جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی گوشی اپل

نمایندگی گوشی اپل در تهران و شهرستان ها ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش آیفون‌های اپل به متقاضیان است. یکی از دغدغه‌های کاربران گوشی های اپل در ایران، نبود نمایندگی رسمی از این برند در ایران است؛ نمایندگی‌ای که در صورت نیاز به خرید محصولات اپل و یا دریافت خدمات پس از فروش بتوان به آن مراجعه کرد.

نمایندگی موبایل اپل در تهران، کرج و شهرستان ها، جهت رفع این نقصان، اقدام به راه‌اندازی یکی از برترین مجموعه‌های تعمیر و فروش گوشی های اپل در تهران، کرده است. به عبارتی دیگر نمایندگی گوشی Apple در تهران به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که قصد خرید و یا تعمیر گوشی را دارند. اگرچه مرکز تعمیر گوشی مدعیِ بودن یک نمایندگی رسمی نیست اما مدعی بودن یک مجموعه استاندارد، متعهد و با کیفیت است.

نمایندگی گوشی اپل در تهران

نمایندگی موبایل اپل در تمام مناطق تهران

نمایندگی موبایل اپل بهترین مکان برای مراجعه آندسته از افرادی است که یا قصد خرید یکی از گوشی‌های اپل را دارند و یا به دلیل بروز خرابی و اشکال در گوشی مورد استفاده‌شان، در پی یک مرکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر موبایل هستند. نمایندگی گوشی اپل در تهران کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان دو حوزه فروش و تعمیر را به همکاری فراخوانده تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

اگر از کاربران گوشی های اپل هستید و گوشی مورد استفاده‌تان در طول روزهای اخیر با اختلالاتی مواجه شده است می توانید با حضور در نمایندگی موبایل اپل تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیرات این دستگاه را دریافت نمایید. دیگر سرویس ارائه شده در نمایندگی موبایل اپل، فروش گوشی های اپل اعم از گوشیPhone 6s، iPhone XS Max ، iPhone X ، iPhone 7 ، گوشی آیفون X (ایکس) و… است که متقاضیان این سرویس می‌توانند با حضور در فروشگاه مرکزی اپل از آن برخوردار گردند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی رسمی موبایل اپل است.

نمایندگی گوشی اپل در غرب تهران

نمایندگی مجاز موبایل اپل، دارای چند شعبه در اقصی نقاط پایتخت است تا دسترسی تمامی کاربران به خدمات مورد نظرشان راحت تر باشد. اگر ساکن مناطق غربی تهران اعم از پونک، صادقیه، شهرک غرب، سعادت آباد، گیشا، اکباتان، شهر زیبا و … هستید، نمایندگی اپل در ستارخان و سعادت آباد به شما نزدیک تر هستند. البته دیگر شعب از جمله شعبه امیرآباد (اکسپرس) نیز آماده سرویس دهی به شما عزیزان هستند.

نمایندگی تعمیر گوشی اپل در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران (تجریش، نیاوران، زعفرانیه، جماران، الهیه، فرشته، قیطریه، دزاشیب، دربند، جردن و …) هستید و نیاز به دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر موبایل اپل دارید، نمایندگی گوشی اپل در تهران، کنار شماست. شما می توانید از تمامی شعب این مجموعه، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیرات آیفون و آیپد دریافت نمایید.

نمایندگی موبایل اپل در جنوب تهران

بله. ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، یاخچی آباد، خانی آباد نو، شوش، جوادیه، خزانه فلاح، آب منگل، کاروان (رضویه) منیریه، جی، یافت آباد، مولوی، امیربهادر، شهرک مسعودیه، آذری، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از طریق شعبه فرجام نمایندگی گوشی apple انواع مدل های آیفون را به صورت تخصصی ترمیم نمایند.

نمایندگی مجاز گوشی apple در شرق تهران

شعبه پیروزی نمایندگی گوشی اپل برای سرویس دهی هرچه بهتر به ساکنین شرق پایتخت راه اندازی است. همکاران ما با بالاترین توان فنی و تخصصی، در خدمت ساکنین نارمک، حکیمیه، تهرانپارس، مجیدیه، شهرک کاج، شهرک والفجر و دیگر محله های شرق تهران هستند تا ضمن تعمیر تخصصی آیفون اپل، بهترین سرویس ها را به مشتریان ارائه دهند.

نمایندگی تعمیر موبایل اپل در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر گوشی اپل در ایران

خدماتی همچون تعمیر برد، تعمیر پردازنده، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر تاچ، ترمیم دوربین (اصلی و سلفی) ترمیم و تعویض سنسورها، رفع مشکلات تاچ آیدی، تعمیر اسپیکر و بلندگو، تعمیر شارژر، تعمیر و تعویض فلت شارژ، رفع مشکلات نرم افزاری، رفع مشکل کرش کردن گوشی، فلش نرم افزاری، ویروس کشی، بازیابی اطلاعات موبایل، بروزرسانی سیستم عامل، نصب برنامه ها و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات نمایندگی گوشی اپل در کرج، تهران و شهرستان ها به شمار می روند. این خدمات با ضمانت نامه نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و تا مدت زمان تعیین شده، قابلیت پیگیری دارند.

تعمیرات نرم افزاری گوشی اپل:

تعمیرات نرم افزاری موبایل اپل از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی گوشی اپل است که با استفاده از بروزترین تجهیزات و باکس‌های این حوزه انجام می پذیرد. دارندگان گوشی های اپل می توانند در صورت بروز اشکالات نرم افزاری در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیر گوشی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

اِعمال تعمیرات نرم افزاری بر روی موبایل های اپل در این مرکز، صرفاً پس از طی روند عیب یابی و تشخیص علل اشکالات پیش آمده انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر گوشی آیفون تسلط و تخصصی تام در حوزه فعالیت خویش داشته و در تلاشند تا بالاترین سطح کیفی خدمات را در حیطه تعمیرات موبایل اپل عرضه نمایند.

تعمیرات سخت افزاری موبایل اپل:

تعمیرات سخت افزاری گوشی اپل با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان در نمایندگی تعمیر گوشی اپل در سراسر کشور انجام می‌پذیرد. دارندگان هریک از گوشی های اپل –صرف‌نظر از مدل دستگاه- می توانند با مراجعه به نمایندگی گوشی اپل، تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت‌افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار موبایل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب‌یابی، کار با پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در نمایندگی گوشی اپل است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

نمایندگی فروش گوشی اپل

نمایندگی گوشی اپل در کرج، تهران و شهرستان ها تمامی مدلهای آیفون عرضه شده از سوی این کمپانی محبوب را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش گوشی اپل می توانند بسته به نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارند، آیفون مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی‌ترین خدمات پس از فروش دستگاه خریداری شده بهره‌مند گردند.

صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌‌اند. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی گوشی اپل در تهران می‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید گوشی های اپل اتخاذ کنند.

نمایندگی فروش گوشی اپل در تهران

گارانتی محصولات اپل در شهرستان ها

دو بار هزینه کردن برای رفع یک مشکل در هر محصولی که از آن استفاده می‌کنید از گوشی گرفته تا لپ تاپ و … مانند دو بار گزیده شدن از یک سوراخ است؛ که نه تنها بخش زیادی از پول شما به هدر می‌رود، بلکه زمان زیادی هم از شما تلف می‌شود. این مشکل زمانی گریبان‌گیر شما خواهد شد که عیب‌یابی و تعمیر دستگاه معیوب شده خود را به مرکزی نامعتبر بسپارید؛ 

چراکه مراکز معتبر گارانتی تعمیر محصول را به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا اگر برای بار دوم همان مشکل قبلی گریبانگیر دستگاه آن‌ها شد، دوباره مجبور به پرداخت هزینه نباشند. یکی از این مراکز، نمایندگی تعمیرات محصولات اپل است که ضمانت‌نامه تعمیر محصولات اپل را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد؛ با این وجود می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر هر کدام از دستگاه‌های اپل که از آن‌ها استفاده می‌کنید را با اطمینان خاطر به این مرکز بسپارید.

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی اپل ارائه دهنده کلیه سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران تمامی دستگاه های اپل اعم از آیپد، آیفون، آی‌مک و …. است. کاربران هر یک از محصولات اپل می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی رسمی تعمیرات اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی دستگاه خویش را دریافت نمایند.

تعمیرات ارائه شده در این مرکز به دلیل پیاده‌سازی‌شان توسط مجرب‌ترین کارشناسان و استفاده از جدیدترین روشها و تجهیزات تعمیر، به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید