جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی اپل در ایران

یکی از دغدغه‌های کاربران محصولات اپل در ایران، نبود نمایندگی رسمی از این برند در ایران است؛ نمایندگی‌ای که در صورت نیاز به خرید محصولات اپل و یا دریافت خدمات پس از فروش بتوان به آن مراجعه کرد. این امر –یعنی نبود نمایندگی اپل در ایران- سبب شده تا کاربرانی که قصد خرید یکی از محصولات اپل را دارند یا به دلیل بروز اشکال در دستگاه اپل مورد استفاده‌شان قصد تعمیر آن دستگاه را دارند، ناچار به حضور در مراکز سطح شهر گردند؛ مراکزی که دریافت خدمات فروش و تعمیر از آنها یک ریسک بزرگ به شمار می آید زیرا غالب کارشناسان حاضر در این مراکز تعهدی در قبال مشتری و پاسخگویی به وی ندارند. جهت رفع این نقصان، نمایندگی اپل در ایران اقدام به راه‌اندازی یکی از برترین مجموعه‌های تعمیر و فروش محصولات اپل، کرده است. به عبارتی دیگر نمایندگی اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که قصد خرید و یا تعمیر یکی از دستگاه های اپل را دارند. نمایندگی اپل در ایران اگرچه مدعیِ بودن یک نمایندگی رسمی نیست اما مدعی بودن یک مجموعه استاندارد، متعهد و با کیفیت است.

خدمات نمایندگی اپل در ایران

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در ایران منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با محصولات این برند را شامل می گردد. فروش انواع محصولات اپل، تعمیرات سخت افزاری محصولات اپل، تعمیرات نرم افزاری محصولات اپل، ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی اپل در ایران است. وجه اشتراک تمامی خدمات مذکور، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی apple در ایران و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات و تعمیرات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز اپل به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیر اپل

نمایندگی تعمیرات اپل در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مراکزی است که در حوزه تعمیرات اپل مشغول به ارائه خدمات است. نمایندگی اپل در ایران فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات اپل به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشت. پس از چندی با بهره‌مندی از پرسنل فنی متخصص و حضور مهندسان و کارشناسان این حوزه این مرکز به عضویت رسمی اتحادیه فن‌آوران ایران درآمد و توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند. مدت‌هاست که نام محصولات اپل با نمایندگی اپل در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات اپل است. در حال حاضر کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات اپل تمامی خدمات مرتبط با تولیدات اپل اعم از آی پاد، آی مک، مک بوک و آیفون، همچنین نصب، اصلاح و راه‌اندازی نرم‌افزارهای آی تونز، آی لایف، آی ورک و سیستم عامل مورد استفاده در رایانه ها و دستگاه های این شرکت را به کاربران ارائه می دهند.

نمایندگی فروش اپل

فروش محصولات اپل یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است که به یُمن وجود کارشناسان زبده و مجرب با  بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت این مرکز کارشناسان خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است. اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟ خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. شما می‌توانید با حضور در نمایندگی اپل در ایران تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از محصولات اپل از کارشناسان فروش کسب نمایید. اطلاعاتی نظیر:

  • توضیحاتی در مورد شیوه کار، استفاده و نگهداری
  • شرح مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هریک از محصولات اپل
  • درکی صحیح از ارائه‌ی خدمات پیش از فروش به مشتریان و تلاش در جهت اجرای آن
  • تلاش در جهت پیاده‌سازی نظرات طرح شده از سوی مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات اپل
  • تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان نمایندگی اپل در ایران
  • انعطاف‌پذیری در بخش فروش اپل و ارائه‌ی راهکارهای متفاوت به مشتری
  • ارائه‌ی اطلاعات پیش‌نیاز برای خرید محصولات اپل به صورت شفاهی و مکتوب در قالب بروشورهای حاوی مشخصات فنی اپل و…
  • ویژگی‌های هر یک از محصولات اپل
  • مزایا و معایب هر یک از محصولات اپل
  • ارزش خرید هر یک از محصولات اپل
  • ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش
  • میزان افت و نوسان قیمت هریک از محصولات اپل
  • مقایسه هریک از محصولات اپل با محصولات هم‌رده در برندهای دیگر

ویژگی های نمایندگی اپل در ایران

اگرچه نمایندگی اپل در ایراند ر دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات اپل است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی اپل در ایران در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات اپل ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت معتبر سازنده یعنی اپل مطرح گشته‌اند.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در این مرکز با استفاده از تجهیزاتی انجام می پذیرد که سازگاری آنها با تولیدات اپل پس از آزمون و خطاهای بسیار به تأیید رسیده است. هزینه بالای خرید در محصولات اپل سبب گشته تا در نمایندگی اپل در ایران تمامی امکانات جهت بهبود دستگاه معیوب به کار گرفته شود و از تحمیل هزینه های جانبی به صاحب دستگاه پیشگیری گردد. کارشناسان این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و حضور در دوره های تخصصی-آموزشی قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل در محصولات اپل ایجاد شده اند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان نمایندگی اپل در ایران در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل موفقیت مرکز تعمیرات اپل در امر خدمات‌رسانی بوده‌اند. واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در ایران در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.