جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مک بوک های جدید اپل

کمپانی اپل حدود یک ماه پیش جدیدترین مک بوک های خود را معرفی کرد. مک بوک های جدید اپل در دو سایز 13 و 15 اینچ عرضه شده و برخوردار از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل هستند. مک بوک پروهای جدید شرکت اپل به یمن برخورداری از پردازنده‌های اینتل، قدرت پردازشی بسیار بالاتری در مقایسه با نسل قبلی داشته و با حافظه رم بالاتر و قابلیت‌هایی مخصوص به فروش می‌رسند. تازه ترین مک بوک های جدید اپل گرچه از نظر سخت افزار بروزرسانی شده‌اند اما تفاوت چندانی در طراحی شاسی خود با نسل پیشین ندارند. در این دستگاه‌‌ها نیز همچون نسخه‌های پیشین، شاهد تنها چهار پورت USB Type-C در اطراف دستگاه هستیم که البته بسیار کاربردی هستند.

مک بوک های جدید اپل

پیشنهاد سایت: راهنمای خرید مک بوک

مشخصات فنی مک بوک های جدید اپل

مک بوک های جدید اپل، همانگونه که گفته شد در دو سایز 13 و 15 اینچی عرضه شده‌انذ. نسخه 15 اینچی مک بوک پرو برخوردار از ویژگی‌هایی چون پردازنده نسل هشتمی شش هسته ای i7 یا i9 اینتل با 32 گیگابایت حافظه رم و 4 ترابایت حافظه داخلی است. از مشخصه‌های اصلی پردازنده بکاررفته در این محصول می‌توان به 6 هسته پردازشی، 12 رشته، کلاک پایه 2.9 گیگاهرتز و کلاک 4.8 گیگاهرتز در حالت بوست boost اشاره کرد. مک بوک 13 اینچی اپل نیز برخوردار از پردازنده نسل هشتمی چهار هسته ای با فرکانس i7 یا i5 است. سفارش این لپ تاپ با حداکثر 2 ترابایت هارد جامد PCIe NVMe امکان‌پذیر است. این در حالی‌ست که حافظه رم، همانند گذشته به حداکثر 16 گیگابایت (از نوع LPDDR3-2133) محدود خواهد بود. اگر چه اپل مدعی شده که ظرفیت باتری در لپ تاپ های جدید اپل افزایش یافته است اما باید درنظر داشت که به دلیل استفاده از پردازنده قدرتمند، عمر باتری عملاً افزایش چندانی پیدا نکرده است.

قیمت مک بوک های جدید اپل

یکی از فاکتورهای اساسی و مهم در انتخاب و خرید یک محصول توسط کاربران، فاکتور قیمت است. احتمالا شما نیز می‌دانید که محصولات اپل، به ویژه در کشور ما، همواره قیمت‌های بالایی داشته‌اند و این موضوع سبب شده تا بسیاری از کاربران از خرید محصولات این برند صرف‌نظر کنند. در هر حال اگر از دوست‌داران محصولات اپل هستید و یا به هر دلیل قصد خرید مک بوک های جدید اپل را دارید بد نیست بدانید که مدل پایه مک بوک پرو 13 اپل با پردازنده Core i5 قرار است با قیمت 1799 دلار به دست کاربران می‌رسد. ( برای پردازنده Core i7 این محصول باید 300 دلار بیشتر پرداخت کنید). مک بوک پرو 15 اینچی اپل نیز قرار است با قیمت پایه 2399 دلار برای مدل Core i7 عرضه شود. (برای پردازنده Core i9 باید مبلغ بسیار بالای 2799 دلار را پرداخت کنید). افزودن کارت گرافیک Radeon Pro 560X به این محصول نیز چیزی در حدود 100 دلار هزینه خواهد داشت.

این مقاله را از دست ندهید: چگونه مدل مک بوک خود را تشخیص دهیم؟

نمایندگی تعمیرات مک بوک

خدمات ارائه شده در نمایندگی مک بوک اپل منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را شامل می گردد. فروش انواع لپ تاپ های اپل، تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ های اپل (نظیر تعمیر خرابی شارژر مک بوک، تعمیر خرابی باتری مک بوک ، تعمیر خرابی صفحه نمایش مک بوک، تعمیر خرابی صفحه کلید مک بوک، تعمیر خرابی مادربرد مک بوک و… )، تعمیرات نرم افزاری مک بوک اپل (نظیر نصب و ارتقاء سیستم عامل، ارتقا و آپگرید مک بوک، نصب و ارائه تمامی درایورهای مک بوک، نصب انواع نرم افزارهای جانبی و…)، ارائه مشاوره های تخصصی درباره خرید مک بوک های جدید اپل، برگزاری دوره های آموزشی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تخصصی مک بوک اپل است. وجه اشتراک تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات مک بوک ، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان است.

 نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید