبه دارد. بنابراین کاربران کرجی هم می‌توانند از خدمات ویژه این مرکز استفاده کنند. شعبه نمایندگی مک بوک در کرج، در منطقه شاهین ویلا قرار گرفته است. این مرکز خدمات عیب‌یابی و تعمیرات مک بوک را به کاربران کرجی مک بوک در اقصی نقاط این استان از جهانشهر تا عظیمیه، طالقانی، گلشهر، مهرشهر، فردیس، نظرآباد، هشتگرد و … ارائه می‌دهد. با این وجود در هر کدام از مناطق این کلان‌شهر که باشید می‌توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر از خدمات نمایندگی اپل استفاده کنید.

خدمات تخصصی تعمیر مک بوک Apple

تعمیرات مادربرد مک بوک Apple به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی تعمیرات هارد دیسک مک بوک Apple ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری مک بوک Apple ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )

تعمیرات باتری مک بوک Apple ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیرات برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و …) ،باز کردن قفل ( Bios ) انواع مک بوک Apple یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس مک بوک Apple تعمیرات مودم مک بوک Apple و تعویض انواع مودم مک بوک Apple (Modem )

فن مک بوک از آن دست قطعاتی است که نقش بسزایی در دوام کیفیت و عمر مفید مک بوک دارد. عدم توجه به این قطعه و ترک سرویس‌های دوره‌ای آن، نه تنها سبب آسیب به این بخش از دستگاه می گردد، بلکه به مرور، استهلاک سایر اجزا را در پی خواهد داشت.

در صورت بروز اختلال در فن لپ تاپ اپل ، آنچه که مهم خواهد بود دو موضوع است؛ یک آنکه آیا امکان تعمیر این قطعه وجود دارد و یاتعمیر آنها بصرفه‌تر از تعویض آنهاست؟ شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات مک بوک Apple و مراجعه به پارت تعمیر و تعویض فن مک بوک ایر تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این قطعه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعویض و تعمیر فن مک بوک پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت.

و در ادامه پس از کسب اجازه از شما، اقدامات مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند. در هر حال، آنچه که شما در پایان دریافت خواهید کرد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است. در صورتی که امکان جابجایی و انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی اپل را ندارید می توانید از سرویس در محل اپل استفاده نمایید. در این سرویس، کارشناسان مرکز تعمیرات مک بوک Apple خود در محل حضور یافته و تعویض فن مک بوک ایر شما را به انجام می‌رسانند.

گاهی اوقات کیبورد مک بوک به صورت کامل از کار می‌افتد به گونه‌ای که تمامی کلیدهای آن کار نمی‌کنند اما گاهی اوقات هم تنها برخی از کلیدهای صفحه کلید مک بوک از کار می‌افتند. درصورتی که هیچ ضربه‌ای به مک بوک وارد نشده باشد یا اینکه مایعات بر روی آن ریخته نشده باشد، دلیل از کار افتادن کل صفحه کلید مک بوک عمدتاً نرم‌افزاری است که به سادگی نیز برطرف خواهد شد. اما خرابی برخی از کلیدهای صفحه کلید مک بوک نشان می‌دهند که کیبورد این سیستم به تعمیرات سخت‌افزاری و حتی تعویض نیاز دارد.

بنابراین بهتر است درصورت بروز هرگونه مشکلی برای صفحه کلید مک بوک به نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل مراجعه کنید تا تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق مک بوک، مشکل صفحه کلید آن را پیدا کرده و آن را به صورت تخصصی برطرف کنند.

تاچ پد یا trackpad مک بوک اپل از اجزایی است که در صورت خرابی احتمال تعمیر آن بسیار پایین است. اگر مشکل تاچ پد، نرم افزاری باشد می توان با اعمال برخی تنظیمات مشکلات آن را برطرف کرد. اما اگر آبخوردگی و خط و خش شدید و یا شکستگی عامل خرابی تاچ پد باشد، امکان تعمیر برای آن وجود نداشته و کاربر مجبور است برای همیشه از یک موس استفاده کند.

درصورتی که مشکل تاچ پد سخت افزاری نباشد می توانید با انجام برخی اقدامات مشکل آن را برطرف کنید. تمیز کردن Trackpad، ریست کردن PRAM و استفاده از قابلیت Diagnostics راه حل هایی است که برای مشکل تاچ پد مک بوک اپل می توانید امتحان کنید.

عوامل متعددی ممکن است خرابی مادربرد مک بوک را در پی داشته باشد. مادربرد از قطعات مختلفی تشکیل شده و اصلی ترین قسمت مک بوک محسوب می شود. تمامی قطعات دستگاه با مادربرد در ارتباط بوده و بسیاری از اجزا مانند رم، گرافیک، پردازنده، فن و… بر روی آن سوار می شود. از این رو هرگونه ایراد و خرابی در این قطعه عملکرد کل دستگاه را با مشکل مواجه می کند. برخی از این ایرادات شامل اختلال در ولتاژ چیپ رگولاتور، سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی، خرابی و سوختگی دیود ها و افزایش حرارت چیپ ها می باشد. برای رفع هریک این ایرادات باید مادربرد تعمیر شود.

از آنجا که تعمیر ماردبرد مک بوک امری تخصصی است و نیازمند دقت و دانش زیادی می باشد، در نمایندگی مک بوک اپل، تعمیر مادربرد در چند مرحله و در چند پارت مختلف انجام می شود. در این مرکز ابتدا مادربرد در بخش عیب یابی با استفاده از ابزارهای مناسب بررسی می شود. پس از تشخیص عیب و قسمت آسیب دیده، آنگاه به واحد تعمیرات مادربرد تحویل داده می شود. کارشناسان در این قسمت با تعویض قطعات معیوب، مشکل مادربرد را برطرف کرده و جهت بررسی نهایی و تست قطعه آن را به کارشناس فنی تحویل می دهند.

خرابی و یا شکستگی ال سی دی مک بوک یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی است که برای کاربر اتفاق می افتد. عواملی مانند وارد شدن ضربه به دستگاه، افتادن لپ تاپ از ارتفاع، ریختن مایعات روی صفحه و نوسانات برقی می تواند موجب آسیب زدن به LCD مک بوک شده و خرابی آن را به دنبال داشته باشد. اگرچه تعویض ال سی دی مک بوک امکان پذیر است اما باید گفت در بسیاری از مواقع شدت آسیب دیدگی ال سی دی به حدی است که باید تعویض شود.

البته ناگفته نماند که اگر تنها کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی و آسیب شده باشد، در این صورت احتمال تعمیر صفحه نمایش وجود داشته و مشکل دستگاه پس از تعمیر برطرف می شود. چنانچه ال سی دی مک بوک شما آسیب دیده و یا تصویری از آن دریافت نمی کنید می توانید با مراجعه به تکنسین فنی نمایندگی تعمیرات مک بوک Apple برای رفع مشکل مربوطه اقدام نمایید. این مرکز مجهزترین مرکز تعمیر مک بوک بوده و تجهیزات و ابزارهای ویژه ای درخصوص تعمیر و تعویض LCD مک بوک در اختیار دارد.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که مک بوک نتواند سیستم عامل را بوت کند. در این شرایط ممکن است صفحه نمایش تصویر سیاهی را نشان داده و یا خطاهای مختلفی را برای شما نمایش دهد. از نشانه های دیگر بوت نشدن مک بوک این است که دستگاه پس از روشن شدن هنگ کرده و تنها لوگوی اپل را نشان می دهد. بوت نشدن سیستم می تواند هم به دلایل نرم افزاری  ایجاد شده باشد و هم اینکه وجود مشکل در برخی سخت افزارها مانند هارد دیسک، باعث بوت نشدن آن شده باشد. درصورتی که با این مشکل مواجه هستید می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر مک بوک اپل تماس بگیرید تا شما را جهت برطرف کردن مشکل راهنمایی کنند. در نمایندگی تعمیرات اپل، ابتدا هارد دستگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

بدسکتوری هارد می تواند موجب بوت نشدن سیستم و حتی روشن نشدن آن شود. در برخی اوقات با استفاده از حالت های Safe Mode و Recovery Mode  در مک بوک، می توان مشکل بوت نشدن را پیدا کرده و آن را برطرف کرد. توصیه می شود درصورت مواجه با این مشکل، برای بررسی دقیق و ریشه یابی مشکل، آن را به نمایندگی تعمیر مک بوک اپل تحویل دهید. در این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نرم افزارهای به روز، مشکل دستگاه شناسایی شده و اقدام مناسب برای تعمیر آن صورت می گیرد.

تعمیرات مک بوک در محل

تعمیرات مک بوک Apple در محل در راستای رفاه حال کاربران گرامی در نظر گرفته شده است. متاسفانه تعمیرگاه های معتبرکه به تعمیرات مک بوک مسلط باشند، بسیار اندک هستند. از همین رودر صورت بروز مشکل در مک بوک ها، یافتن تعمیرگاه و نمایندگی مجاز برای تعمیرات آن ها دشوار است. Apple سرویس با تاسیس و راه اندازی کارگاه تعمیرات macbook، مهندسان و کارشناسان خبره را در زمینه ی تعمیرات این محصول Apple ، به کار گرفته است.

نگران دوری راه جهت تعمیرات مک بوک خود نباشید ، نمایندگی اپل ضمن تاسیس شعب متعدد در سراسر تهران _که لیست آن را در صفحه ی تماس با ما می توانید ببینید _ مشکل کاربران را به جهت دوری راه برطرف نموده است. همچنین اگر به هر دلیل امکان مراجعه ی حضوری به نمایندگی تعمیر مک بوک را ندارید می توانید تقاضای سرویس در محل مک بوک را ثبت نموده و یا دستگاه خود را از طریق تیپاکس به نمایندگی اپل ارسال نمایید.

کارشناسان تعمیرات مک بوک Apple ، دوره‌های تخصصی و عمومی را زیرنظر اساتید بین‌المللی گذرانده و با پشت سرگذاشتن آزمون‌های علمی و عملی موفق به کسب مدارک بین‌المللی گشته‌اند. نظر به اینکه، مک بوک ها همچون سایر محصولات Apple، هرروزه در حال پیشرفت هستند. مدیریت مرکز تعمیرات مک بوک Apple به این آزمون‌ها اکتفا نکرده و به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت، کارشناسان فعال در این مجموعه را ملزم به حضور در «دوره‌های تخصصی تعمیرات مک بوک» کرده است. این دوره ها، با حضور کارشناسان بین‌المللی و داخلی در سیکل های مختلف برگزار می‌گردند.

تعمیرگاه تخصصی مک بوک

خاطرنشان می کنیم، مراجعه به تعمیرگاه هایی که دانش کافی جهت تعمیرات مک بوک ندارند، صدمات جبران ناپذیری به دستگاه شما خواهد زد. Apple سرویس با سال ها سابقه ی درخشان و با بهره گیری از برترین متخصصین  در زمینه ی تعمیرات مک بوک، مسلط به تعمیرات کلیه ی قطعات مک بوک بوده و آماده ی ارائه ی انواع خدمات به مشتریان گرامی  می باشد. لازم به ذکر است، نمایندگی Apple تعمیرات خود را همراه با گارانتی ارائه می دهد.

بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی می توانید تعمیرات تخصصی مک بوک خود را به کارشناسان این مرکز بسپارید. تعمیرات مک بوک Apple دردو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود. کارشناسان نمایندگی Apple، پس از بررسی و تشخیص سخت افزاری یا نرم افزاری بودن مشکل، روند تعمیرات را آغاز خواهند کرد. پس ازعیب یابی اولیه، تعمیرات مک بوک در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب انجام خواهد شد.

تعمیرات مک بوک پرو

تعمیرات مک بوک پرو به دلیل قیمت بالای این محصول و نرم‌افزارهایِ ویژه‌ای که از آن‌ بهره‌مند است نیازمند متخصصانی است که به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مک بوک پرو تسلط و آشنایی داشته باشند و بتوانند در بررسی‌های اولیه ضمن عیب‌یابی صحیح، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را تشخیص دهند. از این‌رو تعمیرات مک بوک Apple در این مرکز به دست مجموعه‌ای از کارشناسان تعمیر و با بهره‌مندی از ابزارآلاتی صورت می‌گیرد که بالاترین سطح سازگاری را با این محصول دارند.

ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاریِ ویژۀ این محصول سبب می‌گردد تا کارشناسان تعمیر راهکارهای را به‌کارگیرند که صرفاً خاصِ لپ‌تاپ‌های اپل است.

تعمیر مک بوک رتینا

تعمیرات مک بوک رتینا، از جمله خدمات تخصصی واحد تعمیرات مک بوک می‌باشد. آشنایی با ویژگی‌های خاص این مدل برای تعمیرکاران مک بوک رتینا، بسیار ضروری می‌باشد. امری که بسیاری از مراکز تعمیراتی آن را نادیده انگاشته و بدون داشتن تخصص لازم تعمیرات مک بوک رتینا را انجام می‌دهند. متخصصین تعمیرات مک بوک Apple در نمایندگی و تعمیرگاه مجاز اپل، دوره‌های تخصصی و بین‌المللی تعمیرات مک بوک رتینا را پشت سر گذاشته و با آگاهی کافی اقدام به تعمیرات مک بوک می‌نمایند.

بد نیست بدانید که این مدل دارای پردازنده ۱٫۱ گیگاهرتزی اینتل مدل Core M است. همچنین  این مدل دارای فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت می باشد. مک بوک رتینا جدید ۱۲ اینچی، به اندازۀ ایر، باریک و سبک و جمع و جور است و به اندازه پرو، قدرتمند وکارآمد است

تعمیرات مک بوک ایر

تعمیرات مک بوک ایر (لپ‌تاپ اپل) در این مرکز به دست متخصصانی انجام می‌پذیرد که تمرکز کاری خویش را بر تعمیر و ترمیم محصولات اپل نهاده‌اند؛ از این‌رو تجربه و تبحر مورد نیاز را –پس از آزمون و خطاهای بسیار در دوره‌های آزمایشی و آموزشی- کسب کرده و هم‌اکنون به سطحی از مهارت و تبحر رسیده‌اند که به اذعان بسیاری از همکاران، مجموعه‌ای را تشکیل داده‌اند که یکی از حرفه‌ای‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش محصولات اپل می‌باشند.

شایان ذکر است بخشی از تخصص این مجموعه به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزاتی است که بالاترین سطح سازگاری با محصولات اپل را دارند و بر اساس استانداردهای طرح شده از سوی کمپانی تهیه گردیده‌اند.

دیگر خدمات تعمیرات مک بوک اپل

تعمیرات گرافیگ مک بوک Apple و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ مک بوک Apple (VGA) ارائه خدمات تخصصی تعمیرات LCD مک بوک Apple ، تعمیرات LED مک بوک Apple و تعویض LCD و LED مک بوک Apple تعمیرات شارژر مک بوک Apple ( آداپتور مک بوک Apple ) تعمیرات کیبورد مک بوک Apple و تعویض کیبورد انواع مک بوک Apple تعمیرات وایرلس مک بوک Apple ،

تعمیرات بلوتوث مک بوک Apple و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع مک بوک Apple ( wifi , bt ) تعمیرات لولای شکسته مک بوک Apple ، تعمیرات قاب شکسته مک بوک Apple و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع مک بوک Apple نصب Ios ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مک بوک

تعمیر انواع مدل های مک بوک در دو دسته ی تعمیرات سخت افزاری مک بوک و تعمیرات نرم افزاری مک بوک به هم وطنان عزیز ارائه می گردد. در صورتی که یک قطعه از مک بوک با مشکل مواجه شود، ابتدا تعمیرکاران مک بوک سعی در تعمیر قطعه ی آسیب دیده خواهند نمود. در صورتی که مشکل مک بوک با تعمیرات رفع نشد اقدام به تعویض قطعات مک بوک خواهد شد. این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که تمامی قطعات استفاده شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل اصل بوده و هیچ گونه قطعه ی تقلبی در تعمیرات استفاده نمی شود.

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی مک بوک های Apple
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان مک بوک های Apple
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل مک بوک Apple
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای مک بوک
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در مک بوک Apple

 

نمایندگی اپل و واحد های ارائه دهنده ی خدمات

کاربران اپل به این مسئله واقف هستند که کمپانی اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد همین امر زمینه‌ای را برخی برخی از مراکز فراهم آورده تا به سواستفاده از اعتماد کاربران پرداخته و به دروغ خود را نمایندگی رسمی اپل در ایران بنامند.

 مرکز تعمیرات مک بوک Apple ، تعمیرگاه مجاز محصولات اپل در ایران است. این مرکز به عنوان واحدی معتبر و قابل اطمینان، به ارائه خدمات مختلف در زمینه تعمیر و فروش محصولات اپل در ایران می پردازد. متخصصین بخش تعمیرات با اخذ مدارج بین‌المللی و آموختن استانداردهای اپل به تعمیر محصولات منحصر به فرد اپل می‌پردازند. کارشناسان فروش اپل نیز، آشنایی کامل با محصولات اپل داشته و توانایی تشخیص کالای اصل از تقلبی را دارند.

این اطمینان را به کاربران گرامی می‌دهیم که تمامی کالاهای ارائه شده در مرکز تعمیرات مک بوک Apple اصل و اورجینال می باشند. به همین دلیل هیچ گونه نگرانی در خصوص نبود نمایندگی اپل در ایران نداشته باشید. مدیریت این مرکز کادر فنی خود را ملزم به رعایت استانداردهای تعریف شده از سوی کمپانی اپل می‌داند. همچنین شرایط لازم جهت کسب دانش و فن آوری مورد نیاز جهت تعمیرات اپل در این مرکز با برگزاری دورهای تخصصی تعمیرات مک بوک فراهم گشته است.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در این مرکز دربردارنده‌ی شرایط و ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌دهنده‌های هم‌رده‌ی خود متمایز ساخته است؛ برخی از ویژگی‌های مرکز تعمیرات مک بوک Apple عبارتند از: بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، به‌کارگیری کارشناسان دارندۀ مدارکِ بین‌المللی، استفاده از تجهیزاتی که بالاترین میزان سازگاری و انعطاف با محصولات اپل را دارند، تست مک بوک (لپ‌تاپ اپل) تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از صحت عملکرد آن، تعهد مرکز تعمیرات مک بوک (لپ‌تاپ اپل) نسبت به ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی، کسب اجازه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و …. .

سوالات متداول تعمیرات Apple

به‌یقین شما نیز آگاهی دارید که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمی‌تواند ضامن ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان مرکز تعمیر مک بوک Apple خواهد بود دسترسی به ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم سازد.

بد نیست بدانید که در این مرکز، در صورت نیاز به تعویض قطعه در آی مک، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده خواهد شد و در صورت نبود قطعۀ مورد نیاز در آرشیو مرکز تعمیرات و بازسازی مک بوک پس از انجام هماهنگی های لازم با صاحب دستگاه، قطعۀ مورد نیاز از خارج از کشور خریداری شده و در فرآیند تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد. سوالات متداول تعمیرات Apple در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی Apple

نمایندگی Apple به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های Apple است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی Apple مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی Apple با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. تعمیر مک بوک Apple یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است.

نمایندگی Apple در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام Apple به کاربران ارائه دهد. برخی از ویژگی های نمایندگی Apple عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و …

خدمات تخصصی تعمیر مک بوک Apple :

  • تعمیر مادربرد مک بوک Apple به صورت فوق تخصصی و ۱۰۰% تضمینی تعمیر هارد دیسک مک بوک Apple ( مکانیکی و الکترونیکی )
  • سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری مک بوک Apple (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر باتری مک بوک Apple ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و …)
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع مک بوک Apple یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس مک بوک Apple
  • تعمیر مودم مک بوک Apple و تعویض انواع مودم مک بوک Apple (Modem )
  • تعمیر گرافیگ مک بوک Apple و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ مک بوک Apple (VGA) ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD مک بوک Apple
  • تعمیر LED مک بوک Apple و تعویض LCD و LED مک بوک Apple
  • تعمیر شارژر مک بوک Apple ( آداپتور مک بوک Apple )
  • تعمیر کیبورد مک بوک Apple و تعویض کیبورد انواع مک بوک Apple
  • تعمیر وایرلس مک بوک Apple
  • تعمیر بلوتوث مک بوک Apple و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع مک بوک Apple ( wifi , bt )
  • تعمیر لولای شکسته مک بوک Apple
  • تعمیر قاب شکسته مک بوک Apple و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع مک بوک Apple
  • نصب Ios ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA)
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی
  • تعمیر صفحه نمایش مک بوک Apple / تعمیر صفحه نمایش نوت بوک Apple
  • تعمیر کارت گرافیک مک بوک Apple / تعمیر کارت گرافیک نوت بوک Apple
  • تعمیر کی برد مک بوک Apple / تعمیر کی برد نوت بوک Apple
  • تعمیر صفحه لمسی مک بوک Apple / تعمیر صفحه لمسی نوت بوک Apple
  • ارتقاء مک بوک Apple / ارتقاء نوت بوک Apple
  • تعمیر درایو مک بوک Apple / تعمیر درایو نوت بوک Apple
  • تعمیر هارد مک بوک Apple / تعمیر هارد نوت بوک Apple
  • تعمیر قاب شکسته مک بوک Apple / تعمیر قاب شکسته نوت بوک Apple
  • تعمیر بلندگو مک بوک Apple / تعمیر بلندگو نوت بوک Apple

مطالب مفید

تعمیر تبلت سامسونگ  / نمایندگی سامسونگ  / نمایندگی ال جی  / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل ال جی / نمایندگی شارپ / نمایندگی کپی شارپ / نمایندگی فتوکپی شارپ / تعمیر موبایل / تعمیر تبلت / تعمیرات لپ تاپ / تعمیرات نوت بوک /  تعمیرات تبلت  / تعمیرات لپ تاپ / نمایندگی دل / نمایندگی شارپ نمایندگی ریکو /نمایندگی ایسوس / نمایندگی اچ پی / نمایندگی کانن / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی ایسر / نمایندگی ریکو / تعمیرات ایسوس / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / تعمیرات فتوکپی / نمایندگی اچ پی / نمایندگی کونیکا مینولتانمایندگی کیوسرا / نمایندگی ال جی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی شارپ / نمایندگی سونی /نمایندگی توشیبا / نمایندگی زیراکس / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / نمایندگی کانن / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگنمایندگی شارپ / مرکز سخت افزار ایران مرکز طراحی شبکه / نمایندگی پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیرات لپ تاپ توشیبا/تعمیرات لپ تاپ شارپ /تعمیرات لپ تاپ دل /تعمیر لپ تاپ فوجیتسو /نمایندگی رسمی پاناسونیک /نمایندگی رسمی ریکوتعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ ایسر/تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /نمایندگی رسمی برادر /نمایندگی رسمی کانن /نمایندگی رسمی زیراکس /تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ اچ پی /سرویس لپ تاپ دل / سرویس لپ تاپ سامسونگ / سرویس مک بوک اپل / سرویس لپ تاپ ایسر / سرویس لپ تاپ msi / سروس لپ تاپ لنوو / سرویس لپ تاپ ایسوس / سرویس لپ تاپ توشیبا / سرویس لپ تاپ فوجیتسو