جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

هات اسپات در گوشی آیفون

هات اسپات در گوشی آیفون یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار های ممکن است. آیا تاکنون در موقعیتی قرار گرفته ‌اید که نیاز مبرم به اینترنت داشته باشید ولی یا داده دیتای همراه ندارید یا دسترسی به اینترنت وای فای برای شما امکان‌پذیر نیست؟ اگر جزء این دسته از افراد هستید و علاوه بر این کاربر گوشی آیفون می باشید، روشی ساده برای اتصال دستگاه های دیگر به اینترنت گوشیتان وجود دارد. دسترسی به اینترنت با وجود یک گوشی آیفون و هات اسپات در گوشی آیفون بسیار ساده و آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید، یک بسته اینترنت همراه (دیتای تلفن همراه) بر روی آیفون ‌تان است.

هات اسپات آیفون

هات اسپات در گوشی آیفون بر روی کدام مدل ها اجرا می شود؟

 هات اسپات منحصر به هیچ گوشی یا سیستم عاملی نیست. در هر مدل گوشی و با هر دو سیستم اندروید و آی او اس می توانید از هات اسپات استفاده کنید. هات اسپات در گوشی آیفون نیز مانند دیگر گوشی ها به اشتراک گذاری اینترنت دیتای تلفن همراه به شکل وای فای برای دیگر دستگاه های الکترونیکی است. در این مطلب دستورالعمل برای iOS 10 و iOS 9 تنظیم شده است. برای افرادی که هنوز از iOS 8 استفاده می‌کنند، نیز این روند مشابه است. این دستور العمل ‌ها بر روی آیفون S4، آیفون ۵ و S5، آیفون ۶ و S6 و S6+، آیپد پرو، آیپد ۲ و آیپاد لمسی نسل پنجم اجرا می شود.

توجه: اپل گزینه هات اسپات شخصی iOS 9 را در بروزرسانی جدید خود مخفی کرده است، اما با طی مراحل ذکر شده می توانید آن را فعال کرده و از قابلیت هات اسپات بهره مند شوید.

فعال كردن هات اسپات آيفون در ios 12

فعال کردن هات اسپات در ios 12 شامل تمامی مدل آیفون هایی است که به این نسخه از IOS مجهز شده اند. گزینه هات اسپات به دیگر کاربران امکان استفاده از اینترنت گوشی شما را می دهد. فعال کردن این گزینه در نسخه IOS 12 به راحتی انجام شده و کار پیچیده ای نیست. برای فعال کردن این گزینه وارد Setting آیفون شوید و گزینه Cellular را باز کنید. در زبانه جدید گزینه ی Cellular Data Options را بزنید.

در مرحله بعد لازم است تا Cellular Data Network را انتخاب کنید. در این قسمت نام APN اپراتور سیم کارت و کلمه عبور و رمز عبور رو به دلخواه تعیین کنید. پس از اینکه مراحل فوق را با موفقیت انجام دادید یک بار از تنظیمات دستگاه خارج شوید. با ورود مجدد به تنظیمات گزینه Personal Hotspot را مشاهده خواهید کرد. در اینجا با انتخاب این گزینه می توانید آن را رمزگذاری کنید. پس از این کار به منوی قبلی بازگشته و با فعال کردن Hotspot یکی از روش های اشتراک گذاری اینترنت گوشی خود را انتخاب نمایید.

هات اسپات در گوشی آیفون در سیستم عامل  iOS 10

ابتدا به قسمت تنظیمات (Settings) بروید. سپس گزینه Cellular را انتخاب کنید. از زیر منوی این گزینه، Cellular Data Options را کلیک نمایید. بر روی گزینه Cellular Data Network کلیک کرده و به قسمت Personal Hotspot بروید. در این بخش یک نام کاربری (Username) وارد کرده و بازگردید. (شما می توانید یک APN و بعد یک رمز عبور اضافه کنید). حال، وقتی به منوی تنظیمات برگشتید، تب Personal Hotspot را مشاهده خواهید کرد. می ‌توانید این یونیت را برای روشن و خاموش کردن هات اسپات موبایل و همچنین تغییر رمز عبور آن انتخاب نمایید.

دقت داشته باشید هنگامی که Personal Hotspot را روشن می کنید، اینترنت برای شبکه مورد استفاده به شکل وای فای فعال می گردد. هات اسپات در گوشی آیفون روشن می ‌شود. فقط کافیست با سیستم های مورد نظرتان به شبکه هات اسپات وای فای که به تازگی ساخته ‌اید، متصل شوید. البته می ‌توانید رمز عبور خود را نیز تغییر دهید.

گفتنی است اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید به راحتی رمز عبور را تغییر دهید. برای این کار فقط باید روی بخش مربوط به رمز عبور وای فای کلیک نمایید. اگر می خواهید مطمئن شوید که هات اسپات در گوشی آیفون تان کار می کند.شما به سادگی می توانید با هات اسپات وای فای که به تازگی ایجاد کرده ‌اید، به هر دستگاهی که وای فای آن فعال است، اعم از یک دستگاه ویندوزی، تبلت یا هر گوشی اندرویدی، دیگر گجت ‌های آی او اس و یا هر دستگاه دیگری، متصل شوید.

هات اسپات در گوشی آیفون برای سیستم عامل iOS 9

ابتدا به بخش تنظیمات (Settings) مراجعه کنید. پس از آن Cellular را انتخاب نموده و روی Cellular Data Network ضربه بزنید. به قسمت Personal Hotspot بروید و نام کاربری را وارد نمایید. (این مراحل مانند مراحل طی شده در نسخه ۱۰ آی او اس می باشد). حال که به منوی تنظیمات برگشتید و تب جدید Personal Hotspot را مشاهده نمودید، می توانید برای استفاده آن را روشن و خاموش کنید. فعال کردن هات اسپات در گوشی آیفون با نسخه iOS 9 کمی ساده تر از نسخه iOS 10 می باشد.

مرکز تعمیرات اپل

در مرکز تعمیرات اپل تیمی از بهترین افراد متخصص و کاردان در حرفه خود به یاری شما شتافته اند. این مجموعه در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض تمامی محصولات اپل تقدیم شما مراجعین محترم کند. امید است جلب رضایت شما اثبات شایستگی تیم کارشناس ما باشد.

نمایندگی اپل

همان گونه که می دانید اپل یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا محسوب می شود که محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. محصولات الکترونیکی اپل در کشور ما نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. نمایندگی اپل برای اینکه مشتریان علاقه مند به اپل از خرید خود لذت برده و راضی باشند، در دو بخش در خدمت شماست. بخش فروش مختص فروش و مشاوره برای بهترین انتخاب در انواع کالاهای اپل می باشد و بخش خدمات پس از فروش برای پشتیبانی از محصولات خریداری شده شما بزرگواران.

اخبار، اطلاعات و مقاله های مفید حوزه فناوری های جدید را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید