جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ Apple

تعمیر لولای لپ تاپ Apple زمانی انجام می شود که این قطعه شکسته باشد و یا دچار آسیب دیدگی هایی شده باشد که حرکت درب را مختل کنند. لولا نگهدارنده درب لپ تاپ است و اگر ایرادی داشته باشد، سلامت نمایشگر را هم تهدید می کند. بنابراین تعمیر لولای لپ تاپ Apple اهمیت دارد و باید به شکل درست و اصولی انجام شود. در ادامه این مقاله شما را با جزئیات جالبی در مورد نحوه تعمیر لولای مک بوک و هزینه این کار آشنا می کنیم. اگر این قطعه آسیب دیده و یا اخیرا درب مک بوک به درستی باز و بسته نمی شود، بهتر است برای عیب یابی و ترمیم لولا از تیم تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر لولای لپ تاپ اپل

نمایندگی اپل  یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لپ تاپ اپل است. خدمات تعمیر لولای لپ تاپ Apple و تعمیر قاب لپ تاپ Apple و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه  تعمیر لولای لپ تاپ Apple و تعمیر قاب لپ تاپ تعمیر لولای نوت بوک و تعمیر قاب نوت بوک و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی به کلیه نهادها ، ارگان ها ، سازمان ها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی ارائه می نماید.

لولای مک بوک

در میان قطعات ریز و درشت بکاررفته در نوت بوک های اپل، لولای لپ تاپ از آن دست قطعاتی است که به دلیل موقعیت قرارگیری‌اش در این دستگاه، هم امکان شکستگی و هم امکان بروز خرابی در آن وجود دارد. از این رو توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خرابی لولای لپ تاپ Apple هر از چند گاهی این قطعه را از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس نمایید.

همانگونه که می دانید بیش از حد سفت یا شل بودن لولا نه تنها منجر به شکستن لولا می شود، بلکه در بیشتر موارد به بخش‌های پلاستیکی بدنه لپ تاپ نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می‌کند. تعمیر لولا لپ تاپ، به دلیل تفاوت‌های فیزیکی موجود در میان لپ تاپ‌ها، به روش‌های متعددی انجام می‌شود و کارشناس تعمیر بسته به نوع و مدل دستگاه، روش تعمیر لولای لپ تاپ را انتخاب می‌کند. تخصصی‌ترین سرویس های تعمیر لولای لپ تاپ Apple با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل قابل دریافت است.

پیشنهاد سایت: تعمیر مک بوک آب خورده

تعمیر تخصصی لولای لپ تاپ Apple

متأسفانه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ اپل انجام می‌پذیرد. این تبلیغات به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت. علل این پیشامد نيز كاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زيادي روي اين قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت يك پارچه خارج شود بسيار ضعيف و آسيب پذير مي‌گردد. دوم اينكه در لولاهاي لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلياژهاي مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده كه چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پايدار نخواهد بود.

در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جديد و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ اپل ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به مرکز تعمیر لولای لپ‌ تاپ Apple مراجعه نمایید. کارشناسان ما در پارت تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ اپل، اشکال پیش آمده در لولاها و اتصالات این دستگاه را بررسی کرده و با تعیین سطح خرابی پیش آمده در آن اقدام به تعمیر و یا تعویض این بخش از لپ تاپ می نمایند.

سرویس تخصصی تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ اپل

 لولای در لپ تاپ جزء قطعات مکانیکی و پر استهلاک این دستگاه ها به شمار می رود و این امر به دلیل فشار و وزن زیادی است که روزمره تحمل می‌کند، در نتیجه به مراقبت و توجه احتیاج دارند و هر از چند گاهی باید از بابت سفتی، شلی، لقی و باقی موارد بررسی و سرویس شود. اگر تشخیص کارشناسان مرکز تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ Apple بر این باشد که شکستگی لولای لپ تاپ زیاد و وسیع است، امکان تعمیر یا جوشکاری وجود ندارد؛ زیرا فشار زیادی روی این قطعه وجود دارد و اگر از حالت یکپارچه خارج شود، بسیار ضعیف و آسیب پذیر می شود، همچنین در لولاهای لپ تاپ ها با برند های مختلف و متنوع، از فلزات و آلیاژ های مختلف و گاه مخصوصی استفاده می شود و به همین علت، جوشکاری با فلزات معمول به صورت صحیح انجام نشده و محل جوش خورده پایدار نیست.

اغلب لپ تاپ ها نیز بسیار نازک و ظریف طراحی شده و نمی توان لولای جوش خورده را به درستی سر جای خود قرار داد و این به دلیل ضخیم شدن بخش های جوشکاری شده است. در این مواقع باید لولای شکسته با نمونه سالم تعویض شود. همچنین فقط از قطعه استاندارد استفاده کنیم. در صورت بروز اشکال در این بخش بهتر است دستگاه خویش را به مرکز تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ Apple بسپارید تا پس از بررسی دستگاه اقدامات مورد نیاز انجام شوند.

علائم خرابی لولای لپ تاپ اپل

اگر شما در نگهداری از لپ تاپ دقت کافی نداشته باشید و یا درب دستگاه را بی مهابا و به اشتباه باز و بسته کنید، احتمال خرابی لولا و حتی قاب بسیار بالاست. اما چه موقع باید اقدام به تعمیر لولای لپ تاپ apple کنیم؟ شل شدن درب لپ تاپ، نشانه اصلی خرابی لولاست. اگر درب مک بوک بیش از حد شل شده است، یعنی لولا آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد. گاهی در حین تعمیر، لولا بیش از حد سفت می شود که در این صورت هم باید مجددا ترمیم گردد. شکستن لولا هم مسئله دیگری است که تعمیر لولای مک بوک را ضروری می سازد. دقت کنید که در صورت مواجهه با هریک از این موارد، باید هرچه زودتر لولا را ترمیم کرده و اجازه ندهید که خرابی این قطعه زمان بر شود.

تعمیرات لولای مک بوک

تعمیر شل شدن لولای مک بوک اپل

گاهی تعمیر لولای لپ تاپ apple زمانی انجام می شود که این قطعه شل شده است. معمولا این اتفاق بر اثر ضربه خوردن مک بوک یا باز و بسته کردن غیر اصولی درب می افتد. به این شکل که درب لپ تاپ باز نمی ماند و اصطلاحا می افتد. لولای لپ تاپ انواع بسیاری دارد که همه آنها به نمایشگر (LED یا LCD) متصل شده اند. شل شدن این قطعه اتفاق جالبی نیست و حتی ممکن است نمایشگر و فلت های تصویر را نیز در معرض خطر قرار دهد. به همین دلیل باید در اسرع وقت به فکر تعمیر لولای مک بوک یا تعویض این قطعه باشید.

تعمیر لولای لپ تاپ Apple

  • تعمیر قاب لپ تاپ Apple و تعمیر قاب تبلت Apple و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا لپ تاپ Apple تعمیر لولای لپ تاپ  ( انواع لپ تاپ Apple به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب انواع لپ تاپ Apple
  • تعویض لولای انواع لپ تاپ Apple
  • ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ Apple
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ Apple و قاب تبلت Apple و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی Apple

هزینه تعمیر لولای لپ تاپ apple

تعمیر و به خصوص تعویض لولای لپ تاپ اپل، نسبتا پر هزینه است. البته تا وقتی که این قطعه به طور کامل عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیر لولای لپ تاپ apple اظهار نظر قطعی کرد. میزان و نوع خرابی لولا تعیین می کند چقدر باید برای ترمیم آن هزینه کنید. اگر آسیب دیدگی جزئی باشد و بتوان لولا را ترمیم کرد، هزینه چندانی به دنبال ندارد. اما در شرایطی که لولا شکسته باشد و به هر دلیل دیگری قابل ترمیم نباشد، باید تعویض شود. در این صورت باید قیمت لولای جدید را هم در هزینه نهایی تعمیرات لولای مک بوک مد نظر داشته باشید.

این مطلب مفید را از دست ندهید : راهکارهایی برای افزایش سرعت مک بوک

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ اپل

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ اپل با تجهیز فضای خود به حضور مجرب‌ترین تعمیرکاران لپ تاپ و پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ را به متقاضیان ارائه دهد. کاربران گرامی توجه داشته باشند که مرکز تعمیرات اپل، تعمیرگاه مجاز محصولات اپل در ایران است و هیچ‌گاه مدعی نمایندگی اپل بودن را ندارد.

مرکز تعمیرات اپل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شركت‌هاي حال حاضر کشور است که در زمينه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات اپل و سیستم‌های هوشمند پیشرفته مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمينه‌هاي مختلفِ فناوري اطلاعات عرضه می‌دارد. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های قابل دریافت در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل عبارت است از: تعمیر خرابی اسپیکرها لپ تاپ اپل، تعمیرات خرابی هارد لپ تاپ اپل، تعمیر لولای لپ تاپ Apple، تعمیرات شارژر لپ تاپ اپل، تعویض کیبورد، تعمیرات وایرلس لپ تاپ اپل و …. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید