جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپتاپ اپل

تعمیر لپتاپ اپل با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری تیمی از زبده‌ترین کارشناسان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات اپل انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و بررسی تعداد بیشماری از لپ تاپ های اپل و حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی، به ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد آنها تسلط یافته و توانایی آن را یافته‌اند تا با عیب‌یابی صحیح و انتخاب رویکردهای مناسب تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این لپ تاپ های اپل را رفع نمایند.

مرکز تعمیر لپتاپ اپل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی تعمیر لپتاپ اپل و دیگر دستگاه‌های هوشمند مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. این شرکت به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل

کیبورد یا صفحه کلید از سخت افزارهای بیرونی دستگاه است. کاربر با استفاده از کیبورد برخی فرمان‌ها و دستورات لازم را وارد سیستم می کند. همچنین بسیاری از دستورات ویندوز از طریق کلیدهای ترکیبی کیبورد انجام می شود. کیبورد ممکن است در اثر ضربه یا ریختن مایعات دچار مشکل شود. همچنین در اثر استفاده نامناسب از آن ممکن است برخی از کلیدهای آن کنده شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. با وجود اینکه در ظاهر، کیبورد ساختاری ساده دارد اما تعمیر آن بسیار تخصصی و پیچیده است.

در واحد تعمیرات لپ تاپ اپل، کارشناسان پس از باز کردن کیبورد، اقدامات لازم جهت تعمیر آن را انجام می دهند. البته خاطر نشان می کنیم که اگر آسیب وارد شده به کیبورد زیاد باشد و یا اینکه بخشی از آن شکسته و کنده شده باشد در این صورت احتمال تعمیر آن به شدت کاهش می یابد و احتمالا تنها راه موجود، تعویض کیبورد لپ تاپ اپل باشد.

تعمیر فن لپ تاپ اپل

فن لپ تاپ یکی از قطعات سخت افزاری بکاررفته در تمامی لپ تاپ هاست که وظیفه آن، تعدیل دمای داخلی لپ تاپ و خنک‌سازی قطعات آن است. فن بکاررفته در لپ تاپ با خروج هوای گرم به خنک شدن قطعات کمک می کند. همانطور که می دانید افزایش حرارت داخلی دستگاه می تواند قطعاتی مانند سی پی یو، رم، هارد و گرافیک را با مشکل مواجه کرده و از کار بیاندازد. بنابراین وجود یک یا چند فن متعدد در دستگاه مانع از بروز چنین مشکلاتی می شود.

اما گاهی به دلایل مختلف، عملکرد فن با اختلال مواجه شده و باعث بالا رفتن دمای دستگاه می شود. در این شرایط باید برای تعمیر فن لپ تاپ اپل خود اقدام کنید. تعمیر کردن فن بستگی به آسیبی دارد که به آن وارد شده است. بنابراین در همه حال امکان تعمیر آن وجود ندارد و چنانچه کارشناسان تشخیص به تعویض آن دهند باید یک فن جدید جایگزین شود.

تعمیر فلت لپ تاپ اپل

فلت مهمترین رابط بین مادربرد و صفحه نمایش است و انتقال تصویر به LCD را برعهده دارد. این بخش از مدارهای الکتریکی ساخته شده است که تصاویر را با کیفیت مناسب برای پخش به ال سی دی منتقل می کنند. فلت معمولاً در کنار لولاهای لپ تاپ واقع شده و با باز و بست شدن لپ تاپ، حالت انعطافی پیدا می کند. گاهی در اثر ضربه یا خرابی لولاها، کابل فلت آسیب دیده و دریافت تصاویر با اختلال مواجه می شود.

همچنین آب خوردگی دستگاه نیز ممکن است باعث اتصالی در مدار فلت شده و مشکلاتی مشابه را رقم بزند. در این حالت نیاز به تعمیر فلت لپ تاپ خواهد بود. تعمیر فلت مستلزم باز کردن قاب دستگاه و جدا کردن اتصالات کابل از مادربرد و ال سی دی می باشد. کارشناسان پس از بررسی فلت، اقدامات لازم را برای تعمیر و یا تعویض آن انجام می دهند.

تعمیر فلت لپ تاپ اپل

فلت مهمترین رابط بین مادربرد و صفحه نمایش است و انتقال تصویر به LCD را برعهده دارد. این بخش از مدارهای الکتریکی ساخته شده است که تصاویر را با کیفیت مناسب برای پخش به ال سی دی منتقل می کنند. فلت معمولاً در کنار لولاهای لپ تاپ واقع شده و با باز و بست شدن لپ تاپ، حالت انعطافی پیدا می کند. گاهی در اثر ضربه یا خرابی لولاها، کابل فلت آسیب دیده و دریافت تصاویر با اختلال مواجه می شود.

همچنین آب خوردگی دستگاه نیز ممکن است باعث اتصالی در مدار فلت شده و مشکلاتی مشابه را رقم بزند. در این حالت نیاز به تعمیر فلت لپ تاپ خواهد بود. تعمیر فلت مستلزم باز کردن قاب دستگاه و جدا کردن اتصالات کابل از مادربرد و ال سی دی می باشد. کارشناسان پس از بررسی فلت، اقدامات لازم را برای تعمیر و یا تعویض آن انجام می دهند.

تعمیر هارد لپ تاپ اپل

بخش مهمی از لپ تاپ، حافظه داخلی آن است که با نام هارد شناخته می شود. تمامی اطلاعات و برنامه ها روی هارد ذخیره شده و مورد استفاده قرار می گیرند. همانگونه که می‌دانید هاردها ظرفیت های گوناگونی دارند. هرچه هارد مقدار ظرفیت بیشتری داشته باشد، اطلاعات و داده های بیشتری را در خود ذخیره می‌کند. یکی از موضوعات مهم در رابطه با هارد این است که سیستم عامل دستگاه نیز روی آن ذخیره شده است. بنابراین پس از روشن کردن دستگاه، اولین اطلاعاتی که خوانده می شود اطلاعات روی هارد است. خرابی هارد می تواند سیستم را تحت تأثیر قرار داده و مشکلاتی در آن به وجود آورد.

مشکلاتی مانند بالا نیامدن ویندوز، کند شدن سیستم، ری استارت شدن دستگاه، ذخیره نشدن اطلاعات و ظاهر شدن صفحه آبی از جمله مشکلات مرتبط با هارد می باشد. هارد از قطعاتی مانند هد و موتور تشکیل شده و شامل سکتورهای متعدد برای ذخیره اطلاعات است. خرابی در هریک از این بخش ها، نیازمند روش های ویژه‌ای برای تعمیر است. استفاده از دستگاه های پیشرفته نظیر PC3000 این امکان را فراهم کرده است تا بتوان برخی از مشکلات هارد را برطرف کرده و اطلاعات آن را بازیابی نمود.

تعمیرات اپل

کاربران گرامی توجه داشته باشند که مرکز تعمیرات اپل، تعمیرگاه مجاز محصولات اپل در ایران است و هیچ‌گاه مدعی نمایندگی اپل بودن را ندارد. مرکز تعمیرات اپل با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی تعمیرات اپل و سیستم‌های هوشمند پیشرفته مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد.

این شرکت به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیر لپتاپ اپل

تعمیر لپتاپ اپل و رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های این برند اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر می‌باشد لیکن با توجه به پیشروی اپل در ساخت و تولید دستگاه‌های جدید، تعمیرات انجام شده در این راستا نیز می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا کسب کرده باشند.

عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیر لپتاپ اپل ، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر در مراکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود. از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت انجام تعمیر لپتاپ اپل از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مجموعه، بر اساس اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد.

نمایندگی اپل

نمایندگی تعمیرات اپل در واحد تعمیر لپتاپ اپل ، یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لپتاپ اپل و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لپتاپ ( نوت بوک ) و انواع بردهای الکترونیکی محصولات اپل، در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها، ارگانها، سازمانها و مراکز اداری، صنعتی، بازرگانی، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعمیر لپتاپ اپل و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ، Clean Room ، PC3000 ، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم کاری روز جهان جهت رفع مشکل انواع لپتاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و ۱۰۰% تضمینی انجام می گیرد.

خدمات تخصصی تعمیر لپتاپ اپل

تعمیر مادربرد لپتاپ اپل ( مادربرد نوت بوک اپل ) به صورت فوق تخصصی / تعمیر هارد دیسک لپتاپ اپل ( مکانیکی و الکترونیکی ) ، سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک / تعمیر فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپتاپ اپل ( رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی ) / تعمیر باتری لپتاپ اپل ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و … ) / باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپتاپ اپل یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپتاپ اپل ( نوت بوک اپل ) /

تعمیر مودم لپتاپ اپل و تعویض انواع مودم لپتاپ اپل (Modem ) / تعمیر گرافیگ لپتاپ اپل و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپتاپ اپل (VGA) / ارائه خدمات تخصصی تعمیر LCD لپتاپ اپل ، تعمیر LED لپتاپ اپل و تعویض LCD و LED لپتاپ اپل ( نوت بوک اپل )تعمیر شارژر لپتاپ اپل ( آداپتور لپتاپ اپل ) / تعمیر کیبورد لپتاپ اپل و تعویض کیبورد انواع لپتاپ اپل ( نوت بوک اپل ) / تعمیر وایرلس لپتاپ اپل ، تعمیر بلوتوث لپتاپ اپل و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپتاپ اپل ( wifi , bt ) /

تعمیر لولای شکسته لپتاپ اپل ، تعمیر قاب شکسته لپتاپ اپل و همچنین تعویض قاب و لولای شکسته انواع لپتاپ اپل / نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی / تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی

سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپتاپ اپل که عبارت است از :

  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … )
  • تست کامل هارد از لحاظ سلامت سیلندر و مکانیک هارد در تمامی لپتاپ های اپل ( نوت بوک های اپل )
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژو …
  • تست کامل فرکانس های مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان لپتاپ های اپل ( نوت بوک های اپل )
  • بررسی و کنترل کلیه اجزای رایانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درایوهای نوری ، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد ، کارت گرافیک ، مودم ، پاور و غیره
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپتاپ اپل
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپتاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپتاپ اپل